Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, CMarie skrev:

Ja det er om hverandre, tror ikke hun husker selv hva hun skriver. I en kommentar var hun vant til tunge løft, to kommentarer nedenfor var hun ikke vant til tunge løft. Så var det magesmerter, kraftige og så moderate. Og så blødninger, og tunge løft igjen. Dette svangerskapet skal brukes for hva det er verdt, og jo mindre aktivitet på denne tråden og få kommentarer på bloggen, jo verre blir graviditeten og «antydningene» om at den kan gå galt. Dårlig stil Mette.

Life is a roller coster

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, CMarie skrev:

Ja det er om hverandre, tror ikke hun husker selv hva hun skriver. I en kommentar var hun vant til tunge løft, to kommentarer nedenfor var hun ikke vant til tunge løft. Så var det magesmerter, kraftige og så moderate. Og så blødninger, og tunge løft igjen. Dette svangerskapet skal brukes for hva det er verdt, og jo mindre aktivitet på denne tråden og få kommentarer på bloggen, jo verre blir graviditeten og «antydningene» om at den kan gå galt. Dårlig stil Mette.

Legger du ved dokumentasjon på det du skriver?

Skrevet
1 minutt siden, Trude4 skrev:

Bare å lese bloggen det så finner du svar på dette...De som leser den vet det står der. Så hvorfor maser du på.dokumentasjon hele tiden?

• Liker 17
Skrevet
10 minutter siden, CMarie skrev:

Om hun ønsket å bruke dette svangerskapet for hva det er verdt, så hadde hun jo skrevet 3 innlegg om dagen, slik hun har pleid å gjøre. Nå er det jo redusert til ett, max to...

Ikke svarer hun på alle kommentarerene, slik hun pleier å gjøre heller! 

Så eg tror absolutt ikke hun bruker dette til sin egen fordel. Da hadde hun jo skrevet mer om det, hatt mer dramatiske overskrifter og "brukt" det mer enn hun gjør. Blant annet skrevet om blødningenr og ikke bare hatt en liten settning om det i ett annet innlegg. 

Eg tror hun har det tungt og prøver å gjøre det beste ut av det. 

Skrevet

Jeg tror hun bygger det opp, i kjent ABD stil. Men det er lov å være uenig, og hva som er rett eller galt er det bare Mette som vet 😊

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Bare å lese bloggen det så finner du svar på dette...De som leser den vet det står der. Så hvorfor maser du på.dokumentasjon hele tiden?

Fordi på alle disse trådene så er det mange som kommer med påstander formulert som det skulle være en sannhet. Når det egentlig bare er en oppfatning. 

Om en skal komme med en påstand, må en jo legge ved bevis på det....

Det burde vært en selvfølge. 

Å skrive "les deg igjennom tråden, eller les bloggen" som unnskyldning for å påstå noe om et annet menneske, er i mine tanker lite troverdig

Skrevet (endret)
2 minutter siden, CMarie skrev:

Jeg tror hun bygger det opp, i kjent ABD stil. Men det er lov å være uenig, og hva som er rett eller galt er det bare Mette som vet 😊

Eg tror Mette har sin egen stil og ikke har behov for å adoptere noen annes.. 

Endret av Trude4
Skrevet
1 minutt siden, Trude4 skrev:

Eg tror Mette har sin egen stil og ikke har behov for å adoptere noen annes.. 

Deg om det. Jeg synes det er ganske tydelig hvem hun er inspirert av. Sin egen stil? Skoledagbokstil med click bait overskrifter lært på kurs?

• Liker 24
Skrevet
16 minutter siden, Trude4 skrev:

Hva mener du med dette? Hva skal dokumenteres? 😳🤔det hun skriver stemmer jo dessverre. Det leses jo i bloggen. 

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, CMarie skrev:

Deg om det. Jeg synes det er ganske tydelig hvem hun er inspirert av. Sin egen stil? Skoledagbokstil med click bait overskrifter lært på kurs?

Hun skrev på samme måte før hun begynte på kurset (langvarig og fast leser). 

Skrevet
5 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Hva mener du med dette? Hva skal dokumenteres? 😳🤔det hun skriver stemmer jo dessverre. Det leses jo i bloggen. 

Når noen kommer med påstander på hva som er blitt skrevet og ikke skrevet, så må det jo dokumenteres! Har dere ikke lært det? En kan ikke stille seg opp i gaten og skrike "Kari nordmann, sier det og det.." og om noen stiller seg kritisk til spørsmålene, bare si "du får gå inn å finne det selv"... 

Ønsker en å bli tatt seriøst så har en med bevis på påstander... 

Eg har nemlig ikke lest at hun har skrevet at hun er vant til å bære tungt og rett etter skrevet at hun ikke er vant til det. Så jeg krever bevis! Ett enkelt skjermbilde er alt som trengs. 

Skrevet
2 minutter siden, Trude4 skrev:

Når noen kommer med påstander på hva som er blitt skrevet og ikke skrevet, så må det jo dokumenteres! Har dere ikke lært det? En kan ikke stille seg opp i gaten og skrike "Kari nordmann, sier det og det.." og om noen stiller seg kritisk til spørsmålene, bare si "du får gå inn å finne det selv"... 

Eg har nemlig ikke lest at hun har skrevet at hun er vant til å bære tungt og rett etter skrevet at hun ikke er vant til det. Så jeg krever bevis! Ett enkelt skjermbilde er alt som trengs. 

Hvis du krever bevis på alt som.blir skrevet her inne , er du kanskje på feil sted.? Alle som har lest bloggen en stund ser faktisk at det stemmer det som blir tatt opp her i tråden,  uten at noen må legge ved skjerm bilde på hver eneste detalj..

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Tildittbeste skrev:

Hvis du krever bevis på alt som.blir skrevet her inne , er du kanskje på feil sted.? Alle som har lest bloggen en stund ser faktisk at det stemmer det som blir tatt opp her i tråden,  uten at noen må legge ved skjerm bilde på hver eneste detalj..

Kjære deg... Eg ser at dere ved flere anledninger lager deres egen oppfatning av noe som dere konkluderer er sannheten. Det er en viss forskjell på sannheten og en oppfatning!

Dere kan synse, tro og mener... Men skriver dere at noe er fakta, er det jo logisk å legge ved bevis på det. Spesielt om andre ikke er av samme oppfatning. 

Eg leser bloggen og er av annen oppfatning enn "dere". 

Skrevet
8 minutter siden, Trude4 skrev:

Jo, det kan man faktisk. Det kalles ytringsfrihet. Og du kan kreve! så mye du vil, men jeg henviser deg fortsatt til å lese bloggen. Og det er forskjellig fra leser til leser hvordan man oppfatter teksten.

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, CMarie skrev:

Jo, det kan man faktisk. Det kalles ytringsfrihet. Og du kan kreve! så mye du vil, men jeg henviser deg fortsatt til å lese bloggen. Og det er forskjellig fra leser til leser hvordan man oppfatter teksten.

Helt riktig... Det er forskjellig fra leser til leser hvordan en OPPFATTER teksten 👏🏻👏🏻

Så da bør en nemlig ikke påstå, men si "eg tror" eller "eg oppfatter det som" 

Noe shit å være korrekt tydeligvis, for da får en ikke fremstilt personen negativt nok og da forsvinner litt av morroa!? 

Skrevet
26 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Jeg kan heller ikke huske å ha lest at i samme innlegg har hun skrevet, Jeg er ikke vant med tunge løft, og rett nedenfor, jeg er vant med tunge løft. Er det lenge siden dette såkalte ble skrevet for da kan jeg gå inn på bloggen og sjekke om dette virkelig stemmer. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
17 timer siden, CMarie skrev:

Disse to du mener? 

Eg oppfatter det som at hun ikke bærer møbler i hverdagen og at hun derfor er redd om det kan fremprovosere en spontanabort, samtidig som hun sier at hun er vant til å bære tungt innimellom... 

Men ja, eg kan se at du oppfatter det sånn! Det er nok en dårlig forklaring på hvorfor hun måtte hjelpe og samtidige ikke legge en mulig spontanabort skyld på datteren. Altså hun beskytter datteren ettersom det ble reagert på at hun måtte hjelpe datteren akkurat i denne tiden. 

Var det ikke mye bedre å legge ved bevis, enn å bare skrike "det må du finne ut av selv"? For nå forstod jeg innlegget ditt bedre. 

Men igjen, vi må passe oss for å komme med beskyldninger, vi ikke kan bevise. 

Innlegget er ryddet for brudd på opphavsrett.

Endret av Trude4
Skrevet
5 timer siden, JaVel skrev:

Er det en mer ærlig sak å være kvalm enn å være " deppa"? Du er med på å skambelegge psykiske vansker med det du skriver. 

Her svarer du deg selv...

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Diamant skrev:

Her svarer du deg selv...

Ja :) . 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...