Gå til innhold

metteask.blogg.no


Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

2 timer siden, SelinaKyle skrev:

Det er feil, det er faktisk mye sunnere med kalkunbacon ☺️

Kommer an på hvilken diett man følger. 

Lchf vil gjerne ha fettet i svinebacon, mens andre vil ha bacon med mindre fett. Da er både kalkunbacon og biffbacon gode alternativer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite tips - det finnes et eget underforum for mat og drikke for de av dere som ønsker å diskutere svinekjøtt, erstatning for dette osv. 
Kan vi holde oss til å diskutere bloggeren?

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bacon2015 skrev:

Lite tips - det finnes et eget underforum for mat og drikke for de av dere som ønsker å diskutere svinekjøtt, erstatning for dette osv. 
Kan vi holde oss til å diskutere bloggeren?

Bloggen har blitt diskutert gjennom 154 sider, så ett par innlegg om svinebacon vs kalkunbacon bør man nesten tåle ;) . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Visvas skrev:

Kommer an på hvilken diett man følger. 

Lchf vil gjerne ha fettet i svinebacon, mens andre vil ha bacon med mindre fett. Da er både kalkunbacon og biffbacon gode alternativer.

Problemet er prosesseringen for å lage kalkun bacon, prøver å finne link på YouTube siden jeg så det for minst 10 år siden på et Opera program.

Fikk meg til å droppe den typen bacon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SelinaKyle skrev:

Det er feil, det er faktisk mye sunnere med kalkunbacon ☺️

Kalkun bacon er så prosessert at det ikke er bra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Bacon2015 said:

Lite tips - det finnes et eget underforum for mat og drikke for de av dere som ønsker å diskutere svinekjøtt, erstatning for dette osv. 
Kan vi holde oss til å diskutere bloggeren?

Helt enig med deg, Bacon2015 😂

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ganske trist å lese at hun ikke er mer takknemlig for at hun er gravid, at det overskygger disse plagene som forsvinner om litt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer til å bli ett enormt langt svangerskap. Folk går vel lei av å høre om det lenge før ungen kommer til.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kanelisvingen skrev:

Deilig med oppmerksomhet. Og de 4 faste som kommenterer pøser jo på med sympati 😂😂

Ja er ikke måte på å enige og sympati de har for dama

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, hobbykokken skrev:

Hun fant NETTOPP ut at det er høstferie neste uke 😅

Da følger man sikkelig med om man finner ut dette i dag. Hvor lite går det ann å få med seg,  tenk å være så distré.  Stakkars 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, hobbykokken skrev:

Hun fant NETTOPP ut at det er høstferie neste uke 😅

Så ikke det på bloggen?, men - skjønner ikke helt at det går an, nei 😁. Høstferie er jo samme uke hvert eneste år, og hun har vel hatt skolebarn i minst ti år 😄. Hun er noe for seg selv. Men det er vel kanskje det som gjør at vi enn så lenge følger med på denne bloggen.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kritt skrev:

Så ikke det på bloggen?, men - skjønner ikke helt at det går an, nei 😁. Høstferie er jo samme uke hvert eneste år, og hun har vel hatt skolebarn i minst ti år 😄. Hun er noe for seg selv. Men det er vel kanskje det som gjør at vi enn så lenge følger med på denne bloggen.

Tror hun skrev det på Instagram. ☺️ Hun klager på at formen er så dårlig, samtidig planlegger hun og sønnen muligens en bilferie i høstferien ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette skriver personlig om hvordan hun har det inni seg og det er jo greit, hennes valg. Men en som kommenterer innlegget sier at søstera hennes hadde det på akkurat samme måte, signert med fullt navn. Er det greit?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vibeken
4 timer siden, kvinneguide skrev:

Mette skriver personlig om hvordan hun har det inni seg og det er jo greit, hennes valg. Men en som kommenterer innlegget sier at søstera hennes hadde det på akkurat samme måte, signert med fullt navn. Er det greit?

Jeg la inn den kommentaren og alt jeg skrev var at min søster hadde det på samme måte. Jeg gikk ikke inn på detaljer. Har ikke oppgitt min søsters navn og heller ikke mitt fulle navn, bare for å understreke det. Er virkelig dette noe å henge seg opp i? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Vibeken skrev:

Jeg la inn den kommentaren og alt jeg skrev var at min søster hadde det på samme måte. Jeg gikk ikke inn på detaljer. Har ikke oppgitt min søsters navn og heller ikke mitt fulle navn, bare for å understreke det. Er virkelig dette noe å henge seg opp i? 

Fornavn og etternavn så da mangler det vell ikke så mye mer på navnet. Jeg hadde ikke likt om min søster hadde skrevet det om meg. At man føler seg kvalm er nå en ting,men Mette har også nevnt litt type psykisk så kan jo tolkes at det gjaldt din søster også, så egentlig er det ikke så rart at noen henger seg opp i det?

Endret av Tildittbeste
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Fornavn og etternavn så da mangler det vell ikke så mye mer på navnet. Jeg hadde ikke likt om min søster hadde skrevet det om meg. At man føler seg kvalm er nå en ting,men Mette har også nevnt litt type psykisk så kan jo tolkes at det gjaldt din søster også, så egentlig er det ikke så rart at noen henger seg opp i det?

Har akkurat laget konto her inne! 

Eg leser Mette sin blogg og har ikke sett at hun har nevnt noe psykisk! Alt eg har sett er typiske plager for gravide som noen får i større grad enn andre. Altså ingenting som skulle vært negativt å bli assosiert med. 

Når du kommer med slike hentydninger bør du ha sitat fra bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...