Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

CMarie skrev (1 minutt siden):

Hvis hun ikke flytter ‘alt’ opp i sengen da, pc til blogging sent på kveld feks.

Hun skriver at hun jobber på mobilen...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Citha said:

Jeg sitter faktisk og ler av diverse uttalelser hun kommer med nå. Dette her er kan jo ikke være sant? På ekte? Hun går inn for å liksom provosere nå, hva? 

Hun har ALLTID skrevet veldig provoserende, men hun kan ikkje skjønne hvorfor hun blir oppfattet på den måten.... Vel, da er hun født provoserende. 

Men, for de som husker det så var Å Provosere en av AB sine grunnpilarer.... 

Endret av Influenseren
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke trodde det kunne bli dummere så når det rett og slett bare nye høyder. Fy fader jeg er glad hun ikke er i min omgangskrets. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt i sjokk etter å ha lest det siste innlegget på bloggen. Enten må dette være kun for klikk og penger i lommeboka, eller så begynner jeg virkelig å lure på henne. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi skal liksom tro på at sønnen er alene hver dag fra klokken 18 til han går og legger seg? Høres koselig ut...

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClusterOfGrapes skrev (31 minutter siden):

Ja, dette blir for dumt, det er faktisk ikke til å tro at det går an å være så firkantet? Hva med julekvelden eller når sønnen er der? Legger hun seg like tidlig? Håper hun bruker pengene hun fikk inn på spleisen til å kjøpe ei sprinkelseng sporenstreks. En baby skal ligge trygt om natten. Hun må også tenke på at de er to om å bysse og passe babyen nå. Virker bare så himla merkelig at mannen som hun ikke har sett på lange tider, skal sitte der alene....

Stakkars sønnen som lå være alene hver kveld fordi mamma må legge seg 1830 med minstemann. Det før være måte på dulling. Hun virker jo ikke helt god. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette du må så snart som overhodet mulig overlate leggerutinen til H. Dette regimet er overhodet ikke forenlig med et samliv. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat av slettet innlegg fjernet. Sol, admin.

Ja, han får sitta ensam själv, för hon ska natta barnet själv uppe i sängen. Sen i kommentarsfältet när nån påpekar att hon kanske borde inviterna honom up tillsammans med dom, han lär ju va trött efter alt resande, så skriver hon att ja, han är välkommen om han vill det. Sen är det fler som föreslår samma sak och det blir mer och mer självklart i hennes svar att jo visst kan han få följa med. 

Snälla nån!! Jag har skrivit det innan och upprepar; Skriver hon så medvetet med flit, eller är hon så... korttänkt? (Saknar bättre ord). Vad med att skriva; ”Jag måste natta lilltjejen så vi får ta kvällen lite tidigare alla tre tillsammans uppe i sängen, om han vill”. Eller; Skippa dela allt så detaljerad. 

Endret av Sol Rampelyset
*ett ord för mycket, och en mening för litet
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nathalie skrev (På 27.2.2021 den 13.16):

Hun sier ofte at Huseyin godkjenner alt som blir skrevet om han på bloggen. Men gjør han virkelig det? Ser for meg at han er bare nødt til å svelge mange kameler allerede. Det spørs om han klarer å holde det ut og ikke sprekker før han får permanent oppholdstillatelse. 

Han er så dårlig i engelsk og kan jo ikke norsk...han har ikke kapasitet til å oversette, det tar jo timesvis

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann.. men det passer henne nok utmerket å legge seg klokken seks på kvelden, hun som ikke engang gleder seg til han kommer, sikkert kjipt om han ønsker seg litt ekteskapelig kos, noe som ville vært normalt etter åtte måneder borte. Det barnet kommer nok alltid til å samsove med mor 😬

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette: det er ingen som har kritisert samsoving, men måten du fremlegger det på og at du skriver at H bare får sitte alene første kvelde. 

Det reagerer folk på, med god grunn. Du skriver på en provoserende måte som får folk til å reagere.

De aller fleste som samsover med barna sine legger seg absolutt IKKE 18.30. 

Man får barnet til å sove i voksensengen(å står opp igjen selv), vogn eller egen seng frem til man legger seg selv, så sover man sammen fra den voksene legger seg. 

Hvis du er så full av følelser i dag, det skjønner jeg du kan være. Så anbefaler jeg deg å logge ut fra nett, slappe av og bruke tiden på ungen din og deg selv frem til dere skal hente H. 

Vær så snill legg fra deg de AB metodene når du blogger, det gir deg bare mye negativ oppmerksomhet og kritikk.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minipilla skrev (13 minutter siden):

Siste uken er jeg overbevist. Mette skriver kun for klikk. 

Ja det får vi virkelig håpe. Hvis ikke så burde folk rundt henne være veldig bekymret. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doff1 skrev (3 minutter siden):

Hva om barnet ikke roer seg med en "tildels" fremmed person i sengen? Hvordan løser hun det? 🤔

Tildels, total fremmed mann.

Må skjønne det går bra 🙈😊🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen på 10 ish sitter alene hver kveld og legger seg selv han da? Eller må han legge seg halv sju han også? 

Dette har da overhode ikke med å være hønemor å gjøre, snakk om å ha misforstått.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kan jo fort virke sånn. 

Han er jo fremmed for jenta, hun trenger nok tid til å sove sammen med han vil jeg tro. 

Nå henger seg hun opp i at folk fokuserer på samsovingen, er jo ikke samsovingen folk reagerer på Mette, og ikke at H kommer i dag. Men fir et par dager siden så var hun selv all over med ørti innlegg og hang seg opp i ei som hadde skrevet om henne. Så hun kan bruke energien på andre ting enn at H kommer, men ikke "vi" som ikke har noe forhold til han?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag tror det kan va många lite oortodoxa metoder som används när man har små barn. Man hittar något som fungerar- eller tar en genväg. Så är det. Önskar man inte reaktioner på det, så skippa dela dom med ”hela världen” på en blogg. 

Och Mette, det är exkluderande av din man och att han får sitta ensam medan du är på en annan våning med barnet vi reagerar på. Vi reagerar på det du skrev. Han ska sitta ensam, du ska va med barnet. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...