Gå til innhold

Noen har skrevet dritt om meg på Jodel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke rart, vi mennesker bryr oss i større eller mindre grad om hva andre skriver og tenker og mener om oss. Helt normalt. Du skriver du er 19 år i tillegg, det er ihvertfall med på å forsterke dritten som blir skrevet om deg. Jeg mente det jeg skrev, slett appen og ikke bruk den. Som det skrives over her, meld fra også og ikke la deg vippe av pinnen. Ja det er så lett for meg å skrive, som sitter her og ikke er berørt.

Jeg gikk rundt selv med klump i magen da jeg oppdaget at noen hadde skrevet noe flaut og privat om MEG på et åpent sted, helt anonymt. Jeg visste ikke om det var "venner eller fiender", men uten tvil var dette noe som noen i min nærmeste omgangskrets hadde delt ihvertfall, enten direkte på appen eller til bekjente. Jeg ville bare forsvinne, kutte ut alle menneskene i livet mitt og begynne helt på nytt. Det gikk en tid før jeg fikk det på avstand, men som sagt jeg slettet appen og så meg aldri tilbake på sånne ting. Da slapp jeg logge inn med angst for å finne flere ting, hvilke svar som ble lagt ut og sånne ting. Tro meg, livet ble litt og litt lettere å forholde seg til uten alt støyen fra mobilen. Nå idag henger jeg kun på KG (som i og for seg er i perioder ille nok, da det er mye anonymt dritt som spres her også), litt på Facebook og bruker snap kun med nærmeste venner og familie. Jeg slettet alt annet.

Anonymkode: 3bac1...118

Tusen takk❤️ 

Ja det er de anonyme taperne det er noe galt med. Ikke oss, og de som sitter og leser føler nok mest sannsynlig sympati med oss offrene, men kanskje ikke tør si noe høyt fordi dem er redd for å selv bli mobbet

ts

Anonymkode: 5f545...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe gøy, nei. Idiotisk av folk å slenge dritt anonymt. Viser bare hvor feige de er. Trøst deg med det, i hvert fall.

Du får anmelde det. Kan du og sende en Mail til Jodel? Si at appen brukes til å mobbe. Vet ikke om det hjelper, de får sikkert tusen Mail per dag. Men du kan nå forsøke. 

Mistrives du veldig der du bor? Kan du flytte? Godt å komme seg litt vekk og bli kjent med andre folk.

Anonymkode: 3efef...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...