Gjest Lama_Drama Skrevet 6. oktober 2019 #3141 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, Trude4 skrev: Det er ikke påstander når en skriver "nok..", "eg tror" osv.. Da er det noe eg tror, ikke noe eg påstår! Ahh, så om jeg tror masse om Mette er det innenfor?
Gjest Trude4 Skrevet 6. oktober 2019 #3142 Skrevet 6. oktober 2019 Akkurat nå, Lama_Drama skrev: Ahh, så om jeg tror masse om Mette er det innenfor? Selvfølgelig kan en tro så mye en vil om hvem en vil. 😊 Er jo det eg vil frem til. En kan synse og tro akkurat det en selv føler for, men når en kommer med påstander så bør det dokumenteres.
Gjest Lama_Drama Skrevet 6. oktober 2019 #3143 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) 1 time siden, Trude4 skrev: Mette daler nok på listen fordi hun skriver få og dårlige innlegg, noe eg tror har med å gjøre at hun sliter for tiden. Dere skal jo hele tiden si at KG genererer trafikk. Denne tråden var veldig aktiv i går, så gjorde det noe forskjell på lesertallet hennes? Nei, det ser det ikke ut til å ha gjort. Daler hun på listene er det nok hun som gjør en dårlig jobb og stiger hun på listen skriver hun nok noe som gjør at leserne ønsker å lese! Samme med de andre bloggerene. Her påstår du at hun daler på listene fordi hun skriver få og dårlige innlegg. Dokumentasjon? Vennligst dokumenter at «vi» hele tiden sier at KG genererer trafikk. Kan du dokumentere at tråden var veldig aktiv og at det ikke genererte mer trafikk? Ser ikke noe om tro her, så host opp dokumentasjon. Du tror hun sliter. Det er spekulasjon og i mot reglene. Endret 6. oktober 2019 av Lama_Drama
Mones Skrevet 6. oktober 2019 #3144 Skrevet 6. oktober 2019 Er det voksne mennesker som skriver her? 7
Gjest Trude4 Skrevet 6. oktober 2019 #3145 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, Trude4 skrev: Mette daler NOK på listen fordi hun skriver få og dårlige innlegg, noe eg TROR har med å gjøre at hun sliter for tiden. Dere skal jo hele tiden si at KG genererer trafikk. Denne tråden var veldig aktiv i går, så gjorde det noe forskjell på lesertallet hennes? Nei, DET SER DET IKKE UT til å ha gjort. Daler hun på listene er det NOK hun som gjør en dårlig jobb og stiger hun på listen skriver hun NOK noe som gjør at leserne ønsker å lese! Samme med de andre bloggerene. Her har eg uthevet det for deg, slik at du ser at det ikke er en påstand. Ang aktiv tråd, så kan eg ta skjermbilde av denne tråden og av bloggeren på blogg.no listen om ønskelig? 45 minutter siden, Lama_Drama skrev:
Gjest Lama_Drama Skrevet 6. oktober 2019 #3146 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) «Nok» er ikke å tro. «Tror» er spekulasjon. «Det ser det ikke ut» er er påstand. Så dokumentasjon takk. Akkurat den samme dokumentasjonen du vil ha av andre. Du vil vel gå fram som et godt eksempel? Endret 6. oktober 2019 av Lama_Drama
Måne Rampelyset Skrevet 6. oktober 2019 #3147 Skrevet 6. oktober 2019 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og brukerdebatt. Måne, admin.
JaVel Skrevet 6. oktober 2019 #3148 Skrevet 6. oktober 2019 55 minutter siden, Mones skrev: Er det voksne mennesker som skriver her? Et meget godt spørsmål. For å svare deg, vi er en gjeng med tullinger som elsker konspirasjoner 😂. 8
Khloe P.T Skrevet 6. oktober 2019 #3149 Skrevet 6. oktober 2019 2 timer siden, Lama_Drama skrev: Her påstår du at hun daler på listene fordi hun skriver få og dårlige innlegg. Dokumentasjon? Vennligst dokumenter at «vi» hele tiden sier at KG genererer trafikk. Kan du dokumentere at tråden var veldig aktiv og at det ikke genererte mer trafikk? Ser ikke noe om tro her, så host opp dokumentasjon. Du tror hun sliter. Det er spekulasjon og i mot reglene. 1 time siden, Lama_Drama skrev: «Nok» er ikke å tro. «Tror» er spekulasjon. «Det ser det ikke ut» er er påstand. Så dokumentasjon takk. Akkurat den samme dokumentasjonen du vil ha av andre. Du vil vel gå fram som et godt eksempel? Jeg tror ikke du har forstått forskjellene. Det du har kommentert er antagelser eller drøftinger, ikke påstander. Prøver du å gjøre deg vanskelig? Det Trude har tatt opp her i tråden angående ulik oppfatning og påstander synes jeg var veldig på sin plass. Når det er sagt så tror jeg Mette sliter mye for tiden. Det er kjedelige innlegg og mye klaging. Jeg orker nesten ikke gå inn på bloggen nå om dagen. 7
Skrottefar Skrevet 6. oktober 2019 #3150 Skrevet 6. oktober 2019 9 timer siden, Khloe P.T skrev: Det er kjedelige innlegg Som om det er noe nytt, alt er jo kjedelig og intetsigende med den bedrøvelige dagboken der 9
Tildittbeste Skrevet 7. oktober 2019 #3151 Skrevet 7. oktober 2019 8 timer siden, Skrottefar skrev: Som om det er noe nytt, alt er jo kjedelig og intetsigende med den bedrøvelige dagboken der Ser ut som det kommer til å bli en gravid dagbok blogg....oi som magen har vokst ( sikkert både 2 og 3 der inne) eller var det bare all maten hun sa hun hadde klart å spise på laaang tid? 5
Diamant Skrevet 7. oktober 2019 #3152 Skrevet 7. oktober 2019 5 timer siden, Tildittbeste skrev: Ser ut som det kommer til å bli en gravid dagbok blogg....oi som magen har vokst ( sikkert både 2 og 3 der inne) eller var det bare all maten hun sa hun hadde klart å spise på laaang tid? Eller kanskje hun er lenger på vei enn hun sier? Den magen var stor ja... 1
WhiteSwan Skrevet 7. oktober 2019 #3153 Skrevet 7. oktober 2019 Det ser så dumt ut når hun lager grimaser på bildene mens hun holder på magen, sånn: 😮 5
Khloe P.T Skrevet 7. oktober 2019 #3154 Skrevet 7. oktober 2019 Det siste innlegget om den store magen mangler kildehenvisning på alt "fakta"-stoffet hun deler. Skulle vel skrevet det direkte til henne, men regner med hun får det med seg uansett 😉 6
Visvas Skrevet 7. oktober 2019 #3155 Skrevet 7. oktober 2019 (endret) 14 minutter siden, Khloe P.T skrev: Det siste innlegget om den store magen mangler kildehenvisning på alt "fakta"-stoffet hun deler. Skulle vel skrevet det direkte til henne, men regner med hun får det med seg uansett 😉 Fakta er ikke Mette interessert i å formidle, usannheter og jallainfo er mye mer interessant. Det har hun bevist ørti ganger før. Endret 7. oktober 2019 av Visvas Rettet feil 14
Gjest Kritt Skrevet 7. oktober 2019 #3156 Skrevet 7. oktober 2019 Litt stusselig hvordan hun bestandig er aller mest opptatt av hva andre tenker, mener, synes og sier, så også når det gjelder magen.
CMarie Skrevet 7. oktober 2019 #3157 Skrevet 7. oktober 2019 11 minutter siden, Kritt skrev: Litt stusselig hvordan hun bestandig er aller mest opptatt av hva andre tenker, mener, synes og sier, så også når det gjelder magen. Ja det er jeg enig i, det må være leit å være så opptatt av hva andre mener. Tenker også disse fordommene hun vil bidra til å rive ned kanskje er noe hun mer tror finnes/er vanlig enn det som er reelt. Jeg synes ikke det er spesielt oppsiktsvekkende å være gift med en tyrker, å være gift med en mann som er ti år yngre, å bli gravid som 39-åring. 10
Tildittbeste Skrevet 7. oktober 2019 #3158 Skrevet 7. oktober 2019 33 minutter siden, CMarie skrev: Ja det er jeg enig i, det må være leit å være så opptatt av hva andre mener. Tenker også disse fordommene hun vil bidra til å rive ned kanskje er noe hun mer tror finnes/er vanlig enn det som er reelt. Jeg synes ikke det er spesielt oppsiktsvekkende å være gift med en tyrker, å være gift med en mann som er ti år yngre, å bli gravid som 39-åring. Hun fremstiller det jo som en verdenssensasjon. 9
annelis Skrevet 7. oktober 2019 #3159 Skrevet 7. oktober 2019 On 9/20/2019 at 7:47 AM, JaVel said: Tydeligvis mange, og også du, ellers hadde du vel ikke skrevet her inne . Aldri går av mote det 👌
JaVel Skrevet 7. oktober 2019 #3160 Skrevet 7. oktober 2019 En sånn mage har jeg hatt mange ganger..når jeg har spist mye . 18
Fremhevede innlegg