Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

Mette tenker på barna når det passer henne, dette var nok for å klatre på blogglisten ja. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visvas skrev (1 time siden):

Mette tenker på barna når det passer henne, dette var nok for å klatre på blogglisten ja. 

Klatre klarte hun. Erte på seg en god del lesere klarte hun også..så nå kan hun gå stille i dørene ei stund.  Håper hun bruker tiden sin godt, til å venne seg til sitt nye liv. Her må nok alle gi og ta, om berg og dalbanen ikke skal fortsette, slik vi har blitt kjent med via diverse blogg innlegg.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer virkelig ikke la være å kommentere dette. Men altså, det er full sol og knallfint vær i Bergen nå. Og de KJØRER rundt for å se folk og natur? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PonnyTale skrev (5 minutter siden):

Klarer virkelig ikke la være å kommentere dette. Men altså, det er full sol og knallfint vær i Bergen nå. Og de KJØRER rundt for å se folk og natur? 

De er vel i karantene, så like lurt at de holder seg inne i bilen kanskje?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (2 minutter siden):

Det er helt tillatt å bevege seg i naturen når man er i karantene. Man behøver jo ikke oppsøke steder med mye folk.

Jeg stusset også litt over akkurat dette, men vet jo at Mette liker seg i bilen.

Endret av Alauda
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (3 minutter siden):

Det er helt tillatt å bevege seg i naturen når man er i karantene. Man behøver jo ikke oppsøke steder med mye folk.

Jeg stusset også litt over akkurat dette, men vet jo at Mette liker seg i bilen.

Og hva er spennende foran en kiwi butikk. Hjelpes.  Hun sier de elsker naturen begge to så da hadde jeg nok valgt noe annet en en parkeringsplass 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cookie123 skrev (9 minutter siden):

Det er helt unødvendig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alauda skrev (24 minutter siden):

Tenkte de bare kjørte rundt i byen og så. 😉 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PonnyTale skrev (30 minutter siden):

At det var? De kjører rundt for å se på natur og folk ja..... Må da være bedre å kjøre til et naturområde med lite folk og gå en tur på noen skogsveier eller noe, mye sunnere enn å bare sitte i ro i bilen. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (51 minutter siden):

De må gjøre «noe»😳 Hva med å trille en tur? Merkelig dame.

Han har vel aldri hatt bil selv, så regner med det er litt stas å bare kjøre rundt, ikke sikkert det er noe de vil fortsette med. Men ikke sikker på det motsatte heller, har vel egentlig aldri sett bilder fra skog og mark 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre å sitte på parkeringsplassen til Kiwi?? De bor vegg i vegg med Bergens flotteste turområde Arboret. Men det er vel kjekkere å bare sitte i bilen 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene dagen med sol og knall blå himmel velger de å tilbringe i bilen! 😂 for en prioritering. Blir regn og sludd de neste dagene fremover, da hadde jeg skjønt mer at de valgte å kjøre rundt å se. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette tilbringer omtrent all fritid i bilen. Mange, mange timer hver dag. Kjør på sier jeg, om det gjør henne glad.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (4 timer siden):

At det var? De kjører rundt for å se på natur og folk ja..... Må da være bedre å kjøre til et naturområde med lite folk og gå en tur på noen skogsveier eller noe, mye sunnere enn å bare sitte i ro i bilen. 

Men i alle dager!!! Er det så irriterende for deg at noen har andre interesser enn deg? Alt dere skal finne på å klage om altså.. Blir så oppgitt!!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hva som gjør enkelte opprørte. Hadde hun gått på skogsstier så hadde jaggu meg det og vært galt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
vestavind skrev (4 minutter siden):

Det er utrolig hva som gjør enkelte opprørte. Hadde hun gått på skogsstier så hadde jaggu meg det og vært galt. 

Enig! Ikke alle ELSKER å gå turer i naturen altså🤪🤪. Inkludert meg! Gikk en tur i dag. Går kanskje 1 tur i uken. Å det stort sett ikke kjempespennende🤪😆. Koser meg mer på biltur med musikk på anlegget 🚙🎶🎶. Å om folk syns jeg er en lat, usunn faen pga det, så er det meg revnende likegyldig 🥱💁🏽‍♀️🤦🏽‍♂️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voyager skrev (40 minutter siden):

Men i alle dager!!! Er det så irriterende for deg at noen har andre interesser enn deg? Alt dere skal finne på å klage om altså.. Blir så oppgitt!!

Irriterende? Har jeg sagt noe om at det er irriterende? Nei, ikke det nei, jeg bare finner det merkelig, det er det hele....og at du blir oppgitt.....javel, deg om det

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vestavind skrev (39 minutter siden):

Jeg finnes ikke opprørt.....og hadde de gått ute i skogen, ja, det hadde jeg syntes vært helt fint 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg så de var ute å gikk tur tirsdag og i går(hvertfall ute med vognen,utenfor huset i går), så det kan da ikke være noe å henge seg opp i at de kjører rundt slik at H får se litt mer av sitt nye hjemland og by.

Kanskje var Amalie og samboeren inne på Kiwi å handlet, og handlet litt for de i samme slengen.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...