Flettfrid Skrevet 1. mars 2021 #11301 Del Skrevet 1. mars 2021 Centimeteren skrev (1 minutt siden): Nå får det være nok! Mette er en hederskvinne som hører hjemme øverst på topplista! Kan du utdype innlegget ditt litt? 🤔 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 1. mars 2021 #11302 Del Skrevet 1. mars 2021 1 minutt siden, Flettfrid said: Kan du utdype innlegget ditt litt? 🤔 Ja, gjerne. Mette er dronningen av norsk blogging. The queen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 1. mars 2021 #11303 Del Skrevet 1. mars 2021 Her tar det virkelig av. Mette er helt opplagt spontan, åpen uten filter og formulerer seg ganske klønete, men her dras mye ut av alle proposjoner. Gratulerer med familiegjenforening Mette, nå kan dere kose dere sammen som familien dere er. Fokuser på tiden sammen, og ikke les her inne. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 1. mars 2021 #11304 Del Skrevet 1. mars 2021 Hei2016 skrev (11 timer siden): Dom ska tillsammans ha et möte med en advokat om hur (alla) ägodelar ska ägas/delas up. Mötet med advokat i sig är väldigt smart! (...dock är det sånt man gör innan man gifter sig i vanliga fall, men bättre sent än aldrig!) Dock svarar Mette en läsare att dom inte tänker ta med en tolk för hennes man förstår all engelska, och om det är nåt han mot förmodligen inte förstår ska hon förklara det för honom. Juridiska termer på engelska är ju skitenkelt, tack och lov, så det lär inte bli nått problem alls. Hon visar ju också ständigt hur bra hon tar till sig och förstår information så det här lär bli en ren succé. Ekonomisk som hon också hävder sig vara, har hon säkert redan kollat up hur mycket en advokat kostar för den här typ av bistånd, sen vad advokaten tar extra för att få skriftligt avtal översätt engelska och kosten för att tinglysa avtalet. Ligger säkert en post i budgeten där korrekt summa är avsätt. Tildittbeste skrev (8 timer siden): Jaja blir jo null problem å forstå dette som blir tatt opp hos advokat. Når du går ut å sier at de misforstår hverandre i hverdags tale så må du forstå at dette blir lett å forstå. Altså kan noen komme å forklare meg logikken og tankegangen. Lykke til sier jeg bare Skulle gjerne vært flue på veggen på det advokatkontoret der ja. kan fort, med alle disse juridiske termer som garantert blir brukt, ende opp med at de blir sittende der i timesvis for at alle skal skjønne hva som blir sagt.......og som @Hei2016skriver, advokaters salærer er ikke av det billige slaget, så dette kan bli dyrt, veeeeldig dyrt 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 1. mars 2021 #11305 Del Skrevet 1. mars 2021 FotbaIlflua skrev (2 timer siden): en vanlig dobbeltseng er 180 cm bred. Om alle skal få plass og luft nok rundt mtp samsoving har man ca 60 cm bredde per person. Jeg vet ikke med deg, men jeg synes selv 90 cm er i smaleste laget for god søvn 🙂 Vi har 150 cm seng og baby sover med oss 😂. Kan ikke si at jeg har kjempe mye boltre plass🤪. Men det går 🤪. Alt går når en «må». 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. mars 2021 #11306 Del Skrevet 1. mars 2021 Lunabelle skrev (5 timer siden): Jeg er ganske sikker på at hun jobber veldig mye med ordlyden, for å få den til og provosere mest mulig. Hun skriver for å provosere og det klarer hun med glans. Men til hvilken pris? Ja hun skriver akkurat (lite) nok til at det høres rart ut. Og så når hun utdyper det i kommentarfeltet så tillegger hun ting som gjør at det da høres mer normalt el hvertfall. I dette tilfellet først: H må bli sittende alene resten av kvelden. Så i kommentarfeltet: Han kan jo såklart komme opp med dem og se Netflix og kose seg med dem.. Jeg har samsovet med alle mine, og fikk min dose «kjeft» av besserwissere for at jeg skjemte dem bort. Så handler ikke om kritikk av det overhodet. . Men enten er hun skikkelig utspekulert el så bør hun ta til seg at såpass mange misforstår så hun bør ta til seg og se en gang til på måten hun ordlegger seg. Dette er jobben hennes, og dette er tilbakemeldinger på jobben hun gjør. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. mars 2021 #11307 Del Skrevet 2. mars 2021 Centimeteren skrev (4 timer siden): Ja, gjerne. Mette er dronningen av norsk blogging. The queen! Kan du utdype på ekte? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 2. mars 2021 #11308 Del Skrevet 2. mars 2021 Jeg har forsvart Mette før, men nå synes jeg hun skal legge ned både blogg og snapkonto. Makan til surr og rør er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 2. mars 2021 #11309 Del Skrevet 2. mars 2021 (endret) ... Och bara för att hon kan så bryter hon norska ”vegtrafikkloven» när hon kör och filmar med telefonen samtidigt. Men lugn bara, lite som med lagreglering för korrekt märkning av matvaror, så ska hon säkert ta i tu med även olagliga mobilanvändandet under körningen så småningom om. Så mycket annat som har högre prio just nu bara. Bra hon fick samlad in nästen NOK 5.000,- som hon ändå inte behöver, för boten för olagligt mobilanvändandet i bil är nu lämpligt nog på NOK 5.000,-. Och sen tre prickar i körkortet på det. Endret 2. mars 2021 av Hei2016 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 2. mars 2021 #11310 Del Skrevet 2. mars 2021 Zenhouse skrev (13 timer siden): Så i kommentarfeltet: Han kan jo såklart komme opp med dem og se Netflix og kose seg med dem.. Men han er jo i reisekarantene, og skal holde avstand. Fra Helsenorge: På et egnet oppholdssted (dvs hos Mette) skal det være mulig å unngå nærkontakt med andre, det skal være enerom, eget bad, og eget kjøkken eller mulighet for matservering. Hvis ikke det går, bør Mette, i henhold til Helsenorge: Dersom du bor sammen med en person som er i reisekarantene, og det ikke er mulig å holde 2 meters avstand eller ha separat soverom og bad, oppfordres du til å være i karantene. Videre bør du teste deg på dag syv av reisekarantene til den du bor sammen med. Dette uavhengig av om du også har gått i karantene eller om dere holder avstand. https://www.helsenorge.no/koronavirus/reise/#reisekarantene 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmail Skrevet 2. mars 2021 #11311 Del Skrevet 2. mars 2021 Hedy Lamarr skrev (Akkurat nå): Men han er jo i reisekarantene, og skal holde avstand. Fra Helsenorge: På et egnet oppholdssted (dvs hos Mette) skal det være mulig å unngå nærkontakt med andre, det skal være enerom, eget bad, og eget kjøkken eller mulighet for matservering. Hvis ikke det går, bør Mette, i henhold til Helsenorge: Dersom du bor sammen med en person som er i reisekarantene, og det ikke er mulig å holde 2 meters avstand eller ha separat soverom og bad, oppfordres du til å være i karantene. Videre bør du teste deg på dag syv av reisekarantene til den du bor sammen med. Dette uavhengig av om du også har gått i karantene eller om dere holder avstand. https://www.helsenorge.no/koronavirus/reise/#reisekarantene HUn sa vel eller skrev vel tidligere at de skulle gå i karantene sammen siden de ble letter da det ikke var riktig at H ikke kunne være i samme rom som datteren sin, og det er helt greit det altså 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellasnella Skrevet 2. mars 2021 #11312 Del Skrevet 2. mars 2021 Så lenge hun går i karantene sammen med han, så kan de være så nær hverandre de bare vil. Mye er kritikkverdig, ikke dette. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 2. mars 2021 #11313 Del Skrevet 2. mars 2021 Ellasnella skrev (12 minutter siden): Så lenge hun går i karantene sammen med han, så kan de være så nær hverandre de bare vil. Mye er kritikkverdig, ikke dette. Sa jeg det var kritikkverdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellasnella Skrevet 2. mars 2021 #11314 Del Skrevet 2. mars 2021 Hedy Lamarr skrev (21 minutter siden): Sa jeg det var kritikkverdig? Jeg siterte ikke deg på noe som helst i min kommentar, så vet ikke helt hva du evnt vil frem til her. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. mars 2021 #11315 Del Skrevet 2. mars 2021 gmail skrev (6 timer siden): HUn sa vel eller skrev vel tidligere at de skulle gå i karantene sammen siden de ble letter da det ikke var riktig at H ikke kunne være i samme rom som datteren sin, og det er helt greit det altså Så hun skal ta ut ferie? Om hun forventer sykemelding så er det noe som skurrer fælt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 2. mars 2021 #11316 Del Skrevet 2. mars 2021 Fru Uperfekt skrev (3 minutter siden): Så hun skal ta ut ferie? Om hun forventer sykemelding så er det noe som skurrer fælt Hun er i permisjon. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gmail Skrevet 2. mars 2021 #11317 Del Skrevet 2. mars 2021 Fru Uperfekt skrev (1 time siden): Så hun skal ta ut ferie? Om hun forventer sykemelding så er det noe som skurrer fælt Jeg pleier å lese bloggen men har ikke noe i hukommelsen om at hun er tilbake på jobb etter permisjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 2. mars 2021 #11318 Del Skrevet 2. mars 2021 Twinkle~ skrev (3 timer siden): Hun er i permisjon. Ah okis, da er det jo innafor, langt bedre for knytning mellom far og barn æ, samt at de slipper unødvendig kostnader ved karantene hotell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 3. mars 2021 #11319 Del Skrevet 3. mars 2021 (endret) Håper virkelig det går bra for dem og at gir hverandre passe doser fritt rom og oppmerksomhet. Tror det er ganske avgjørende for at dette skal lykkes 🙂 Endret 3. mars 2021 av Alauda 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 3. mars 2021 #11320 Del Skrevet 3. mars 2021 Twinkle~ skrev (På 1.3.2021 den 16.34): Nå synes jeg dere vrir dette i verste mening og understreker det 1000 ganger. Er det nødvendig?😔 Enig i dette, synes det er fascinerende å se hvor mange som klikker fullstendig for omtrent ingenting. Mette har en baby som ikke er vant til sin far, og selvfølgelig skal babyen fortsatt få ha sine rutiner mens hun blir kjent med ham. Far skal nå bo fast i Norge, og de har nok av tid til å finne ut av ting og få på plass nye rutiner. Jeg hadde valgt å gjøre akkurat det samme om det var meg, barna kommer først. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg