CMarie Skrevet 28. mars 2021 #11641 Del Skrevet 28. mars 2021 Tildittbeste skrev (3 minutter siden): Nå har hun tatt bort litt av beskrivelsen så da ble hun vell igjen fristet til å lese litt her inne da😆 Har tatt bort beskrivelsen av håret i bloggen, men skriver i kommentarfeltet at hun ‘har tatt bort rødlig hår’. Jamen, det hjalp veldig 😆 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 28. mars 2021 #11642 Del Skrevet 28. mars 2021 CMarie skrev (2 timer siden): En ansatt i politiet ga visst dårlig service og siden hårfargen blir beskrevet er han egentlig hengt ut på blogg. Men nå er hårfargen flyttet til kommentarfeltet, og det gjør jo all verdens forskjell...😗 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 28. mars 2021 #11643 Del Skrevet 28. mars 2021 CMarie skrev (2 minutter siden): Har tatt bort beskrivelsen av håret i bloggen, men skriver i kommentarfeltet at hun ‘har tatt bort rødlig hår’. Jamen, det hjalp veldig 😆 Det så jeg også. Sukk! Det hjelper ikke å slette et sted og skrive det samme i kommentarfeltet rett under.😟 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 28. mars 2021 #11644 Del Skrevet 28. mars 2021 Hei2016 skrev (1 time siden): Enigt sig själv är hon så snäll och hänger aldrig ut någon! ...Förutom ABD, en kund från hennes nätbutik och kärringtanker-bloggerskan. Och sen den här polisen nu då. Men- förutom dom- ingen. Så.himla.snäll. Typ... Det og "indirekte hint" som hun driver med rett som det er ikke skitprat tydeligvis, her om dagen var det snap etter snap med uthenging av KG medlemmer. Samt visse betegnelser av leserne sine er også helt innafor, og lattertegn på kommentarer som overhode ikke er ille er også helt greit. Henge ut leserne sine er helt på sin plass når man føler seg truffet av kommentarer. Så lenge det er Mette selv som hånliggjør (ord Mette bruker flittig om andre) så er alt helt greit. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 28. mars 2021 #11645 Del Skrevet 28. mars 2021 (endret) CMarie skrev (19 minutter siden): Har tatt bort beskrivelsen av håret i bloggen, men skriver i kommentarfeltet at hun ‘har tatt bort rødlig hår’. Jamen, det hjalp veldig 😆 Ikke mindre enn fire (!) ganger nevnes det i kommentarfeltet. En gang fra leseren som gjør henne oppmerksom på det, og tre ganger fra Mette selv. Helt fantastisk. Not. Endret 28. mars 2021 av Illusen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. mars 2021 #11646 Del Skrevet 28. mars 2021 CMarie skrev (32 minutter siden): Har tatt bort beskrivelsen av håret i bloggen, men skriver i kommentarfeltet at hun ‘har tatt bort rødlig hår’. Jamen, det hjalp veldig 😆 Heheh.....ja, det hjelper veldig......not 🤪 Visvas skrev (16 minutter siden): Det og "indirekte hint" som hun driver med rett som det er ikke skitprat tydeligvis, her om dagen var det snap etter snap med uthenging av KG medlemmer. Samt visse betegnelser av leserne sine er også helt innafor, og lattertegn på kommentarer som overhode ikke er ille er også helt greit. Henge ut leserne sine er helt på sin plass når man føler seg truffet av kommentarer. Så lenge det er Mette selv som hånliggjør (ord Mette bruker flittig om andre) så er alt helt greit. Selvfølgelig er det helt greit å henge ut andre og bedrive hånliggjøring når hun selv gjør det, men gjør andre det, nei da er det full krise.....det er logikken sin det. Dobbeltmoralsk og patetisk er det, rett og slett 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manannan Skrevet 28. mars 2021 #11647 Del Skrevet 28. mars 2021 Registrerer at MA har annonsert flere ganger at hun har så mange spennende innlegg klare - om dette påskeinnlegget er ett av de tror jeg hun bør innse at dette med H sin første ditt og datt begynner å bli noe oppbrukt. Hele innlegget framstår som kun skrevet for å følge en mal som har fenget folk tidligere der hun skal fortelle om hvordan H opplever ting for første gang. Hun hadde egentlig tenkt å ta med H på skitur, men måtte dessverre kansellere pga Corona og bare bli hjemme.... ikke spesielt troverdig. Jeg må derimot innrømme at det kan godt være hun hadde tenkt å slenge madrassen i bagasjerommet og legge ut på tur i mars. Hun ser jo aldri ut til å lære at temperaturen på andre tider av året sjelden er som den ene gangen hun og sønnen var heldige med sommerværet i et par dager. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. mars 2021 #11648 Del Skrevet 28. mars 2021 (endret) Manannan skrev (9 minutter siden): Hun hadde egentlig tenkt å ta med H på skitur, men måtte dessverre kansellere pga Corona og bare bli hjemme.... ikke spesielt troverdig. Man kan ikke gå på ski pga Corona ja, nei, ja, da så 🤪 Så lenge ingen av de er smittet eller er i karantene så kan man gå på ski 😛 Endret 28. mars 2021 av Skrottefar 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manannan Skrevet 28. mars 2021 #11649 Del Skrevet 28. mars 2021 Skrottefar skrev (3 minutter siden): Man kan ikke gå på ski pga Corona ja, nei, ja, da så 🤪 Så lenge ingen av de er smittet eller er i karantene så kan man gå på ski 😛 Tviler på at de hadde lagt ut på skitur uansett, for å si det sånn 😉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. mars 2021 #11650 Del Skrevet 28. mars 2021 Lady T skrev (11 timer siden): Vet du, mitt barn har et bloggerbarn i klassen. Familien har vært på tv og i avisa flere ganger og moren er synlig i flere sosiale kanaler og er mer kjent enn Mette. Virker ikke som noen av barna i klassen vet dette. Mitt barn har blitt venn med dette barnet og jeg har aldri nevnt ett ord om denne morens sosiale medier til mitt barn. Virker ikke som det er et tema i det hele tatt. Allerede fra 1. klasse lærer barna å google seg selv og nærmeste familie for å forstå hvordan eksponering og internett fungerer. Mine barn fant ingenting på sine foreldre annet enn adresse og telefonnummer. Tenk å google sin mor og få opp all infoen bloggere legger ut på nettet. Jeg hadde skammet meg dypt og inderlig og er evig takknemlig for at jeg ikke vokste opp som bloggerbarn. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 28. mars 2021 #11651 Del Skrevet 28. mars 2021 Hvor er kontrolltårnet hennes egentlig? Hun legger jo ut helt ukritisk🤔 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. mars 2021 #11652 Del Skrevet 28. mars 2021 Nussepus skrev (24 minutter siden): Hvor er kontrolltårnet hennes egentlig? Hun legger jo ut helt ukritisk🤔 Det er nok streik i kontrolltårnet, har vel vært det mer eller mindre typ alltid 🤪 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 28. mars 2021 #11653 Del Skrevet 28. mars 2021 Trøbbel i tårnet og troll i trompeten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. mars 2021 #11654 Del Skrevet 28. mars 2021 I det nyeste innlegget på bloggen, https://metteask.blogg.no/min-mann-sin-forste-paske.html , så skriver MA flg.: Sitat Kjenner jeg begynner å bli bekymret for sommerferien og hvordan corona skal påvirke den. Vi har jo bestilt og betalt bobil, booket campingplass, booket kaptein sabeltann show og kjøpt inngangs billetter til dyreparken. Om ikke det kan gjennomføres, vil det garantert føles ut som en sorg ettersom dette er viktig for meg nå som Hüseyin er her. Og da tenker jeg, hvorfor gjøre alt dette før man er sikker på hvordan det blir i forhold til corona'n? Alle vet og har visst at ingenting er hugget i stein om hvordan sommeren kan bli pga. corona'n, så å legge alle disse planene i utgangspunktet virker noget overilt.........og så å føle sorg om det ikke går, ja, det skjønner jeg ikke.......H skal vel være her til lands lenger enn bare nå til sommeren, finnes nok av tid til alt dette spør du meg 🤪 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 28. mars 2021 #11655 Del Skrevet 28. mars 2021 FotbaIlflua skrev (2 timer siden): Allerede fra 1. klasse lærer barna å google seg selv og nærmeste familie for å forstå hvordan eksponering og internett fungerer. Mine barn fant ingenting på sine foreldre annet enn adresse og telefonnummer. Tenk å google sin mor og få opp all infoen bloggere legger ut på nettet. Jeg hadde skammet meg dypt og inderlig og er evig takknemlig for at jeg ikke vokste opp som bloggerbarn. Disse trådene her inne er vel 1000 ganger verre å finne for de fleste bloggerbarna.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 28. mars 2021 #11656 Del Skrevet 28. mars 2021 (endret) Skrottefar skrev (39 minutter siden): I det nyeste innlegget på bloggen, https://metteask.blogg.no/min-mann-sin-forste-paske.html , så skriver MA flg.: Og da tenker jeg, hvorfor gjøre alt dette før man er sikker på hvordan det blir i forhold til corona'n? Alle vet og har visst at ingenting er hugget i stein om hvordan sommeren kan bli pga. corona'n, så å legge alle disse planene i utgangspunktet virker noget overilt.........og så å føle sorg om det ikke går, ja, det skjønner jeg ikke.......H skal vel være her til lands lenger enn bare nå til sommeren, finnes nok av tid til alt dette spør du meg 🤪 Dette var ju också den famösa semestern som samtidigt gjorde att hon inte hade råd med karantänhotel (som hon trodde mannen måtte på med en tabloidtidning som källa...) och upprättade en Spleis så andra kunde betala för den utgiften. Hon hade ju gjort av med sina pengar, så då fick minsann andra trå till lite. Men oj, som känt, vad hon ångrade sig (efter att fått in önskat belöp) och stängde ned den. Beställa en semester som inte kan avbokas och utan ”pengarna tillbaks”-garanti har varit frånrådd i Mette’s favorit-källa att hitta nyttig information ifrån; Tabloiderna. Konstigt nog verkar just den aspekten inte ha varit med i beräkningen. Endret 28. mars 2021 av Hei2016 Saknade ett ord 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. mars 2021 #11657 Del Skrevet 28. mars 2021 Hei2016 skrev (7 minutter siden): Dette var ju också den famösa semestern som samtidigt gjorde att hon inte hade råd med karantänhotel (som hon trodde mannen måtte på med en tabloidtidning som källa...) och upprättade en Spleis så andra kunde betala för den utgiften. Hon hade ju gjort av med sina pengar, så då fick minsann andra trå till lite. Men oj, som känt, vad hon ångrade sig (efter att fått in önskat belöp) och stängde ned den. Beställa en semester som inte kan avbokas och utan ”pengarna tillbaks”-garanti har varit frånrådd i Mette’s favorit-källa att hitta nyttig information ifrån; Tabloiderna. Konstigt nog verkar just den aspekten inte ha varit med i beräkningen. Er nok mye som ikke er med i noen som helst beregninger tror jeg vi kan enes om 🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 28. mars 2021 #11658 Del Skrevet 28. mars 2021 Lady T skrev (11 minutter siden): Disse trådene her inne er vel 1000 ganger verre å finne for de fleste bloggerbarna.... Ja det står du jo fritt til å mene. Det meste som står i trådene er basert på hva bloggerforeldrene legger ut i egne kanaler hvor de også lever av å få tilbakemeldinger/engasjement. Om de hadde sluttet å utlevere seg selv og alle rundt dem samt justert den ukritiske (og noen ganger straffbare) oppførselen sin hadde vi ikke hatt behov for disse trådene for å vise hva som egentlig foregår. Jeg er voksen, men liker å tro at jeg hadde foretrukket kritikk av fremmede enn å finne bilde av foreldrene mine omtrent nakne på internett. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. mars 2021 #11659 Del Skrevet 28. mars 2021 FotbaIlflua skrev (4 minutter siden): liker å tro at jeg hadde foretrukket kritikk av fremmede enn å finne bilde av foreldrene mine omtrent nakne på internett. Eller historien om hvordan mor og far finner seg en hule for å ha seg litt 🤣 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antirobe Skrevet 28. mars 2021 #11660 Del Skrevet 28. mars 2021 (endret) FotbaIlflua skrev (3 timer siden): Allerede fra 1. klasse lærer barna å google seg selv og nærmeste familie for å forstå hvordan eksponering og internett fungerer. Mine barn fant ingenting på sine foreldre annet enn adresse og telefonnummer. Tenk å google sin mor og få opp all infoen bloggere legger ut på nettet. Jeg hadde skammet meg dypt og inderlig og er evig takknemlig for at jeg ikke vokste opp som bloggerbarn. Mitt barn går på 2.trinn, og de har enda ikke lært å Google noe som helst. Støtter ikke eksponering av barn på nett, men det er åpenbart stor forskjell fra skole til skole. På mitt barns skole har de fokus på lesing og matte, ikke så mye på internett. Mange barn på første trinn kan ikke engang lese, så hvilke skole er det barn går på der 6-åringer Googler familien sin? Tilføyelse: jeg hadde tatt en prat med ledelsen på skolen, hadde jeg fått vite at mitt barn ble vitne til offentlig uthengelse av andre barn i klassen på den måten. Om et barn blir eksponert på nett, og lærer hadde følt at det var for mye, håper jeg at det hadde blitt tatt direkte med foreldrene. Ikke barnet. Det er jo helt hårreisende. Endret 28. mars 2021 av Antirobe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg