Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Tildittbeste skrev (1 time siden):

Ja dont worry forklaring igjen og igjen kommer, så alt vi ikke vet får vi vite bare vi er tålmodige nok. Og at vi selvsagt ser det på en annen måte enn henne selv..rart å ta feil valg gang på gang og være etter på klok og ikke lære av det..leve her og nå er ikke akkurat noe god løsning 

Havnet pengene fra spleis på buffer-/sparekonto nå da?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Manannan skrev (5 timer siden):

Havnet pengene fra spleis på buffer-/sparekonto nå da?

De ble brukt på bryllupsdagen har hun skrevet på snapchat, hvor vi nå kan lese forklaringer på mye av det vi har diskutert her inne. 

Endret av Oppland
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (8 minutter siden):

De ble brukt på bryllupsdagen har hun skrevet snapchat, hvor vi nå kan lese forklaringer på mye av det vi har diskutert her inne. 

Til å påstå at hun aldri leser her inne lenger, så må jeg si at hun har fått med seg det meste og besvarer kritikken grundig, punkt for punkt. Men det er jo bra det da...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Til å påstå at hun aldri leser her inne lenger, så må jeg si at hun har fått med seg det meste og besvarer kritikken grundig, punkt for punkt. Men det er jo bra det da...

Jeg synes det er rart å brette ut livet sitt offentlig å så reagere på at noen har meninger om det?

Dersom hun ikke fikk tilbakemeldinger hadde hun vel ikke gidda å blogge?

Så i stad at hun vurderer en baby til fordi Hussain har lyst på en sønn. Det var viktig for tyrkere fra bygda. Greit nok. Mange får unger etter fylte 40. Satser på at de får orden på økonomien først ihvertfall. 

Når man er 40 år bør man ha mer oppsparte midler enn noen tusenlapper. Håper hun har kontroll på pensjonen sin ihvertfall. Hun kommer jo trolig til å ha barn boende hjemme hos seg til hun blir pensjonist omtrent 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (3 timer siden):

Ja dont worry forklaring igjen og igjen kommer, så alt vi ikke vet får vi vite bare vi er tålmodige nok. Og at vi selvsagt ser det på en annen måte enn henne selv..rart å ta feil valg gang på gang og være etter på klok og ikke lære av det..leve her og nå er ikke akkurat noe god løsning 

*Etterpåklok

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/5/2021 at 12:33 PM, Merete2020 said:

Min eksmann som flyttet fra Tyrkia var FLINK i norsk etter ett år, da kunne han ha en normal samtale med andre og forsto alt som ble sagt

Lykkejeger?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manannan skrev (På 4.4.2021 den 20.46):

Nå kan du hyre H til å gjøre hagearbeid. Bare å sende melding til ho mor.

Hvitt eller svart arbeid?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (17 timer siden):

Samme opplegget ser jeg; sist H var i Norge var forbruket for høyt og de skulle skjerpe seg. Nå er forbruket fortsatt for høyt og ingen buffer, men fra neste lønn så skal jo alt bli annerledes. Nå skal hun også - enda en gang - ta seg sammen mtp blogging.

Etter så mange nedturer økonomisk er det bare så merkelig for meg at hun fortsatt ikke prioriterer å legge til side noen kroner når hun kan. Hjelper lite å late som du legger deg flat for hele Norge når det tydeligvis ikke går inn allikevel.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manannan skrev (1 time siden):

Samme opplegget ser jeg; sist H var i Norge var forbruket for høyt og de skulle skjerpe seg. Nå er forbruket fortsatt for høyt og ingen buffer, men fra neste lønn så skal jo alt bli annerledes. Nå skal hun også - enda en gang - ta seg sammen mtp blogging.

Etter så mange nedturer økonomisk er det bare så merkelig for meg at hun fortsatt ikke prioriterer å legge til side noen kroner når hun kan. Hjelper lite å late som du legger deg flat for hele Norge når det tydeligvis ikke går inn allikevel.

Det går i samme sporet og er redd hun aldri klarer å endre sine vaner.

Hvor mange ganger har vi ikke hørt hun skal få ting og tang på stell? Fullføre prosjekter før neste,  tror ikke på det. Dessverre 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tildittbeste skrev (1 time siden):

Det går i samme sporet og er redd hun aldri klarer å endre sine vaner.

Hvor mange ganger har vi ikke hørt hun skal få ting og tang på stell? Fullføre prosjekter før neste,  tror ikke på det. Dessverre 

Ja, hva er vitsen med å ustanselig fortelle at hun skal begynne å blogge hyppigere? Er det instrukser til seg selv?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manannan skrev (6 timer siden):

Hun skrev på snap at hageutstyret kostet 350 kroner på Finn. 

Det blir ganske smålig å antyde at hun ruinerer seg økonomisk av det.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (35 minutter siden):

Hun skrev på snap at hageutstyret kostet 350 kroner på Finn. 

Det blir ganske smålig å antyde at hun ruinerer seg økonomisk av det.

Har jeg antydet det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17-åringen skriver bedre da. Men nedrig å stjele tekst fra en ung person, burde i det minste kreditert forfatteren.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMarie skrev (18 minutter siden):

17-åringen skriver bedre da. Men nedrig å stjele tekst fra en ung person, burde i det minste kreditert forfatteren.

Akkurat den blemma har hun gått på flere ganger.  Lurer på om det hadde gjort seg med en pause istedet jeg. Kommer jo ikke noe nytt og spennende lengre.  Noe jeg syntes det var i begynnelsen og derfor jeg startet med å følge henne..ikke de mest spennende blogg innleggene og snapper fra dagens mat til de voksne og lillejenta!!! Er jo litt sånn kjedlig i lengden

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Hun har nok googlet lykkejeger og fant det innlegget. Jeg vet ikke hva man kan kalle tyrkeren men å være 30 år, bo hos foreldrene i en spartansk landsby og ikke eie nåla i veggen, klart det er behagelig å komme til en helt annen standard. Men huset vil hun ikke dele med han, så tydelig det er noe som holdes igjen. Hun kan i praksis kaste han ut da hvis det skulle gå galt. Når det er så stor forskjell, da er det lov å være skaptisk. Det kommer til å ta år før han kommer med noen inntekt der. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (3 minutter siden):

Oi. Hun har nok googlet lykkejeger og fant det innlegget. Jeg vet ikke hva man kan kalle tyrkeren men å være 30 år, bo hos foreldrene i en spartansk landsby og ikke eie nåla i veggen, klart det er behagelig å komme til en helt annen standard. Men huset vil hun ikke dele med han, så tydelig det er noe som holdes igjen. Hun kan i praksis kaste han ut da hvis det skulle gå galt. Når det er så stor forskjell, da er det lov å være skaptisk. Det kommer til å ta år før han kommer med noen inntekt der. 

Litt usikker på hva jeg skal si om det å google "lykkejeger" i den situasjonen hun er i 😂😂

Syns nesten det er litt komisk. 

Hadde hun googlet norskkurs, integrering, og/eller lignende, så hadde det vært noe helt annet. Men å google lykkejeger...😅 Hun burde ihvertfall googlet det for et par år siden. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manannan skrev (2 timer siden):

Tildittbeste skrev (2 timer siden):

Er jo tydelig hvor det kommer fra 🙈

CMarie skrev (1 time siden):

I alle dager......klarer hun ikke å forme egne setninger uten å kopiere hva andre tidligere har skrevet?
At hun tror det ikke blir oppdaget sier mye om hvor "kort" hun kan være til tide

Jaja, kommer vel en forklaring på det også regner jeg med 🤣

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 time siden):

Det skulle da bare mangle. Du kan vel ikke mene at hun skal gi halve huset til ham, slik at de hadde samme rettigheter til det om det skulle bli slutt? En annen sak er jo om det kunne være aktuelt for ham å kjøpe seg inn, men det vil jo ta lang tid før han kan ha spart opp midler til noen særlig andel.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...