Gå til innhold

metteask.blogg.no

Gjest amaryllish

Anbefalte innlegg

4 timer siden, sirenas skrev:

Dette er spekulasjon, sorry, men kan det være noe mer alvorlig som har hendt? Som kan forklare dette?

Altså jeg kan bare ikke for alt i verden forstå hvordan hun kan være så stygg mot H. Dette er jo en tragedie for ham. Og datteren.

Om en ser på Mette sin historie gjennom livet, så er dette typisk Mette. Så det er slett ikke sikkert det har hendt noe der, men hun ser etter en hver grunn til å kunne skille seg. Dette har alle som kjenner Mette bare ventet på dessverre. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Om en ser på Mette sin historie gjennom livet, så er dette typisk Mette. Så det er slett ikke sikkert det har hendt noe der, men hun ser etter en hver grunn til å kunne skille seg. Dette har alle som kjenner Mette bare ventet på dessverre. 

Hun har jo fått det hun var ute etter...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Kjenner du Mette personlig? *bare lurer*

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Har hun skilt seg før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nana skrev:

Hun har lagt tilbake de fleste innleggene på bloggen, tipper hun aktiverer insta’en igjen snart også. Virker ikke som hun helt klarer å bestemme seg. 

Du hadde rett, nå er insta tilbake og😉

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Carrosen skrev:

Du hadde rett, nå er insta tilbake og😉

Klatret på blogglisten så da er hun fornøyd. Det er så kalkulerende at jeg blir helt kvalm. Snap er vel straks tilbake og. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Minipilla skrev:

Klatret på blogglisten så da er hun fornøyd. Det er så kalkulerende at jeg blir helt kvalm. Snap er vel straks tilbake og. 

Kvalm ja da er vi flere...slik Hun har holdt på med innlegg og vingling...for å kunn å skape blest og ny oppmerksomhet 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Kvalm ja da er vi flere...slik Hun har holdt på med innlegg og vingling...for å kunn å skape blest og ny oppmerksomhet 

Og som vanlig så benekter hun det i sitt eget kommentarfelt når folk påpeker det 🤣

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Minipilla skrev:

Å stenge snapchat og Instagram når aktiviteten er høg og så åpne når det er lav er jo ikke så strategisk. Går glipp av potensielle nye følgere. Så den ser eg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trude4 skrev:

Å stenge snapchat og Instagram når aktiviteten er høg og så åpne når det er lav er jo ikke så strategisk. Går glipp av potensielle nye følgere. Så den ser eg ikke

Det går vel på at hun sier A og gjør B

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nana skrev:

Det går vel på at hun sier A og gjør B

Eg forstår ikke. Hun ga ingen forvarsel før hun slettet og ingenting er skrevet etter hun kom tilbake. Hvor er a og hvor er b? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude4 skrev:

Eg forstår ikke. Hun ga ingen forvarsel før hun slettet og ingenting er skrevet etter hun kom tilbake. Hvor er a og hvor er b? 

Jo, hun sa på snap at hun kom til å slette snap og insta og kun være aktiv på bloggen. Vil kalle det forvarsel, altså A.

Når hun, noen dager etterpå, aktiverer insta igjen mener jeg å ha belegg for at hun sier A og gjør B, men du må gjerne være uenig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Trude4 skrev:

Hun deler ekstremt mye på snap og Instagram - så når hun sletter / stenger dem søker folk til bloggen for info. Dermed øker trafikken veldig og hun klatrer på listene. At du velger å ikke forstå dette er helt opp til deg - men så har du vel vist en tendens til å være på bloggernes lag uansett hva de måtte finne på. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Minipilla skrev:

Hun deler ekstremt mye på snap og Instagram - så når hun sletter / stenger dem søker folk til bloggen for info. Dermed øker trafikken veldig og hun klatrer på listene. At du velger å ikke forstå dette er helt opp til deg - men så har du vel vist en tendens til å være på bloggernes lag uansett hva de måtte finne på. 

Er det lag? Hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trude4 skrev:

Er det lag? Hahahaha

Ja du har jo helt tydelig vist at du alltid er på Mette sitt lag, uansett hvor sykt det er som skrives. Er det fryktelig morsomt? Vi har forskjellig humor, det er ihvertfall sikkert. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Visvas skrev:

Ja du har jo helt tydelig vist at du alltid er på Mette sitt lag, uansett hvor sykt det er som skrives. Er det fryktelig morsomt? Vi har forskjellig humor, det er ihvertfall sikkert. 

Helt alvorlig. Er det bloggarene mot kvinneguiden? Hvem vinner og hvem taper? Ja da ler eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, Visvas skrev:

Ikke stress...noen skjønner ikke metaforer 😆

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minipilla skrev:

1 time siden, Tildittbeste skrev:

1 time siden, Skrottefar skrev:

Og som vanlig så benekter hun det i sitt eget kommentarfelt når folk påpeker det 🤣

Her tror jeg dere undervurderer, eller kanskje heller overvurderer, eller i det minste feilvurderer, Mette. Jeg tror ikke det ligger noen strategisk plan og kalkulering bak rømming fra some og brå tilbakekomst, jeg tror det er impulsive beslutninger, som jo er hennes kjennetegn og det innrømmer jo hun også i mellom selv. Når hun får tenkt seg ørlite om er det klart hun skjønne at hun kan tjene penger på some, og tipper hun også savner oppmerksomheten (i hvertfall deler av den) via de kanalene.

Det må være veldig vanskelig å samtidig være oppmerksomhetssugen og ekstremt vár for negative kommentarer. Det går jo ikke i hop.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kritt skrev:

Her tror jeg dere undervurderer, eller kanskje heller overvurderer, Mette. Jeg tror ikke det ligger noen strategisk plan og kalkulering bak rømming fra some og brå tilbakekomst, jeg tror det er impulsive beslutninger, som jo er hennes kjennetegn og det innrømmer jo hun også i mellom selv. Når hun får tenkt seg ørlite om er det klart hun skjønne at hun kan tjene penger på some, og tipper hun også savner oppmerksomheten (i hvertfall deler av den) via de kanalene.

Det må være veldig vanskelig å samtidig være oppmerksomhetssugen og ekstremt vár for negative kommentarer. Det går jo ikke i hop.

Helt enig med deg! Tror heller ikke at Mette er kynisk. Men impulsiv. La ut et blogginnlegg som mange ikke ser som gjennomtenkt eller heldig. Fikk masse negative tilbakemeldinger, som nok gjorde veldig vondt. I situasjonen slettet hun insta, snap og gamle blogginnlegg. Ganske menneskelig handling, det. Så angret hun likevel da hun elsker å være formidler i some. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...