Lopploella Skrevet 14. mars 2021 #11421 Del Skrevet 14. mars 2021 Litt vittig å omtale bloggerkrangling i et bloggkommentarfelt som å engasjere seg i en offentlig debatt. 😄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manannan Skrevet 14. mars 2021 #11422 Del Skrevet 14. mars 2021 Det jeg skjønner minst av alt er folk som gidder å prøve å diskutere med MA og KJ, det er dødfødt! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 14. mars 2021 #11423 Del Skrevet 14. mars 2021 Manannan skrev (42 minutter siden): Det jeg skjønner minst av alt er folk som gidder å prøve å diskutere med MA og KJ, det er dødfødt! Miss and mister always right,det har vi visst og sett lenge.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 14. mars 2021 #11424 Del Skrevet 14. mars 2021 Lopploella skrev (56 minutter siden): Litt vittig å omtale bloggerkrangling i et bloggkommentarfelt som å engasjere seg i en offentlig debatt. 😄 Venter nok å bli invitert til Debatten på NRK snart nå 😝 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. mars 2021 #11425 Del Skrevet 14. mars 2021 Kokken og MA bør starte sin egen lille krenket-blogg, og så kan de få med seg alle blodfans'n over dit, det hadde vært noe 🤣 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 14. mars 2021 #11426 Del Skrevet 14. mars 2021 Bare pinlig det hun driver med i kommentarfeltet til kjerringtanker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 14. mars 2021 #11427 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) nå har ikke jeg lest kommentarfeltene og/eller fulgt med på bråket mellom disse bloggerne, men leste kjapt over et par innlegg på den kjerringbloggen nå - og det virker ikke akkurat som en spesielt oppegående dame det heller altså.. Endret 15. mars 2021 av Amaryllish Skriveleif 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 14. mars 2021 #11428 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) Amaryllish skrev (7 minutter siden): nå har ikke jeg lest kommentarfeltene og/eller fulgt med på bråket mellom disse bloggerene, men leste kjapt over et par innlegg på den kjerringbloggen nå - og det virker ikke akkurat som en spesielt oppegående dame det heller altså.. Enig. Hun har osså skrevet at di på KG er sunket ned på nivå. Så eg ser ikke hvorfor dere skal hylle henne når hun ser ned på KG. Eg er enig med henne at mye på KG er dårlig. Endret 14. mars 2021 av Trude4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 14. mars 2021 #11429 Del Skrevet 14. mars 2021 Trude4 skrev (15 minutter siden): Enig. Hun har osså skrevet at di på KG er sunket ned på nivå. Så eg ser ikke hvorfor dere skal hylle henne når hun ser ned på KG. Eg er enig med henne at mye på KG er dårlig. Hun kaller en spade for en spade, rett og slett, og hva hun måtte mene om KG er sekundært, for det er kun deler av KG hun ser ned på 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 14. mars 2021 #11430 Del Skrevet 14. mars 2021 Skrottefar skrev (10 minutter siden): Hun kaller en spade for en spade, rett og slett, og hva hun måtte mene om KG er sekundært, for det er kun deler av KG hun ser ned på Hun skriver ikke deler av KG. Legger på skjermdump fra https://kjerringtanker.blogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Manannan Skrevet 15. mars 2021 #11431 Del Skrevet 15. mars 2021 Har en viss mistanke om at gårdagen ble en dårlig dag der rutiner gled ut pga at noen ble sittende å nilese og kommentere i kjerringa sitt kommentarfelt gitt. Må være slitsomt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. mars 2021 #11432 Del Skrevet 15. mars 2021 Manannan skrev (2 timer siden): Har en viss mistanke om at gårdagen ble en dårlig dag der rutiner gled ut pga at noen ble sittende å nilese og kommentere i kjerringa sitt kommentarfelt gitt. Må være slitsomt. Ja, god jul, Mette Ask 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 15. mars 2021 #11433 Del Skrevet 15. mars 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 15. mars 2021 #11434 Del Skrevet 15. mars 2021 Manannan skrev (13 timer siden): Har en viss mistanke om at gårdagen ble en dårlig dag der rutiner gled ut pga at noen ble sittende å nilese og kommentere i kjerringa sitt kommentarfelt gitt. Må være slitsomt. Ja, MA glir nok lett ut når hun bare MÅ lese om seg selv, kommentere der det trengs og bare ta den tid det tar......samme med kokken, for han skulle gjort mye annet i går, men det han skulle gjøre tok lenger tid siden han bosatte seg inne på bloggen til Kjerringtanker. Men men, han kom da i mål til slutt visstnok 🤣 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. mars 2021 #11435 Del Skrevet 16. mars 2021 Og så er bloggkrigen blant 40+ bloggerne i gang igjen. Hva er det med disse menneskene? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 16. mars 2021 #11436 Del Skrevet 16. mars 2021 Dette er ikke ment som noe negativt, men for meg blir det litt merkelig. Når hun forklarer noe på snapchat i dag, går det en liten stund så må hun forklare forklaringen. Blir ikke det litt i overkant? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 16. mars 2021 #11437 Del Skrevet 16. mars 2021 Oppland skrev (1 time siden): Dette er ikke ment som noe negativt, men for meg blir det litt merkelig. Når hun forklarer noe på snapchat i dag, går det en liten stund så må hun forklare forklaringen. Blir ikke det litt i overkant? Og det er vel få andre enn henne selv som bryr seg om hennes krangel (eller "uenighet") med annen blogger, det blir bare støy. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 16. mars 2021 #11438 Del Skrevet 16. mars 2021 Oppland skrev (1 time siden): Dette er ikke ment som noe negativt, men for meg blir det litt merkelig. Når hun forklarer noe på snapchat i dag, går det en liten stund så må hun forklare forklaringen. Blir ikke det litt i overkant? Det gjør hun hver gang. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 17. mars 2021 #11439 Del Skrevet 17. mars 2021 Til dere som er gift med en tyrkisk mann, er det fortsatt vanlig med fysisk avstraffelse av barn i Tyrkia? I Norge ble det forbudt i 1987, mens lettere slag ble forbudt i 2010, så det er ikke så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visvas Skrevet 17. mars 2021 #11440 Del Skrevet 17. mars 2021 JaVel skrev (4 timer siden): Til dere som er gift med en tyrkisk mann, er det fortsatt vanlig med fysisk avstraffelse av barn i Tyrkia? I Norge ble det forbudt i 1987, mens lettere slag ble forbudt i 2010, så det er ikke så lenge siden. Husker ikke når det ble forbudt i Tyrkia, men det er forbudt å slå (usikker hvor grensa går). Men det er nok ikke så uvanlig som jeg skulle ønske å gi en klask. Tror lærere skal bli tatt ut av arbeid to eller tre dager hvis de har brukt fysisk avstraffelse, men jeg TROR ikke det skjer ofte. Mange foreldre synes det er greit om læreren tar tak i ungene ect. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg