Gå til innhold

Samboeren min møtte henne bak min rygg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan hende han har latt være å si til deg at de skulle møtes fordi han vet det er sårt for deg. Det trenger ikke bety at han mener noe mer med det, annet enn at det er ei han setter pris på som venn. 

Han er sammen med deg og vil ikke såre deg. Det betyr likevel ikke at han ønsker å skrinlegge vennskapet med henne. Det at hun har likt han betyr ikke at han liker henne. Spørsmålet blir om du stoler på han. Og om du er trygg nok til å si til han at du er usikker på relasjonen de to har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Gundaen skrev:

Det kan hende han har latt være å si til deg at de skulle møtes fordi han vet det er sårt for deg. Det trenger ikke bety at han mener noe mer med det, annet enn at det er ei han setter pris på som venn. 

Han er sammen med deg og vil ikke såre deg. Det betyr likevel ikke at han ønsker å skrinlegge vennskapet med henne. Det at hun har likt han betyr ikke at han liker henne. Spørsmålet blir om du stoler på han. Og om du er trygg nok til å si til han at du er usikker på relasjonen de to har? 


Heh, alle skjønner at man skal ikke ha kontakt med noen som er keen på en, og hvertfall ikke møte den personen for en kaffedate eller lignende! 
Det er en selvfølge å skrinlegge vennskap med noen som er keen på en, og flørter, når man får seg kjæreste. 
Det er ikke et spørsmål om tillitt her, det er et spørsmål om respekt, det har ikke han for forholdet tydeligvis. 

Anonymkode: 13700...8ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt meg såret og litt lurt hvis jeg var deg. Men ikke så stort «overtramp» at det ikke kan fikses, i mine øyne. Jeg hadde nok krevd at han måtte ha kuttet kontakten med henne. Det bør være et lett valg for ham hvis han virkelig vil være med deg. 

Anonymkode: 4b56a...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tankefull18

Når man velger å la være å si noe om hvem man møter, og den man møter også er en man har hatt et seksuelt forhold til.. Da tenker jeg man vet godt at man tråkker over noen grenser. Kan man stole på slike mennesker fremover? Hva annet blir skjult? Enkelt å si at det handler om å ikke såre partnerens følelser, men da velger man faktisk også bevisst å gjøre det.

Åpenhet og ærlighet, uansett.. mener jeg da. For meg er sånne løgner nok til at jeg hadde vært svært skeptisk til fremtiden med denne mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...