Lady T Skrevet 27. april 2020 #8101 Skrevet 27. april 2020 (endret) 30 minutter siden, JaVel skrev: Du ordla deg ikke feil, du kom med en påstand som ikke var korrekt. Åltså... bare slutt. Er det en ting denne tråden er full av er det påstander om hva Mette har skrevet som ikke er korrekt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrevet «det var da ikke det Mette skrev» og sitert blogg/snap. Så lar jeg det bli med det, jeg minner ikke stadig den som skrev noe feilaktig at de gjorde det. Nå har Heartgirl beklaget, så la det være da! 😳🤦🏻♀️ Denne tråden er altså så lavmål! (Skjønner ikke at jeg gidder å skrive her selv engang 🤦🏻♀️😂) Endret 27. april 2020 av Lady T 13
Gjest Trude4 Skrevet 27. april 2020 #8102 Skrevet 27. april 2020 3 minutter siden, Lady T skrev: Åltså... bare slutt. Er det en ting denne tråden er full av er det påstander om hva Mette har skrevet som ikke er korrekt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrevet «det var da ikke det Mette skrev» og sitert blogg/snap. Så lar jeg det bli med det, jeg minner ikke stadig den som skrev noe feilaktig at de gjorde det. Nå har Heartgirl beklaget, så la det være da! 😳🤦🏻♀️ Denne tråden er altså så lavmål! (Skjønner ikke at jeg gidder å skrive her selv engang 🤦🏻♀️😂) 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Veldig godt skrevet
Manannan Skrevet 27. april 2020 #8103 Skrevet 27. april 2020 Når det står på snap at MA har «lagt mye i sengen i dag» får jeg mange rare bilder i hodet. 😂 7
Pollen Skrevet 27. april 2020 #8104 Skrevet 27. april 2020 15 minutter siden, Manannan skrev: Når det står på snap at MA har «lagt mye i sengen i dag» får jeg mange rare bilder i hodet. 😂 😂 Typisk bergensere å skrive det sånn. De klarer ikke å bøye verb. 9
JaVel Skrevet 27. april 2020 #8105 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Lady T skrev: Åltså... bare slutt. Er det en ting denne tråden er full av er det påstander om hva Mette har skrevet som ikke er korrekt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrevet «det var da ikke det Mette skrev» og sitert blogg/snap. Så lar jeg det bli med det, jeg minner ikke stadig den som skrev noe feilaktig at de gjorde det. Nå har Heartgirl beklaget, så la det være da! 😳🤦🏻♀️ Denne tråden er altså så lavmål! (Skjønner ikke at jeg gidder å skrive her selv engang 🤦🏻♀️😂) Eneste jeg mente men den kommentaren min var at det er forskjell på å utrykke seg feil, og å påstå noe som er ukorrekt. Jeg " kikket" bare på det språklige, ingenting annet. 7
Gjest Heartgirl Skrevet 27. april 2020 #8106 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Lady T skrev: Åltså... bare slutt. Er det en ting denne tråden er full av er det påstander om hva Mette har skrevet som ikke er korrekt. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skrevet «det var da ikke det Mette skrev» og sitert blogg/snap. Så lar jeg det bli med det, jeg minner ikke stadig den som skrev noe feilaktig at de gjorde det. Nå har Heartgirl beklaget, så la det være da! 😳🤦🏻♀️ Denne tråden er altså så lavmål! (Skjønner ikke at jeg gidder å skrive her selv engang 🤦🏻♀️😂) Takk, og dette var godt skrevet
Gjest Heartgirl Skrevet 27. april 2020 #8107 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Manannan skrev: Når det står på snap at MA har «lagt mye i sengen i dag» får jeg mange rare bilder i hodet. 😂 Hva er vitsen i å gjengi alt det Mette sier og gjør på snap. Ikke så rart at hun ligger i sengen. Hun skal som sagt snart føde, og det blir tyngre og tyngre for hver dag. Ikke minst kynnere er slitsomme. Sier som @Lady Tdenne tråden lavmål, og jeg forstår ikke hvorfor jeg skriver på tråden, men jeg har valgt å skrive her fordi mener at det som skrives om Mette ikke er greit å skrive.
Klemen10na Skrevet 27. april 2020 #8108 Skrevet 27. april 2020 7 minutter siden, Heartgirl said: Hva er vitsen i å gjengi alt det Mette sier og gjør på snap. Ikke så rart at hun ligger i sengen. Hun skal som sagt snart føde, og det blir tyngre og tyngre for hver dag. Ikke minst kynnere er slitsomme. Sier som @Lady Tdenne tråden lavmål, og jeg forstår ikke hvorfor jeg skriver på tråden, men jeg har valgt å skrive her fordi mener at det som skrives om Mette ikke er greit å skrive. Regner med det ikke har noe med at hun ligger i sengen å gjøre (det er selvfølgelig forståelig som høygravid), men måten hun bøyde ordet på. Ikke ta alt du leser i verste mening.. 16
AnAngel Skrevet 27. april 2020 #8109 Skrevet 27. april 2020 I mine øyne består nå store deler av tråden av brukerdebatt, og om hva som er "lov" å skrive/diskutere her. Tråden handler vel om bloggen Mette.Ask? Da kan det som skrives på bloggen diskuteres? Det er ikke greit med hets, verken av bloggeren eller brukere av KG, spekulasjoner er vel imot forumreglene. På KG har vi moderatorer, men tror de i stor grad er avhengige av at brukerne rapporterer om de ser noe som bryter reglene. Kan dere ikke heller rapportere i stedet for å skrive side opp og ned om dere mener noen spekulerer? Jeg har vært lite aktiv her en god stund, mye på grunn av ovennevnte. Men også fordi det er vanskelig å henge med i svingene når noe menes på bloggen, for senere å endres på snap, uten å oppdatere sin nye vinkling på blogg. Jeg har ikke snap eller Instagram . Er det et krav for å lese og diskutere bloggen, at man følger på alle sosiale medier? Til tross for at noen ikke synes det er greit at bloggmaterialet fra en offentlig blogg diskuteres , så mener jeg det er helt innafor (så sant man holder seg til reglene). Mette har selv skrevet på bloggen at hun ikke bare ønsker diskusjon, hun ønsker å skape diskusjon. Og det kan vi jo trygt si hun har klart Om hun har tilbakevist dette ønsket i andre kanaler, så har jeg dessverre ikke fått det med meg. 12
Gjest Heartgirl Skrevet 27. april 2020 #8110 Skrevet 27. april 2020 7 minutter siden, AnAngel skrev: I mine øyne består nå store deler av tråden av brukerdebatt, og om hva som er "lov" å skrive/diskutere her. Tråden handler vel om bloggen Mette.Ask? Da kan det som skrives på bloggen diskuteres? Det er ikke greit med hets, verken av bloggeren eller brukere av KG, spekulasjoner er vel imot forumreglene. På KG har vi moderatorer, men tror de i stor grad er avhengige av at brukerne rapporterer om de ser noe som bryter reglene. Kan dere ikke heller rapportere i stedet for å skrive side opp og ned om dere mener noen spekulerer? Jeg har vært lite aktiv her en god stund, mye på grunn av ovennevnte. Men også fordi det er vanskelig å henge med i svingene når noe menes på bloggen, for senere å endres på snap, uten å oppdatere sin nye vinkling på blogg. Jeg har ikke snap eller Instagram . Er det et krav for å lese og diskutere bloggen, at man følger på alle sosiale medier? Til tross for at noen ikke synes det er greit at bloggmaterialet fra en offentlig blogg diskuteres , så mener jeg det er helt innafor (så sant man holder seg til reglene). Mette har selv skrevet på bloggen at hun ikke bare ønsker diskusjon, hun ønsker å skape diskusjon. Og det kan vi jo trygt si hun har klart Om hun har tilbakevist dette ønsket i andre kanaler, så har jeg dessverre ikke fått det med meg. Jeg er enig med deg om det du skriver om tråden. Er enig i det med å rapportere. Det er jo derfor moderatorene er der. Det jeg reagerer på er når det blir spekulasjoner om Mette, og da mene jeg spekulasjoner om forholdet mellom H og Mette. Syntes det du skriver var et flott innspill jeg da
Lady T Skrevet 27. april 2020 #8111 Skrevet 27. april 2020 29 minutter siden, AnAngel skrev: I mine øyne består nå store deler av tråden av brukerdebatt, og om hva som er "lov" å skrive/diskutere her. Tråden handler vel om bloggen Mette.Ask? Da kan det som skrives på bloggen diskuteres? Det er ikke greit med hets, verken av bloggeren eller brukere av KG, spekulasjoner er vel imot forumreglene. På KG har vi moderatorer, men tror de i stor grad er avhengige av at brukerne rapporterer om de ser noe som bryter reglene. Kan dere ikke heller rapportere i stedet for å skrive side opp og ned om dere mener noen spekulerer? Jeg har vært lite aktiv her en god stund, mye på grunn av ovennevnte. Men også fordi det er vanskelig å henge med i svingene når noe menes på bloggen, for senere å endres på snap, uten å oppdatere sin nye vinkling på blogg. Jeg har ikke snap eller Instagram . Er det et krav for å lese og diskutere bloggen, at man følger på alle sosiale medier? Til tross for at noen ikke synes det er greit at bloggmaterialet fra en offentlig blogg diskuteres , så mener jeg det er helt innafor (så sant man holder seg til reglene). Mette har selv skrevet på bloggen at hun ikke bare ønsker diskusjon, hun ønsker å skape diskusjon. Og det kan vi jo trygt si hun har klart Om hun har tilbakevist dette ønsket i andre kanaler, så har jeg dessverre ikke fått det med meg. Mette har ytret ønske om at denne tråden dør ut 🙂 2
Tildittbeste Skrevet 27. april 2020 #8112 Skrevet 27. april 2020 27 minutter siden, Lady T skrev: Mette har ytret ønske om at denne tråden dør ut 🙂 Det er vell ikke så rart siden det oppfattes som mye kritikk fra denne tråden. Men mange bloggere forblir nok en diskusjons tråd så lenge de ikke lever og skriver helt A4. Og det vet de jo godt selv også. 2
Jonette Skrevet 27. april 2020 #8113 Skrevet 27. april 2020 3 timer siden, Manannan skrev: Når det står på snap at MA har «lagt mye i sengen i dag» får jeg mange rare bilder i hodet. 😂 Det samme sier/skriver jeg,bor lenger nord på Vestlandet.Synes ikke det er rart🙄 2
Guidet Kvinne Skrevet 27. april 2020 #8114 Skrevet 27. april 2020 (endret) På 27.4.2020 den 21.50, Lady T skrev: Mette har ytret ønske om at denne tråden dør ut 🙂 Akkurat dét setter jeg et stort spørsmålstegn ved. Hvem hadde lest den bloggen hvos ikke Mette selv hadde vært så aktiv på KG? Ingen hadde oppdaget den. I tillegg er vel nettopp denne bloggen det fremste eksempelet på symbiose mellom blogg/KG. Bloggen hennes næres jo av KG, og det bruker hun jo særdeles aktivt. Interessant fenomen. Bloggpost - KG - kommentarfelt/snap/blogg - KG - i det uendelige. Hun er avhengig av KG, og det bruker hun. Vi kan jo alle gjøre et eksperiment: Ingen poster her eller responderer i noen andre kanaler i la oss si, tre-fire uker. Hvordan hadde bloggen vært da? Endret 2. mai 2020 av Guidet Kvinne 13
Surikatt Skrevet 27. april 2020 #8115 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Lady T skrev: Mette har ytret ønske om at denne tråden dør ut 🙂 Dør tråden ut dør bloggen ut. Fint det. 9
AnAngel Skrevet 27. april 2020 #8116 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Lady T skrev: Mette har ytret ønske om at denne tråden dør ut 🙂 Ok, da bør vel de som vil respektere det slutte å skrive her? Som nevnt er mitt inntrykk at tråden nå går mye på brukerdebatt. F.eks. at noen skriver kritisk om noe Mette har lagt ut på SoMe, så kommer noen inn og forsvarer/kritiserer kritikerens innspill, og så går det side opp og ned med diskusjon mellom brukerne. Det har jo vært "døde" perioder i denne tråden, helt til (ofte) en veldig kritisk bruker kommer inn og hauser opp, så er brukerdebatten i gang igjen. Om man klarer å sitte på hendene og heller overse + rapportere tror jeg tråden dør ut av seg selv, i alle fall vil den bli mindre aktiv 6
AnAngel Skrevet 27. april 2020 #8117 Skrevet 27. april 2020 Men ja, som flere skriver her - den symbiosen mellom bloggen og KG er soleklar. Det levner ingen tvil om at aktiv tråd på KG gir flere klikk. Selv hadde jeg aldri oppdaget bloggen hadde det ikke vært for at tråden lå på forsiden av KG en gang, og jeg klikket meg inn av nysgjerrighet. Forstår at det kan oppleves tungt å få så pass mye kritikk som hun har fått her, ikke sikkert at hun hadde forventet at tråden skulle bli sånn, og da er det ikke like kjekt. Nå leser jeg ikke andre bloggertråder, utenom tråden om AB, og Deltakerne på ABIP - tråden, men vil anta at de aktive trådene er de som er mest kritisk? Har forøvrig sett at også kritikerne kommer med skryt og positivitet slik at det er ikke sånn at alle bare er ute etter å "finne noe å ta henne på". 12
Manannan Skrevet 28. april 2020 #8118 Skrevet 28. april 2020 7 timer siden, AnAngel skrev: Men ja, som flere skriver her - den symbiosen mellom bloggen og KG er soleklar. Det levner ingen tvil om at aktiv tråd på KG gir flere klikk. Selv hadde jeg aldri oppdaget bloggen hadde det ikke vært for at tråden lå på forsiden av KG en gang, og jeg klikket meg inn av nysgjerrighet. Forstår at det kan oppleves tungt å få så pass mye kritikk som hun har fått her, ikke sikkert at hun hadde forventet at tråden skulle bli sånn, og da er det ikke like kjekt. Nå leser jeg ikke andre bloggertråder, utenom tråden om AB, og Deltakerne på ABIP - tråden, men vil anta at de aktive trådene er de som er mest kritisk? Har forøvrig sett at også kritikerne kommer med skryt og positivitet slik at det er ikke sånn at alle bare er ute etter å "finne noe å ta henne på". Enig i dette. I tillegg tror jeg absolutt at det er en eller flere brukere som bevisst forsøker å holde liv i tråden for å generere interesse rundt bloggen. 12
Lady T Skrevet 28. april 2020 #8119 Skrevet 28. april 2020 2 minutter siden, Manannan skrev: Enig i dette. I tillegg tror jeg absolutt at det er en eller flere brukere som bevisst forsøker å holde liv i tråden for å generere interesse rundt bloggen. Det er kritikerne som holder liv i tråden. Det har vært flere lange perioder uten at vi som forsvarer Mette er aktive, men tråden er like aktiv den. 😐 5
Manannan Skrevet 28. april 2020 #8120 Skrevet 28. april 2020 30 minutter siden, Lady T skrev: Det er kritikerne som holder liv i tråden. Det har vært flere lange perioder uten at vi som forsvarer Mette er aktive, men tråden er like aktiv den. 😐 En person som er ute etter å holde liv i tråden kan også anta en kritisk persona på KG. 7
Fremhevede innlegg