Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

GuriHelen skrev (4 timer siden):

Det er da virkelig ingen ting som tilsier at en må spise på det hotellet man bor på. Vi bor fra tid til snnen på hotell, og går gjerne et annet sted og spiser. Dessuten var bare oppgraderingen sponset  

Det er helt sikkert ikke lurt sånn økonomisk å bo på hotell, men.......... de har nettopp møttes igjen,  de er forholdsvis nygifte, har bryllupsdag, har lyst til å kose seg ekstra, lyst til å slå ut håret - og kanskje gi litt faen i denne vemmelige tiden vi er i.

Ofte prioriter vil feil, jeg også.... men herregud så godt det kjenner der og da 

Grunnen til at folk reagerte var at det virket som om de hadde fått hele oppholdet sponset, også ikke legge igjen en krone for middagen der, men heller gå til nabohotellet for å spise der.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Underlig hvordan det først ble lagt ut som full spons med bred markedsføring i sosiale medier, før det brått bare var oppgradering av type rom. En behøver vel ikke merke oppgradering som reklame i det hele tatt, vil jeg tro (kanskje litt avhengig av den økonomiske verdien av den). 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (19 timer siden):

Det er så sinnsykt dårlig gjort. Hadde aldri sponset henne igjen. Håper andre ser hvor dårlig deal det er å sponse henne. 

Ja skikkelig dårlig gjort altså..buhu..en stor hotellkjede som blir misbrukt stakkars 😅

Endret av Anya66
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manannan skrev (3 timer siden):

Samme inntrykk fikk jeg. Lurte på om de slo til med reklame for Thon selv om det ikke var en betingelse for oppgradering - for å gi inntrykk av at de får spons slik at kanskje andre ønsker å hive seg på. Så god tro har jeg på de 😂

Jeg tolket det som at de fikk oppgraderingen gratis og at Mette ønsket å gi noe tilbake i form av reklame. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (Akkurat nå):

Jeg tolket det som at de fikk oppgraderingen gratis og at Mette ønsket å gi noe tilbake i form av reklame. 

Tror du har rett 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (12 minutter siden):

Underlig hvordan det først ble lagt ut som full spons med bred markedsføring i sosiale medier, før det brått bare var oppgradering av type rom. En behøver vel ikke merke oppgradering som reklame i det hele tatt, vil jeg tro (kanskje litt avhengig av den økonomiske verdien av den). 

Hadde hun ikke gjort det hadde sikkert en «overivrig» bloggleser meldt henne til forbrukertilsynet (eller hvor i huleste man melder sånt) for manglende merking av reklame.. 😅😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady T skrev (33 minutter siden):

Ja hvem har ikke lyst til å bruke bryllupsdagen til å pøse ut reklame i alle kanaler fordi du mottar en hyggelig men ganske standard gest 😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manannan skrev (5 minutter siden):

Ja hvem har ikke lyst til å bruke bryllupsdagen til å pøse ut reklame i alle kanaler fordi du mottar en hyggelig men ganske standard gest 😅

Hmm.. samvittighetsfulle mennesker?

Hun snapper og blogger jo uansett, å reklamere for de er jo ingen ekstrajobb akkurat. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady T skrev (4 minutter siden):

Hmm.. samvittighetsfulle mennesker?

Hun snapper og blogger jo uansett, å reklamere for de er jo ingen ekstrajobb akkurat. 

Jojo da hadde hun ihvertfall noe å skrive om. Og nå skal H skrive om hvordan han syns det var å bo på hotell også. Spennende 😂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
Manannan skrev (3 minutter siden):

Jojo da hadde hun ihvertfall noe å skrive om. Og nå skal H skrive om hvordan han syns det var å bo på hotell også. Spennende 😂

Eg synnes hun har veldig gode innlegg fortiden. Men nå blir eg vell angrepet her igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver hun seg på en Julia Nyland? "På hotell under Corona" - Ser ingen annen grunn for å nevne Corona liksom..... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manannan skrev (14 minutter siden):

Du kan jo bare la være å lese ... 😉 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influenseren skrev (11 minutter siden):

Prøver hun seg på en Julia Nyland? "På hotell under Corona" - Ser ingen annen grunn for å nevne Corona liksom..... 

Nei, finnes jo ingen annen grunn til å nevne Corona...  Altså, hallo..😅 Om å gjøre å finne noe å ta henne på, eller?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, siden hun har reklame for hotellet og sier deler av oppholdet er sponset så må det vel også skattes deretter, eller?
Jeg kjenner ikke til reglene omkring dette, så det er derfor jeg lurer.

Uansett, om dette er noe hotellet gjorde uten avtale om verken det ene eller det andre, men kun en hyggelig gest siden det var bryllupsdagen deres, så kan det jo ikke kalles spons eller være behov for å merke innlegget med reklame 🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manannan skrev (5 timer siden):

Det synes jeg er positivt,hun er lett å glede :) . Nok av sure, gretne kvinnfolk hvor takknemlighet er et fremmedord ;) . 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om noe ikkje er sponset kan man anbefale og snakke fint om det i bloggen UTEN at det skal merkes Reklame. Vil jo si at det er et stort minus å merke noe som Reklame om det ikkje er det. Si at man som blogger f.eks er i søkelyset for kontroll av sponsoravtaler. Hva da med alt man merket som Reklame som ikkje var sponset, men bare ros fordi man likte produktet, eller som her; Hotelrommet? Kommer man i klem med skatteetaten da må man jo bevise at det ikkje var sponset...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Influenseren said:

Ble dobbelt, prøvde å slett

Endret av Influenseren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har MA kommet med et nytt innlegg på bloggen som garantert er rettet mot Kjerringtanker sin blogg, snakk om å fortsette å gnage på det beinet der......patetisk, rett og slett.
Hvorfor holde på sånn? Krenka much, eller?
Vel vel, av mangel på noe bedre å skrive så kommer hun med et makkverk av et innlegg i stedet, gudene vet hvorfor 🤣

https://metteask.blogg.no/blogger-som-blogger-om-blogger-som-blogger-om-andre-bloggere.html

Endret av Skrottefar
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Skrottefar said:

Og nå har MA kommet med et nytt innlegg på bloggen som garantert er rettet mot Kjerringtanker sin blogg, snakk om å fortsette å gnage på det beinet der......patetisk, rett og slett.
Vel vel, av mangel på noe bedre å skrive så kommer hun med et makkverk av et innlegg i stedet, gudene vet hvorfor 🤣

https://metteask.blogg.no/blogger-som-blogger-om-blogger-som-blogger-om-andre-bloggere.html

ENESTE grunnen for dette innlegg er for å gjøre det hun beskylder Kjerringtanker for å gjøre bevist (ved å trykke andre ned) å klatre på lista. Det beste alle me andre kan gjøre er å overse dette innlegget uansett hvor vanskelig det måtte være. Helt ærlig? Det ville virkelig vært en skandale om hun havnet helt til topps ved å skrive....ja rett og slett dritt!

Skulle ikke tro det at det gikk an å mistforstå Kjerringtanker sin blogg så til de grader...ja selv med vilje, dette er KUN et sykt spill for å bevise noe(?) som hun garantert er alene om å vite hva er. Dette blir rett og slett for dumt...selv for Mette...

Endret av Influenseren
skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (45 minutter siden):

Haha, erre mulig? Godt hun innrømmer at hun ikke mestrer satire da :hoho: 

Og denne såkalte «bloggkrigen», da jeg leste her at det var bloggkrig forventet jeg meg noe skikkelig drama ala bråket i gode gamle dager mellom synskepeggy, veskedamen og hun derre Inger. Kommentarfeltet til synskepeggy var vanvittig underholdende og hun tok absolutt alle som ikke var enig med henne for å være enten veskedamen eller Inger :hoho: Da snakket man bloggkrig og krangling på høyt nivå. Dette her er da ingen krig? Ble skuffet, for hadde ventet meg draaaaama ala Peggy & co i gamle dager. Og jo eldre de var, jo hardere beit dem :hoho: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...