Kanelisvingen Skrevet 1. mars 2021 #11281 Del Skrevet 1. mars 2021 Trude4 skrev (5 minutter siden): Fy så slemme dere er Twinkle~ skrev (2 minutter siden): Enig💔 Fordi? At vi syntes det er ille at en voksen mann som ikke har sett barnet sitt på 8 måneder får et kvarter før hun seiler opp i 2. etasje klokken 18? Mens han må sitte igjen nede med noen nøtter.. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amaryllish Skrevet 1. mars 2021 #11282 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Twinkle~ skrev (19 minutter siden): Enig💔 I dag synes jeg det har eskalert og gått langt over streken. Det hun har lagt ut i dag har vært LANGT ifra så ille som det blir fremstilt her. Flere av innleggene fra brukere her er jo sitert direkte fra bloggen, så ting er jo ganske korrekt fremstilt? Endret 1. mars 2021 av Amaryllish skriveleif 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 1. mars 2021 #11283 Del Skrevet 1. mars 2021 ClusterOfGrapes skrev (44 minutter siden): Ja, det er ordlyden i blogginnlegget det reageres på. Ikke på samsoving. Hadde hun ordlagt seg annerledes, om at det f.eks ville bli en utfordring i kveld når de legger seg så tidlig, eller noe i den dur så hadde vel ingen reagert. Men hun skriver jo bokstavlig talt at han må sitte der alene. Da virker dette som om det er noe hun bastant har bestemt seg for, og absolutt ikke kan fravikes. Det er det vi reagerer på for det virker så veldig kaldt og rigid. Hun har jo fått kritikk på at hun i tidligere innlegg også fremstiller han som litt tøffel. Det er kanskje en helt feil framstilling som hun ikke mener, men som likevel mange oppfatter. Skjer denne feilaktige fremstillingen ofte nok, så blir det sant for oss som leser. Vi som leser bloggen din Mette, er kjempeglade og synes det er utrolig spennende i dag at H kommer hjem.😊 Masse lykke til! Jeg er ganske sikker på at hun jobber veldig mye med ordlyden, for å få den til og provosere mest mulig. Hun skriver for å provosere og det klarer hun med glans. Men til hvilken pris? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 1. mars 2021 #11284 Del Skrevet 1. mars 2021 AnAngel skrev (2 timer siden): Mette du må så snart som overhodet mulig overlate leggerutinen til H. Dette regimet er overhodet ikke forenlig med et samliv. Enig. Mannen kommer og da nå hun ta hensyn. Hun har tidligere uttalt at han har mer behov enn henne til kyss klapp og klem. Hun har lullet rundt alene med baby i snart et år. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 1. mars 2021 #11285 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Trude4 skrev (31 minutter siden): Fy så slemme dere er Mulig du oppfatter det som slemt. Men noen har reagert på at legge rutiner og samsoving må skje i dag også da mann/pappa kommer etter 8 mnd. Hvis M hadde endret litt ord lyd hadde det nok ikke vært så mye reaksjoner. Ellers så er det sånn at vi lesere trenger ikke vite detaljer om huletrurer, hvordan de har tenkt å tilbringe første kveld sammen. Ei heller hvordan de skal ordne økonomien. Dette hører privaten til. Vi trenger faktisk ikke vite som helst fra deres liv. Endret 1. mars 2021 av Tildittbeste 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PonnyTale Skrevet 1. mars 2021 #11286 Del Skrevet 1. mars 2021 Rett fra sammenbrudd og tårer, til reklame for bedriften. Herlig blanding, som framstår meget profesjonelt 🤦♀️ 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathalie Skrevet 1. mars 2021 #11287 Del Skrevet 1. mars 2021 Men hvorfor lar hun ikke dattera sove i vognen? Hun har gjort det flere ganger tidligere mens hun ryddet huset osv. Da slipper hun å bekymre seg over eventuelt fall, og tilbringe kvelden med H. Det virker som om hun er opptatt av å begrunne hvorfor hun legger seg tidlig🤔 Alle vet at de som jobber nattevakt blir natteravner etterhvert og har vanskeligheter med å sovne så tidlig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 1. mars 2021 Populært innlegg #11288 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Mette glemmer intensjon/effekt-prinsippet. Hun formidler noe hun mener, men blir overrasket og reagerer på at hun blir misforstått. Man blir ikke misforstått fordi andre reagerer på det man kommuniserer. Hun skriver feks at hun legger seg med minste kl 18, mens sønnen kan gå inn og ut av rommet til han skal legge seg. Det tolker jeg som om han går helt på selvstyr fram til egen leggetid fordi Mette ligger i sengen sammen med minste hele tiden. Om dette ikke stemmer, må hun skrive det som det er! Jeg reagerer ikke på samsovingen, jeg reagerer på måten hun fremstiller ting. Mannen hennes, som hun ikke har sett på 8 mnd skal sitte nede i stuen alene første kvelden fordi Mette må samsove med datteren. H har ikke sett datteren sin på 8 mnd. Jeg hadde følt meg som søppel om jeg ble forvist til sofaen og ikke engang ble invitert med på leggerutiner og samsoving. Hvor skal han sove, forresten? Det er ikke plass til 3 i en vanlig dobbeltseng. Basert på alle blogginnleggene den siste uken er det ingenting som tyder på at hun gleder seg til å få H til Norge. Inntrykket jeg sitter igjen med er at han kommer og forstyrrer rutinene hennes og blir en økonomisk belastning. I tillegg til at han blir barn nr 4, ikke en voksen, selvstendig mann. DET er budskapet hun har formidlet slik jeg leser det. Om det ikke stemmer, får hun se på egne kommunikasjonsevner samt vurdere å holde personlig informasjon for seg selv så hun unngår både misforståelser og kritikk. Endret 1. mars 2021 av FotbaIlflua Lagt til et avsnitt. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 1. mars 2021 #11289 Del Skrevet 1. mars 2021 FotbaIlflua skrev (3 minutter siden): Mette glemmer intensjon/effekt-prinsippet. Hun formidler noe hun mener, men blir overrasket og reagerer på at hun blir misforstått. Man blir ikke misforstått fordi andre reagerer på det man kommuniserer. Hun skriver feks at hun legger seg med minste kl 18, mens sønnen kan gå inn og ut av rommet til han skal legge seg. Det tolker jeg som om han går helt på selvstyr fram til egen leggetid fordi Mette ligger i sengen sammen med minste hele tiden. Om dette ikke stemmer, må hun skrive det som det er! Jeg reagerer ikke på samsovingen, jeg reagerer på måten hun fremstiller ting. Mannen hennes, som hun ikke har sett på 8 mnd skal sitte nede i stuen alene første kvelden fordi Mette må samsove med datteren. H har ikke sett datteren sin på 8 mnd. Jeg hadde følt meg som søppel om jeg ble forvist til sofaen og ikke engang ble invitert med på leggerutiner og samsoving. Hvor skal han sove, forresten? Det er ikke plass til 3 i en vanlig dobbeltseng. Enig. Fatter ikke hvorfor hun tar det så tungt at folk reagerer på dette. Hun visste jo at folk kom til å reagere etter hun har skrevet noe sånn. Så det kan virkelig ikke være noen overraskelse. Samsoving er helt normalt og det får de styre selv. Jeg har samsovet selv fordi det har vært lettest med amming og andre ting. Men da har jeg jo lagt babyen over i sin egen seng etterpå. Og jeg står jo opp igjen etter barnet har sovnet. Når vi har vært et par mnder uten mannen ( vi bor i Tyrkia) så er det jo klart han har savnet oss. Både baby og kos fra meg. Første natt vi har kommet så har han jo blitt med å legge babyen, holdt rundt oss begge. Har jo ikke trengt å sitte alene😆 Hun skreiv jo selv at det blir trist for han å sitte alene, så hun er jo enig 🤷 Om noen har kritisert samsoving så burde ikke det ha noe å si. Alle barn er forskjellig og det er lett å gi råd til andre, men ikke alltid det funker. Man gjør det man selv syns er best, det sier hun jo og selv, så forstår ikke helt dramaet 🤷 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletyrkia Skrevet 1. mars 2021 #11290 Del Skrevet 1. mars 2021 FotbaIlflua skrev (11 minutter siden): Det er ikke plass til 3 i en vanlig dobbeltseng. Joda det er plass 🤪 her kommer ungene inn mens vi sover og lurer seg på plass😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. mars 2021 #11291 Del Skrevet 1. mars 2021 Twinkle~ skrev (2 timer siden): Nå synes jeg dere vrir dette i verste mening og understreker det 1000 ganger. Er det nødvendig?😔 Veldig enig , fåt være måte på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. mars 2021 #11292 Del Skrevet 1. mars 2021 FotbaIlflua skrev (19 minutter siden): Mette glemmer intensjon/effekt-prinsippet. Hun formidler noe hun mener, men blir overrasket og reagerer på at hun blir misforstått. Man blir ikke misforstått fordi andre reagerer på det man kommuniserer. Hun skriver feks at hun legger seg med minste kl 18, mens sønnen kan gå inn og ut av rommet til han skal legge seg. Det tolker jeg som om han går helt på selvstyr fram til egen leggetid fordi Mette ligger i sengen sammen med minste hele tiden. Om dette ikke stemmer, må hun skrive det som det er! Jeg reagerer ikke på samsovingen, jeg reagerer på måten hun fremstiller ting. Mannen hennes, som hun ikke har sett på 8 mnd skal sitte nede i stuen alene første kvelden fordi Mette må samsove med datteren. H har ikke sett datteren sin på 8 mnd. Jeg hadde følt meg som søppel om jeg ble forvist til sofaen og ikke engang ble invitert med på leggerutiner og samsoving. Hvor skal han sove, forresten? Det er ikke plass til 3 i en vanlig dobbeltseng. Basert på alle blogginnleggene den siste uken er det ingenting som tyder på at hun gleder seg til å få H til Norge. Inntrykket jeg sitter igjen med er at han kommer og forstyrrer rutinene hennes og blir en økonomisk belastning. I tillegg til at han blir barn nr 4, ikke en voksen, selvstendig mann. DET er budskapet hun har formidlet slik jeg leser det. Om det ikke stemmer, får hun se på egne kommunikasjonsevner samt vurdere å holde personlig informasjon for seg selv så hun unngår både misforståelser og kritikk. Jo, det er plass til 3 i en dobbeltseng ,ærlig talt. Det finnes mange som samsover 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. mars 2021 #11293 Del Skrevet 1. mars 2021 Som flere poengterer, her er det nok ordlyden man reagerer på og ikke selve samsovingen. Hadde hun i stedet skrevet at hun gledet seg til en rolig kveld i armkroken til H med Netflix og tid sammen, mens lillejenta sover... Samsoving eller ei, hvorfor poengtere at H blir sittende alene i stua første kvelden? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanelisvingen Skrevet 1. mars 2021 #11294 Del Skrevet 1. mars 2021 Roadrunner skrev (4 minutter siden): Som flere poengterer, her er det nok ordlyden man reagerer på og ikke selve samsovingen. Hadde hun i stedet skrevet at hun gledet seg til en rolig kveld i armkroken til H med Netflix og tid sammen, mens lillejenta sover... Samsoving eller ei, hvorfor poengtere at H blir sittende alene i stua første kvelden? Fordi det gir klikk og mersalg i nettbutikken 🤣 hun lærte nå litt på kurs hos AB da.. clickbaitoverskrift, tvetydigheter som lett misforstås, (med vilje såklart) så være offeret og ha sammenbrudd og tilslutt være fornøyd som en katt når tilhengerene hennes stryker henne med hårene. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 1. mars 2021 #11295 Del Skrevet 1. mars 2021 lilletyrkia skrev (30 minutter siden): Joda det er plass 🤪 her kommer ungene inn mens vi sover og lurer seg på plass😆 en vanlig dobbeltseng er 180 cm bred. Om alle skal få plass og luft nok rundt mtp samsoving har man ca 60 cm bredde per person. Jeg vet ikke med deg, men jeg synes selv 90 cm er i smaleste laget for god søvn 🙂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 1. mars 2021 #11296 Del Skrevet 1. mars 2021 FotbaIlflua skrev (6 minutter siden): en vanlig dobbeltseng er 180 cm bred. Om alle skal få plass og luft nok rundt mtp samsoving har man ca 60 cm bredde per person. Jeg vet ikke med deg, men jeg synes selv 90 cm er i smaleste laget for god søvn 🙂 Joda, det går helt fint😊 Babyens hode/ overkropp ligger i tomrommet mellom putene, slik at det kun er de korte bena som tar plass mellom overkroppene til foreldrene. Det er praktisk i forhold til amming og hvis babyen våkner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 1. mars 2021 #11297 Del Skrevet 1. mars 2021 FotbaIlflua skrev (1 time siden): Om det ikke stemmer, får hun se på egne kommunikasjonsevner samt vurdere å holde personlig informasjon for seg selv så hun unngår både misforståelser og kritikk. Absolutt, og hun bør vise litt mer selvkritikk og selvinnsikt når det kommer kritiske kommentarer fremfor å løpe rett på snapp for å vise at hun gråter og har det så fælt.....er jo ikke første gangen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. mars 2021 #11298 Del Skrevet 1. mars 2021 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 1. mars 2021 #11299 Del Skrevet 1. mars 2021 Kanelisvingen skrev (1 time siden): Fordi det gir klikk og mersalg i nettbutikken 🤣 hun lærte nå litt på kurs hos AB da.. clickbaitoverskrift, tvetydigheter som lett misforstås, (med vilje såklart) så være offeret og ha sammenbrudd og tilslutt være fornøyd som en katt når tilhengerene hennes stryker henne med hårene. Ja, og det har jeg aldri skjønt, disse tilhengerne som støtter opp og støtter opp og forsvarer uansett, ser de ikke helheten i det hele? Eller er det bare sånn skylapper som plutselig er i veien hele tiden?? Jaja, dem om det 🤣 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 1. mars 2021 #11300 Del Skrevet 1. mars 2021 Nå får det være nok! Mette er en hederskvinne som hører hjemme øverst på topplista! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg