Gå til innhold

metteask.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Krutt Tønne skrev:

Man har lov til å gå turer, men man må holde avstand. Det er selvsagt lov til å oppholde seg på egen eiendom, og egen terrasse 

Aha, takk for svar! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Q & A på Mettes blogg, og ett par spørsmål om Husein spiser svin. Svaret er at han gjør det når han er i Norge men veldig sjeldent da «han er redd det skal skje noe galt eller at han skal bli straffet» - altså, hvorfor ikke bare la vær om han har slike tanker. Det er da ikke nødvendig å spise svinekjøtt. 

• Liker 18
Skrevet
15 minutter siden, Illusen skrev:

Q & A på Mettes blogg, og ett par spørsmål om Husein spiser svin. Svaret er at han gjør det når han er i Norge men veldig sjeldent da «han er redd det skal skje noe galt eller at han skal bli straffet» - altså, hvorfor ikke bare la vær om han har slike tanker. Det er da ikke nødvendig å spise svinekjøtt. 

Nei jeg forstår ikke den at han på død og liv skal "presses" til å spise svin. Han har jo helt tydelig følelser rundt dette som er vanskelig. 

• Liker 7
Skrevet

Det er noe av det enkleste i verden å unngå å spise svinekjøtt. 

Skrevet

Ja det er virkelig veldig enkelt. Spesielt hvis han ikke bryr seg om tilsetningsstoffer og gelatin. 

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, Illusen skrev:

Skrev hun ikke på Instagram eller snap at spørsmål om dette ble ikke lagt på bloggen? Tenkte at det var fordi han kanskje ikke ønsker familien skal vite dette. 
Når det er sagt så fatter jeg virkelig ikke at hun er så opphengt i at han skal spise svin. Er det for å tekkes henne? For at vi skal tro at ja da - da må det være ekte kjærlighet?

• Liker 6
Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg ikke tro på at han kommer til å flytte inn for godt. Tror kulturforskjellen blir for stor. 

• Liker 14
Skrevet (endret)
1 time siden, Pollen skrev:

Av en eller annen grunn har jeg ikke tro på at han kommer til å flytte inn for godt. Tror kulturforskjellen blir for stor. 

Han har allerede vist at han firer når det gjelder kulturen sin. Det er en skam i den kulturen at man finner seg en dame med barn fra før. 

Endret av Lin11
Skrevet
16 timer siden, Lin11 skrev:

Han har allerede vist at han firer når det gjelder kulturen sin. Det er en skam i den kulturen at man finner seg en dame med barn fra før. 

Vet om veldig mange som har barn fra før når de gifter seg med en tyrker. Så ville ikke sett på det som en skam. Men er vel heller andre ting han ikke bryr seg om når det gjelder kulturen sin 

• Liker 9
Skrevet

Tenk å bo i en "hybel" i sitt eget hus. Kommer til å bli kaos når babyen kommer. Sikkert før og, siden hun elsker alenetid og det er vanskelig og få til nå.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Moongirl skrev:

Tenk å bo i en "hybel" i sitt eget hus. Kommer til å bli kaos når babyen kommer. Sikkert før og, siden hun elsker alenetid og det er vanskelig og få til nå.

Sønnen hennes skal også være der oppe. Ikke lett og gjemme seg bort. Hadde ikke passa meg. Men de sier jo dette er tipp topp og deres valg og det kan jeg jo ikke nekte på. Tror nok det blir noen utfordringer jeg da men...🤷‍♀️

• Liker 7
Skrevet
20 minutter siden, Tildittbeste skrev:

Sønnen hennes skal også være der oppe. Ikke lett og gjemme seg bort. Hadde ikke passa meg. Men de sier jo dette er tipp topp og deres valg og det kan jeg jo ikke nekte på. Tror nok det blir noen utfordringer jeg da men...🤷‍♀️

Jammen godt at han er vant til å bo oppå hverandre og at hun ikke har giftet seg med meg 🤣

Skrevet
20 timer siden, lilletyrkia skrev:

Vet om veldig mange som har barn fra før når de gifter seg med en tyrker. Så ville ikke sett på det som en skam. Men er vel heller andre ting han ikke bryr seg om når det gjelder kulturen sin 

Det er helt sikker ikke nøye for den yngre generasjon men det er ganske skambelagt i den tyrkiske (naturligvis mer for de religiøse) kulturen.

• Liker 2
Skrevet

Uenighetene der oppe på loftet vil nok øke på i det han oppdager han er 100 prosent avhengig av Mette og det kommer han til å være i årevis. At hun må ha mye alenetid og han må ha mye «kyss klapp og klem» som hun kaller det, høres skummelt ut. Skjønner virkelig ikke hvordan de skal løse dette når permisjonen er slutt og hun må på jobb. Skal hun alene forsørge mannen, datteren i 1.etasje, baby og sønn på en liten lønning. 

• Liker 17
Skrevet
25 minutter siden, Surikatt skrev:

Uenighetene der oppe på loftet vil nok øke på i det han oppdager han er 100 prosent avhengig av Mette og det kommer han til å være i årevis. At hun må ha mye alenetid og han må ha mye «kyss klapp og klem» som hun kaller det, høres skummelt ut. Skjønner virkelig ikke hvordan de skal løse dette når permisjonen er slutt og hun må på jobb. Skal hun alene forsørge mannen, datteren i 1.etasje, baby og sønn på en liten lønning. 

Og barnebarna...

• Liker 6
Skrevet

Hun har skrevet at datteren betaler for seg og barna sine.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Scoop skrev:

Hun har skrevet at datteren betaler for seg og barna sine.

Men hun har likevel lånt ut hovedetasjen i huset. Det blir nok lenger enn to år. 

• Liker 5
Gjest Heartgirl
Skrevet (endret)
2 timer siden, Surikatt skrev:

Det blir jo bare spekulasjon jo. 

Er det så viktig hvem som skal forsørge hvem? Det blir Mette sin sak mener nå jeg da :)

Endret av Heartgirl
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...