Gå til innhold

Flere som reagerer kraftig på snorking?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får seriøst kriblinger og frysninger av snorking- og ikke av den behagelige sorten 😑 

Føler alle bagatelliserer snorking. "Er bare å legge seg før snorkeren"

eller

"bruk ørepropper"

eller

"venn deg til trafikkstøy"

Trafikkstøy er barnematen i forhold 🙄 Og ørepropper funker jo ikke mot verstingene. Og synes kvinner er verre enn menn ofte. De snorker mer nasalt om det går an å forklare på den måten 😅 Langt mer irriterende å høre på synes jeg.

Anonymkode: 3cfab...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Jeg elsker mannen min, men har seriøst lyst til å drepe han når snorkinga står på som verst om nettene. Pleier å slenge ut ei arm i sida hannes. Det slutter når han sover på magen, men han snur jo seg en million ganger. 

Barna her har våknet av snorking mange ganger. 2åringen virker å sove bedre :ler: Jeg opplever det ikke som en jevn dur, og all verdens av øreplugger fjerner ikke den intense, dype lyden. 

Han har forsøkt snorkeskinne, nesespray og noe annet dritt fra wish. Ingenting fungerer, så det diskuteres om snorkeoperasjon her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snorker som **** og det gjør min kone også, derfor sover vi på hvert vårt soverom. Det er gjør bare godt for oss begge, ingen klaging når alarmen ringer og heller ingen sutring hvis en av oss ønsker å gå på senga tidlig.

Anonymkode: c8d01...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, NotYou skrev:

Ja. Jeg elsker mannen min, men har seriøst lyst til å drepe han når snorkinga står på som verst om nettene. Pleier å slenge ut ei arm i sida hannes. Det slutter når han sover på magen, men han snur jo seg en million ganger. 

Barna her har våknet av snorking mange ganger. 2åringen virker å sove bedre :ler: Jeg opplever det ikke som en jevn dur, og all verdens av øreplugger fjerner ikke den intense, dype lyden. 

Han har forsøkt snorkeskinne, nesespray og noe annet dritt fra wish. Ingenting fungerer, så det diskuteres om snorkeoperasjon her. 

Prøv sånn snorkemaske koblet til en maskin!

Anonymkode: a9663...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes snorking er grusomt. Begynner å gråte fordi jeg blir så irritert. Kan sove med så og si all slags annet støy, og hvor som helst uten problemer. Men snorking fyy. Det klarer jeg faktisk ikke i det hele tatt, hjelper ingenting med ørepropper heller, og sovner man før snorkingen så våkner man av den likevel, og jeg våkner ikke så lett heller. 

Anonymkode: 3b8ef...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes snorking er grusomt. Begynner å gråte fordi jeg blir så irritert. Kan sove med så og si all slags annet støy, og hvor som helst uten problemer. Men snorking fyy. Det klarer jeg faktisk ikke i det hele tatt, hjelper ingenting med ørepropper heller, og sovner man før snorkingen så våkner man av den likevel, og jeg våkner ikke så lett heller. 

Anonymkode: 3b8ef...920

Seriøst?!:sjokkert:

Dramaqueen..

Anonymkode: a85c0...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snorking er min verste fiende ved søvntider. På tur med enkelte venner har jeg kun fått sove en time og to hver morgen etter de andre er stått opp, og på sykehus har jeg vært våken flere dager i strekk fordi verken sovemedisin eller ørepropper hjelper på flermannsrom ved snorking. Ikke sjans at dette er aktuelt med noen jeg vil dele hjem med :regler: :ler: Aksepterer småsnorking en sjelden gang, og ellers heftigere snorking ved sykdom og alkoholinntak - men der går grensen for et lykkelig og søvnfylt liv hos meg. Vil ikke ha hver sitt rom i hver ende av en bolig, men faller jeg hardt for en snorker er det eneste løsning.

Tillegg: Det skal sies at jeg kan sove gjennom så og si alt annet av lyder. Såpass godt at jeg ikke våkner uten å bli rørt ved i enkelte tilfeller. Så det er kun den snorkingen jeg reagerer virkelig sterkt på.

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...