Gå til innhold

Menn er billigere enn kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange menn som faktisk gjør det og lever i det forrige århundret. Kvinnesynet deres som er negativt og undertrykker kvinnene :) Vet ikke hvor ofte jeg har blitt kalt hore hvis jeg sa nei til sex, eller luremus ogsååå.... 

Anonymkode: b72b8...28c

Av fulle drittsekker som puler allt med puls? Og dette er noe man trenger å bli lei seg for? Bermen av menn skal man ikke ta seriøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK. Føler du deg bedre nå som du har fått hakket ned på menn?

Anonymkode: ac098...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

OK. Føler du deg bedre nå som du har fått hakket ned på menn?

Anonymkode: ac098...d17

Hakker ikke ned, jeg står opp for oss kvinner mot all denne forkastelige kvinneundertrykkelsen vi er blitt utsatt for alle de her årene!! 

Ok btw, jo det er fakta at menn er billigere. Bare å spørre bifile menn det :) 

Anonymkode: b72b8...28c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hakker ikke ned, jeg står opp for oss kvinner mot all denne forkastelige kvinneundertrykkelsen vi er blitt utsatt for alle de her årene!! 

Ok btw, jo det er fakta at menn er billigere. Bare å spørre bifile menn det :) 

Anonymkode: b72b8...28c

Åja, beklager. Glemte at patriarkiet driver med systematisk undertrykkelse av kvinner.

Anonymkode: ac098...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser støtt og stadig hvordan enkelte menn rakker ned på oss kvinner. Vi blir kalt løse, horer, billige og sluts osv.. Utrolig nok av menn som selv har sex med disse damene og kaller dem dette. Ok, men hva med mannen selv? Da er jo du også like løs hvis du mener hun er løs... 

Ja menn generelt er absolutt mye, mye billigere enn kvinner. Ingen tvil om det. Nettopp derfor er det så lite positivt forbundet med kvinner som har ligget med mange, fordi det som skiller henne fra andre kvinner ikke primært er positive egenskaper, men at hun har sagt ja til mange. 

Sitat

Og hvis vi skal trekke frem hvem som er mest billige av menn og kvinner, så er det uten tvil menn!!! Hvorfor er menn mer åpen for å ligge rundt, ha mange ons her og der?? Mens kvinner flest derimot har litt mer verdighet for seg selv og foretrekker sex med en de bryr seg om og ikke minst er sexen bedre med en du elsker enn en fremmed!! 

 

Antagelig fordi vi gjennom lang tid er formet slik av evolusjonen. En mann som lå med mange hadde biologisk sett "lyktes" fordi han hadde fått mange sjanser til å reprodusere seg, med minimal innsats og forpliktelse. Kvinner som lå med mange "tapte" biologisk sett, ved at hun tok enorm risiko og sjeldnere enn andre kvinner hadde en mann til å ta vare på henne. 

Sitat

 

Jeg forstår ikke hvor lite selvinnsikt det går an å ha... Hvis du ligger rundt og ikke mener det er noe galt med deg pga det, greit! Men ta for faen ikke å se ned på de kvinnene du da har sex med og kall dem løse når det mest sannsynlig var DU som tok initiativet til sex (muligens presset du henne også)..

 

 

Anonymkode: b72b8...28c

 

Jeg tror nok det handler mye am faktorene jeg nevner i første avsnitt. En mann som har fått mange kvinner til sengs har gjerne en del positive egenskaper som gjør at han oppnår nettopp det. Hos kvinner forutsetter det ikke positive egenskaper, og virker ofte å være forårsaket av negative egenskaper eller lignende. 

Ellers er det ikke så rart å ha preferanser for noe annet enn det en selv er. De færreste menn vil være sammen med andre menn, så at en foretrekker kvinner som ikke er like billige som menn synes jeg ikke er så rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann er det ikke min skyld at kvinnen jeg har ligget med er billig for det finner jeg først ut når jeg skryter av det til andre.

Anonymkode: 5f533...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I know 😂😂😂😂 Ble kalt luremus her om dagen bare fordi jeg var hyggelig, men tydeligvis tolker jo mange menn det som flørting. Og han trodde jeg ville ligge med han. Idioter 😂

Anonymkode: b72b8...28c

Da har du bare litt mangel på sosial kompetanse. Er lov det.

Anonymkode: 25eb2...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

OK. Føler du deg bedre nå som du har fått hakket ned på menn?

Anonymkode: ac098...d17

Du har ikke fått med deg at det var en respons på denne tråden?

 

Anonymkode: ce17f...fa4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er noe du til stadighet hører tror jeg du bør gjøre deg noen tanker rundt hvilke menn du omgås. Jeg har ikke hørt jenter bli omtalt på denne måten siden ungdomsskolen/tidlig VGS, og det er ganske mange år siden. På den tiden var ikke gutta på ingen måte noe verre enn jentene når det gjaldt å omtale sexpositive jenter som "billige", så dette er etter min mening ikke noe som typisk gjelder menn. Jentene var kanskje verre.

Anonymkode: d9fa7...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da har de bare litt mangel på sosial kompetanse. Er lov det.

Anonymkode: 25eb2...707

 

Anonymkode: f7917...1ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Som mann er det ikke min skyld at kvinnen jeg har ligget med er billig for det finner jeg først ut når jeg skryter av det til andre.

Anonymkode: 5f533...13e

Hæ?

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du bare litt mangel på sosial kompetanse. Er lov det.

Anonymkode: 25eb2...707

Er det å være hyggelig mangel på sosial kompetanse? Rart.

Anonymkode: ce17f...fa4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du bare litt mangel på sosial kompetanse. Er lov det.

Anonymkode: 25eb2...707

Wow. Wow WOOW:bond:

Anonymkode: b72b8...28c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Er det ikke nok av disse patetiske menn vs kvinner tråder ?

NEI

Anonymkode: b72b8...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann fortalte meg engang at han hadde vært i syden med en kompis. De hadde truffet 2 venninner, han kunne da fortelle at kompisen hadde fått sjans på den pene, så han måtte "pule" på den stygge :laugh:. Da gikk det virkelig opp for meg at menn generelt var totalt forskjellige og langt mer " billige" enn kvinner. Det hadde rett og slett ikke skjedd at en kvinne hadde ligget med en som hun overhodet ikke fant tiltrekkende, da måtte hun i hvert fall vært så full at det nærmet seg total blackout ;) .

Anonymkode: 0eb39...66c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser støtt og stadig hvordan enkelte menn rakker ned på oss kvinner. Vi blir kalt løse, horer, billige og sluts osv.. Utrolig nok av menn som selv har sex med disse damene og kaller dem dette. Ok, men hva med mannen selv? Da er jo du også like løs hvis du mener hun er løs... 

Og hvis vi skal trekke frem hvem som er mest billige av menn og kvinner, så er det uten tvil menn!!! Hvorfor er menn mer åpen for å ligge rundt, ha mange ons her og der?? Mens kvinner flest derimot har litt mer verdighet for seg selv og foretrekker sex med en de bryr seg om og ikke minst er sexen bedre med en du elsker enn en fremmed!! 

Jeg forstår ikke hvor lite selvinnsikt det går an å ha... Hvis du ligger rundt og ikke mener det er noe galt med deg pga det, greit! Men ta for faen ikke å se ned på de kvinnene du da har sex med og kall dem løse når det mest sannsynlig var DU som tok initiativet til sex (muligens presset du henne også)..

 

 

Anonymkode: b72b8...28c

Hei, du?

Det handler nok mer om at hvis 1 gutt har sex med 10 jenter, så er det de 10 jentene som er løse.

Det handler om sammenheng og om hvem som har sex med hvem og vektfordelingen der, ja.

Så ja: når 20 % av verdens gutter har sex med 80 % av verdens damer, hvem er billig da? Jo jentene.

Trist å innse? Mulig: uansett, det er en annen diskusjon, ja.

Anonymkode: 7e010...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hakker ikke ned, jeg står opp for oss kvinner mot all denne forkastelige kvinneundertrykkelsen vi er blitt utsatt for alle de her årene!! 

Ok btw, jo det er fakta at menn er billigere. Bare å spørre bifile menn det :) 

Anonymkode: b72b8...28c

Er det fakta fordi du sier det? Wow! det var en ny måte å klassifisere fakta på.

Hvorfor er menn mer villig til å ligge rundt?

- Menn får som regel mer ut av ONS enn kvinner. Derfor er ikke en fast partner så viktig. 

- Mange menn legger ikke like mye i å ha sex med noen som kvinner gjør.

- Det er mye vanskeligere å få seg uforpliktet sex for en mann enn en kvinne. Derfor kan det være mer stas å få det enn å ha en fast partner å ha sex med.

Anonymkode: ccc17...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, du?

Det handler nok mer om at hvis 1 gutt har sex med 10 jenter, så er det de 10 jentene som er løse.

Det handler om sammenheng og om hvem som har sex med hvem og vektfordelingen der, ja.

Så ja: når 20 % av verdens gutter har sex med 80 % av verdens damer, hvem er billig da? Jo jentene.

Trist å innse? Mulig: uansett, det er en annen diskusjon, ja.

Anonymkode: 7e010...1b1

Ser du hva du selv skriver?? Han ene gutten har sex med 10 jenter, kanskje har noen av dem bare hatt sex med han eller 2.. Så den sammenligningen du prøvde å komme frem til feilet du på 😂

Anonymkode: b72b8...28c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel ikke menn som selv ligger rundt som kommer med disse karakteristikkene; det er stort sett menn som ikke får være med på leken og som drukner i sin egen bitterhet.

Anonymkode: 3ee38...5ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...