Gå til innhold

Innesperret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er denne islandske krimserien verdt å se? Jeg har ikke sett første sesong, vil jeg likevel få noe ut av å se andre sesong? 

Anonymkode: 42919...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt hekta! Men hvorfor ikke se sesong 1 først?

Anonymkode: 2eb6b...254

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns serien er kjempebra og tror du får mer ut av den om du ser første seson. Den ligger på nrk.no og er tilgjendelig 1 måned til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Liten løgn i første innlegg, jeg så første sesong da den gikk på TV, men jeg husker ingenting av den. Begynte å se første episode i andre sesong, og kjente ikke igjen noe. Og jeg tror ikke jeg gidder å se første sesong på nytt, eller burde jeg det? 

Anonymkode: 42919...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/22/2019 at 8:16 PM, AnonymBruker said:

Takk for svar. Liten løgn i første innlegg, jeg så første sesong da den gikk på TV, men jeg husker ingenting av den. Begynte å se første episode i andre sesong, og kjente ikke igjen noe. Og jeg tror ikke jeg gidder å se første sesong på nytt, eller burde jeg det? 

Anonymkode: 42919...b65

Du kan jo se siste episode av første sesong?

Jeg skal begynne å se serien nå, har prøvd å se første episode et par ganger før men gitt opp. Nå prøver jeg igjen :) 

Anonymkode: 73041...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo se siste episode av første sesong?

Jeg skal begynne å se serien nå, har prøvd å se første episode et par ganger før men gitt opp. Nå prøver jeg igjen :) 

Anonymkode: 73041...883

Ja, det var lurt! Er så flaut at jeg ikke husker noe av forrige sesong. Husker ikke engang om jeg likte serien eller bare så på fordi jeg ikke hadde noe bedre å se på. Hehe 

Anonymkode: 42919...b65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...