AnonymBruker Skrevet 28. februar 2019 #61 Skrevet 28. februar 2019 I går: Frokost: Havregrøt med rosiner, peanøttsmør og kanel Mellom: Appelsin Lunsj: To skiver med makrell i tomat + en gulrot Mellom: Knekkebrød med makrell i tomat, druer + en gulrot Middag: To fiskeburgere med grove burgerbrød, grønnsaker og majones ------------ -Josefine Anonymkode: e2ae5...787
KatyP Skrevet 28. februar 2019 #62 Skrevet 28. februar 2019 Foreløpig har jeg spist ett lite rundstykke med smør og ost. Og en appelsin. Til lunsj blir det rundstykker med skinke og avokado og ett med egg. Og sikkert en appelsin. Middag i dag blir kylling surret i bacon med pesto, tagliatelle, fløtesaus og salat. Om jeg ikke er stappmett blir det nok granola og yoghurt til kvelds. Og en appelsin eller aller helst 10. Har dilla på appelsiner😅
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2019 #63 Skrevet 1. mars 2019 Har hatt en fæl matdag i dag. Frokost: Noen biter av et rundstykke, en halv vaffel og en liten skål med cocopops m melk. Lunsj: To brødskiver med italiensk salat Middag: Svinewok med sursøt saus Kvelds: En halv honningmelon, en vaffel, en nonstopis og en kvikklunsj. Anonymkode: 1f3fa...104
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #64 Skrevet 2. mars 2019 Frokost: 3 ristede grove brødskiver, 2 med skagenrøre og 1 med most avocado. Lunsj: 1 energibar. Middag: 2 torskefileter med masse salat, poteter og eggesmør. Sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert. Kvelds: to grove skiver med gulost, druer og mango ved siden av. Anonymkode: c5cc9...3bf
kathrinerr Skrevet 2. mars 2019 #65 Skrevet 2. mars 2019 Hahah jeg er så nærme termin og er kjempesyk med bihulebetennsele i tillegg, så syns litt synd på meg selv. Såå idag har jeg spist en laksewrap, to kroneis og tre vafler. Får ikke ned noe særlig mat lenger fordi det gjør så vondt å spise på grunn av sykdommen, og magen er så stor nå at jeg knapt har plass til et måltid. Går for det meste i isbiter bare for tiden
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #66 Skrevet 2. mars 2019 På 26.2.2019 den 12.32, AnonymBruker skrev: Lol. Jeg skrev at jeg spiste to brødskiver, ikke to bokser. Det går helt fint. Husk at det er masse jern i leverpostei, det er fint for gravide... Anonymkode: 8c065...75a Ja, jeg vet ikke hvor mye du spiser av det jeg, ville bare informere om det, da jeg selv ikke var klar over det før jordmor sa jeg måtte være litt forsiktig (spiste ca 4-5 brødskiver med leverpostei hver dag hele første trimester) Anonymkode: 98155...1d5
Hattifnatten Skrevet 3. mars 2019 #67 Skrevet 3. mars 2019 (endret) Frokost: Én skål med crüsli og yoghurt Lunsj: To brødskiver med kaviar, ett glass sjokolademelk Middag: Pastarett med kylling og salat To fastelavnsboller Kvelds: Sannsynligvis enchiladasrester fra i går. Endret 3. mars 2019 av Hattifnatten
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #68 Skrevet 3. mars 2019 Frokost: En brødskive med speilegg, en rugsprø med banan og en halv kanelbolle. Lunsj: 3 skiver med leverpostei, tubeost og peanøttsmør/nugatti. Litt nøtter og en del solbærtoddy (var ute på ski!) Middag: Bakte beter, couscous, ruccola og hummus. Dessert: To ruter melkesjokolade Spørs om det blir en appelsin eller noe før jeg legger meg ------------ -Josefine Anonymkode: e2ae5...787
Denobulan Skrevet 3. mars 2019 #69 Skrevet 3. mars 2019 Frokost: To skiver makrell i tomat, med agurk og pepper Mellom"måltid": Et glass med tine lettmelk- den nye med smak av kakao Middag: Reinsdyrkjøtt, viltsaus, ris og brokkoli. (har sjekket matportalen- viltkjøtt går fint av og til om noen skulle henge seg oppi det....) Kvelds: Smågodt
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #70 Skrevet 5. mars 2019 Ekstremt sulten hele tiden, må spise hver 1,5 time for å holde det gående. Våkner på natt og må spise da også for å få sove. Prøver å spise sunt men blir likevel veldig mye mat i løpet av et døgn. Uke 8 nå og allerede lagt på meg 5 kilo, hvor skal dette ende 🙈 Anonymkode: ab180...ae1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2019 #71 Skrevet 5. mars 2019 Frokost: en skive med avokado, en skive med tubeost, paprika og agurk. Lunsj: en skive med hvitost og syltetøy + et kvart stykke lasagne. Mellom: en appelsin og en skive med tubeost, paprika og agurk. Middag: salat med bakte beter, couscous, paprika, rødkål og salatblanding. 1 rundstykke med smør. 1 cookie og en kopp kaffe. Kvelds: et halvt rundstykke med nugatti, ca 1 dl naturell yoghurt, 1/3 banan, en halv appelsin og en halv fersken i lake. ——-— -Josefine Anonymkode: e2ae5...787
Denobulan Skrevet 5. mars 2019 #72 Skrevet 5. mars 2019 Lunsj: Tomat og søtpotetsuppe med foccacia Middag: To rundstykker med smør og ost Kvelds: Et rundstykke med smør og ost + et eple. Jeg er ca 9 uker nå, er skikkelig syk(altså virus), og matlysten er rar og nesten ikke- eksisterende... Gleder meg til jeg har matlyst igjen...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #73 Skrevet 6. mars 2019 Frokost: En bagel med smøreost, kyllingfilet og grønnsaker + en halv proteinsmoothie Lunsj: Strimlet kylling og bønner + en mocktail (full av sukker) Mellommåltid: Protein-chips Er på ferie i USA og prøver å holde det semi-sunt🤭 Er i begynnelsen av tredje trimester. Anonymkode: 16818...8d7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #74 Skrevet 7. mars 2019 I går: Frokost: havregrøt med banan, rosiner og kulturmelk Lunsj: En brødskive med avokado, en med leverpostei. Mellom: To gulrøtter med hummus, en pære og et knekkebrød med peanøttsmør Mellom 2 (sen middag): Rugsprø med avokado, en halv liten papaya Middag: Kokt uer, poteter, gulrotstuing og flatbrød med smør --------- -Josefine Anonymkode: e2ae5...787
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #75 Skrevet 8. mars 2019 I går: Frokost: Havregrøt med banan, rosiner og kulturmelk Lunsj: En skive med avokado, en skive med leverpostei. Ei gulrot. Mellom: Ei gulrot + hummus. Middag: Rester fra dagen før: stekt potet og uer med brokkoli og flatbrød. Kvelds: Et stykke kringle, en appelsin og et halvt rundstykke med avokoado og tomat. ------ -Josefine Anonymkode: e2ae5...787
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå