Skrottefar Skrevet 7. oktober 2020 #9901 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 minutt siden, Trude4 skrev: Eg letet igjennom og fant ikke noe. Kun om H og henne selv Da er det nok slettet eller skjult 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 7. oktober 2020 #9902 Del Skrevet 7. oktober 2020 Akkurat nå, Skrottefar skrev: Da er det nok slettet eller skjult Hva har hun skrevet om barna tiligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 7. oktober 2020 #9903 Del Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, Trude4 skrev: Hva har hun skrevet om barna tiligere? Hun skriver jo noe om de både på blogg og snap, nesten hver dag. Føler jeg kjenner dem litt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 7. oktober 2020 #9904 Del Skrevet 7. oktober 2020 4 minutter siden, Trude4 skrev: Hva har hun skrevet om barna tiligere? Hun la blandt annet ut en epikrise fra sykehus ang minste. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 7. oktober 2020 #9905 Del Skrevet 7. oktober 2020 6 minutter siden, Kosetosta skrev: Hun la blandt annet ut en epikrise fra sykehus ang minste. Ja det husker eg. Det var om ammeproblemer og stramt tungebånd. Så har hun tipset om søvn rutiner mer har ikke eg lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. oktober 2020 #9906 Del Skrevet 7. oktober 2020 2 timer siden, Gro12 skrev: Jeg er helt uenig med deg og leser masse omtanke og omsorg i kritikken som blir skrevet her. Det vi har vært vitne til på blogg og Snap den siste uka er ikke bra, og viser tydelig at Mette ikke tåler tilbakemelding på den massive utleveringen hun bedriver. Omtanke og omsorg?? Her??? Fra kritikerne??? Oj, da er jeg glad du ikke er omsorgsperson for meg. For mer surmaga gamle damer har jeg aldri opplevd. Nei, det er ikke omsorg eller gode råd, det er hån og latterliggjøring. At man ikke ser det selv som voksent menneske er utrolig. Lurer på om folk her formulerer «rådene» sine og «omsorgen» sin på samme måte for sine nære? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7. oktober 2020 #9907 Del Skrevet 7. oktober 2020 Synes det er trist at hun blamerer seg sånn. Det er tydelig at hun har det vondt og ikke tåler å være en offentlig person, så hun burde ta seg en god pause fra sosiale medier. Hun gjør ikke akkurat ting A4, det digger jeg, men samtidig må man da også kunne tåle å bli diskutert, spesielt når man deler så mye med ukjente av egen fri vilje. Hennes psykiske helse synes jeg dog det er unødvendig å dra frem, selv om det skjer i forsvar av "fagpersoner". 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 7. oktober 2020 #9908 Del Skrevet 7. oktober 2020 2 minutter siden, Trude4 skrev: 47 minutter siden, Trude4 skrev: Eg letet igjennom og fant ikke noe. Kun om H og henne selv 40 minutter siden, Kosetosta skrev: Hun la blandt annet ut en epikrise fra sykehus ang minste. Har du tenkt på det, Trude4 at du provoserer fram ekle svar med spørsmålene dine? Hvis du vil ha en konstruktiv debatt, vær saklig. Har sett så mange ganger her at du spør om noe. Kanskje du vil være pro-Mette, men i stedet fyrer du opp til at brukere her blir aggressive, irriterte? Dermed blir det heftigere debatt, mer usaklig, mer på kanten...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 7. oktober 2020 #9909 Del Skrevet 7. oktober 2020 8 timer siden, FotbaIlflua skrev: Så om vi skal oppsummere en tidslinje på dette: juli 2017 har Mette vært sammen med exen sin i 7 måneder (kilde; gammel tråd fra kvinneguiden lenket til over her) Etter juli 2017 har hun da rukket både å flytte sammen med exen og at han pakket kofferten i raseri og flyttet ut på dagen (kilde; Mette sin snapkonto, info lagt ut av henne selv i løpet av de siste 24 timene) Mette ble knust etter bruddet (Kilde; snap) Sommeren 2018 møter Mette H. Innimellom bruddet/kjærlighetssorgen og møtet med H. rekker hun å prøve å bli gravid med en kamerat, han trakk seg, hun bestemmer seg deretter for å dra til Danmark for kunstig inseminasjon. Hun dro aldri til Danmark fordi hun møtte H. rett før (Kilde; blogg, men innleggene er nå slettet) Januar 2019 er de allerede i gang med babymaking (Kilde; blogg) Gifter seg mars 2019 (Kilde; blogg) Gravid september/oktober 2019 (Kilde; blogg) Fødsel våren 2020 (Kilde; blogg) Konklusjon; her går det unna! Bare det å klare å gå fra samboer til brudd i løpet av få måneder, knust av kjærlighetssorg, donor i Danmark for så å møte H. er ganske imponerende effektivt. Alt dette på under ett år! Man kan bli svimmel av mindre. Mette, det er på tide å roe seg ned. Hun sier på snap at etter bruddet hadde hun bestemt seg for å leve alene. Men så traff hun H NOEN ÅR etterpå. men det var egentlig bare året etter? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yeyo Skrevet 7. oktober 2020 #9910 Del Skrevet 7. oktober 2020 5 minutter siden, Visla skrev: Hun sier på snap at etter bruddet hadde hun bestemt seg for å leve alene. Men så traff hun H NOEN ÅR etterpå. men det var egentlig bare året etter? Henger du deg seriøst opp i det? Hva betydning har det uansett egentlig? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 7. oktober 2020 #9911 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) 32 minutter siden, ClusterOfGrapes skrev: 1 time siden, Trude4 skrev: Jeg tror nok du vil Mette, vel. Trude4. Men spørsmålene du stiller, de får ofte noen her til å svare verst, ironisk, usaklig, bli aggressive...... Du hauser opp. Si noe fint om henne i stedet, da vel. Du er med på å ause bålet, synes jeg. Vil hjelpe henne, men gjør tvert om Endret 7. oktober 2020 av ClusterOfGrapes 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 7. oktober 2020 #9912 Del Skrevet 7. oktober 2020 M får inspirasjon til nye innlegg i denne tråden, så la den dø ut. Ikke gi henne flere ideer til innlegg der hun blamerer seg og dummer seg ut. Jeg tror M sliter, og vi burde kutte ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 8. oktober 2020 #9913 Del Skrevet 8. oktober 2020 9 timer siden, Voyager skrev: Omtanke og omsorg?? Her??? Fra kritikerne??? Oj, da er jeg glad du ikke er omsorgsperson for meg. For mer surmaga gamle damer har jeg aldri opplevd. Nei, det er ikke omsorg eller gode råd, det er hån og latterliggjøring. At man ikke ser det selv som voksent menneske er utrolig. Lurer på om folk her formulerer «rådene» sine og «omsorgen» sin på samme måte for sine nære? Ja, dersom Mette hadde vært min søster hadde jeg sagt akkurat det til henne som jeg har skrevet til Mette her! Vil IKKE ha på meg at jeg er en surmaget gammel dame som håner og latterliggjør verken Mette eller andre! Men er ellers enig i at tråden bør dø ut, så jeg gir meg nå! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. oktober 2020 #9914 Del Skrevet 8. oktober 2020 Nettopp. Hadde dette vært en av mine nærmeste hadde jeg sagt fra - rett ut - og det er det omsorg i. Det handler ikke om å latterliggjøre, det handler om å forsøke å få noen til å slutte med noe som kan skade de selv. Jeg er heller ikke en gammel grinete kjerring, og jeg tror Mette privat er en snill og herlig dame. Men det som er langt fra herlig er å legge ut alt fra privatlivet sitt på den måten hun har gjort. Det er ikke åpenhet, det er mangel på filter. Og da bør noen si fra før hun gjør mer som hun kommer til å angre. Det finnes ingen funksjon som heter "slett alle spor" på nettet. Alt dette hun har delt blir der - og det virker ikke helt som hun selv takler nettopp det. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 8. oktober 2020 #9915 Del Skrevet 8. oktober 2020 9 timer siden, Yeyo skrev: Henger du deg seriøst opp i det? Hva betydning har det uansett egentlig? Hun påstår hun alltid setter barna først. Dette viser igjen at hun bare tenker på seg selv, og prøver p vinkle ting i sin favør 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 8. oktober 2020 #9916 Del Skrevet 8. oktober 2020 22 minutter siden, Visla skrev: Hun påstår hun alltid setter barna først. Dette viser igjen at hun bare tenker på seg selv, og prøver p vinkle ting i sin favør Jeg tror at hun selv synes hun alltid setter barna først, og at hun ikke ser at det ikke alltid er sånn det er. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 8. oktober 2020 #9917 Del Skrevet 8. oktober 2020 5 minutter siden, Viernes skrev: Jeg tror at hun selv synes hun alltid setter barna først, og at hun ikke ser at det ikke alltid er sånn det er. Så nå blir det salg av hus og ny start😅 Snakk om impulsiv, kom på tanken i går, delte det med mann og datter...så nå er det bare å ferdigstille oppussing og kjøpe nytt, vel å merke nært datteren (som leier midlertidig). 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 8. oktober 2020 #9918 Del Skrevet 8. oktober 2020 Omg nå skal hun selge huset kanskje å.. dattra og mannen har godkjent det... jaja vi får vel si som hu ovenfor her , her går det unna! Støtter antagelsen av hun har adhd kjenner igjen så mye av væremåten her rastløsheten og impulsiteten .. hu må være ekstremt slitsom å forholde seg til, er nok ikke kun venneløs av eget valg.. godt hu er pen da 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 8. oktober 2020 #9919 Del Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Pålur skrev: Så nå blir det salg av hus og ny start😅 Snakk om impulsiv, kom på tanken i går, delte det med mann og datter...så nå er det bare å ferdigstille oppussing og kjøpe nytt, vel å merke nært datteren (som leier midlertidig). Kjære vene, ingen oppfører seg Ann etter fylte 20 om de ikke har en diagnose 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 8. oktober 2020 #9920 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 11 timer siden, Voyager skrev: Omtanke og omsorg?? Her??? Fra kritikerne??? Oj, da er jeg glad du ikke er omsorgsperson for meg. For mer surmaga gamle damer har jeg aldri opplevd. Nei, det er ikke omsorg eller gode råd, det er hån og latterliggjøring. At man ikke ser det selv som voksent menneske er utrolig. Lurer på om folk her formulerer «rådene» sine og «omsorgen» sin på samme måte for sine nære? 100% enig med deg! Fy f** for en ufyselig tråd dette er! Jeg skammer meg over KG når jeg leser mye av det enkelte vrenger ut av seg her😞 Endret 8. oktober 2020 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg