Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Gjest Lama_Drama
Skrevet
1 time siden, JaVel skrev:

Dette med å ikke spise godteri med gelatin har jeg hørt mye om, men akkurat det synes jeg virker temmelig hysterisk.  Passer din mann og svigerfamilie på at de ikke spiser noe med gelatin i, og er det det som er mest gjengs hos muslimer? 

Sammenligningen med hund er ikke dum, jeg ville aldri spist snop med hunderester. Greit nok art vi spiser røde lus, men dyr som eter sin egen skit orker jeg ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at svinekjøtt kommer langt ned på listen over utfordringer som vil komme i dette forholdet.

Skrevet
27 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Sammenligningen med hund er ikke dum, jeg ville aldri spist snop med hunderester. Greit nok art vi spiser røde lus, men dyr som eter sin egen skit orker jeg ikke. 

Griser spiser IKKE sin egen avføring. Tvertimot passer de på at de gjør fra seg langt fra der de spiser. 

• Liker 10
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Kritt skrev:

Jeg tenker at svinekjøtt kommer langt ned på listen over utfordringer som vil komme i dette forholdet.

100 prosent enig!

Endret av lillesnøfnugg
Gjest Lama_Drama
Skrevet
3 timer siden, JaVel skrev:

Griser spiser IKKE sin egen avføring. Tvertimot passer de på at de gjør fra seg langt fra der de spiser. 

Jeg snakker om hunder.

Skrevet

For ei sytedame. Nå må jeg bære tungt, redd for spontanabort. La være da! Verre er det ikke. Vektløfting er det mange som driver med i svangerskapet, pleier å gå helt fint det. 

• Liker 21
Skrevet
1 time siden, Nussepus skrev:

For ei sytedame. Nå må jeg bære tungt, redd for spontanabort. La være da! Verre er det ikke. Vektløfting er det mange som driver med i svangerskapet, pleier å gå helt fint det. 

Hun tror hun sponaborterer ved bare å være til...hvis hun er så redd så tar man ikke å utsetter seg for ting man tror kan være til "fare "

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Hun tror hun sponaborterer ved bare å være til...hvis hun er så redd så tar man ikke å utsetter seg for ting man tror kan være til "fare "

Hun er ikke redd, for da hadde hun ikke gjort det. Hun spekulerer bare i hva hun skal lokke lesere og tittere til blogg, snap og ig. Og er så utspekulert og kynisk at jeg blir sjokkert. 

• Liker 23
Skrevet
1 time siden, Veslefrikk skrev:

Hun er ikke redd, for da hadde hun ikke gjort det. Hun spekulerer bare i hva hun skal lokke lesere og tittere til blogg, snap og ig. Og er så utspekulert og kynisk at jeg blir sjokkert. 

Eller så er det du som projiserer din egen kynisme over på henne ;) . 

• Liker 5
Skrevet

Helt utrolig hva denne bloggeren gjør for oppmerksomhet..igjen på Insta, uff og uff hun må bære tungt.. Såå redd for spontanabort osv. Nei! Hun Må ikke bære, hun forteller da til det kjedsommelige om familien som bor rundt huset hennes på alle kanter.. De kunne sikkert bært litt, og noen venner har vel hun og den bortskjemte datteren.. Hun burde jo be moren sin ta det med ro.. Skakkjørt familie.. Og alt for noen likerklikk på SoMe.. 

• Liker 28
Skrevet

Ikke så mye bedre med overskriften ; sannheten må ut...var da ikke noe nytt der. Bare en annen vinkling på å kritisere de som ikke er enig med henne i hva hun skriver og deler 

• Liker 6
Skrevet
På 30.9.2019 den 18.44, Kanelisvingen skrev:

Helt utrolig hva denne bloggeren gjør for oppmerksomhet..igjen på Insta, uff og uff hun må bære tungt.. Såå redd for spontanabort osv. Nei! Hun Må ikke bære, hun forteller da til det kjedsommelige om familien som bor rundt huset hennes på alle kanter.. De kunne sikkert bært litt, og noen venner har vel hun og den bortskjemte datteren.. Hun burde jo be moren sin ta det med ro.. Skakkjørt familie.. Og alt for noen likerklikk på SoMe.. 

Bortskjemt datter? 

• Liker 4
Skrevet

Bloggen og innholdet blir hvertfall bare mer og mer kjedelig...på tide å finne på noe annet??

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Bloggen og innholdet blir hvertfall bare mer og mer kjedelig...på tide å finne på noe annet??

Det vil nok ikke skje, for da får hun ikke mer oppmerksomhet eller blir kjendis.......og når hun ikke har noe nytt å komme med så kommer det en forklaring på det også.....pluss et nytt innlegg fra H. på engelsk, igjen finpusset og gitt mer korrekt engelsk skrivespråk.......og da lurer jeg igjen på om hvorfor ikke oversette det hele veien til Norsk, er jo bare norske lesere hun retter seg mot......pluss svigerfamilien da 😎

• Liker 10
Skrevet
På 28.9.2019 den 7.19, Kanelisvingen skrev:

Hun skriver det var tyngre enn hun trodde å feire svangerskapet uten mannen.. Små sjanser for at han får vært med på fødselen siden UDI har bortimot 18 måneders behandlingstid, og de har ikke engang søkt. Igjen.. Det er så lite gjennomtenkt.. Hun ER eldre gravid, så hun får nok flystopp lenge før andre gravide, så det blir nok mange tunge stunder for denne bloggeren.. Men da har hun jo noe å skrive om, for det er vel det som er det viktigste. 

Hæ?

Siste graviditet en min var jeg 41 år, var ikke ekstra restriksjoner pga alder

• Liker 4
Skrevet
På 30.9.2019 den 8.38, JaVel skrev:

Dette med å ikke spise godteri med gelatin har jeg hørt mye om, men akkurat det synes jeg virker temmelig hysterisk.  Passer din mann og svigerfamilie på at de ikke spiser noe med gelatin i, og er det det som er mest gjengs hos muslimer? 

Agar agar erstatter gelatin

Skrevet
På 30.9.2019 den 9.31, xinnia skrev:

På kiwi har de bacon av kalkun.. veldig godt faktisk 👍

Men langt mer usunt om jeg ikke husker feil

Skrevet
På 30.9.2019 den 14.03, Lama_Drama skrev:

Jeg snakker om hunder.

Hvilken hunder er det du har vært borti?

• Liker 2
Gjest SelinaKyle
Skrevet
3 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Men langt mer usunt om jeg ikke husker feil

Det er feil, det er faktisk mye sunnere med kalkunbacon ☺️

Skrevet
6 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Agar agar erstatter gelatin

Det er mye som kan erstatte svinegelatin og Norge ser ut til å bruke mer av både muslimvennlige og veganvennlige alternativer i både kaker, is, godteri osv nå. 

Det er ikke vanskelig å unngå om man vil 🙂

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...