AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Jeg ser støtt og stadig hvordan enkelte menn rakker ned på oss kvinner. Vi blir kalt løse, horer, billige og sluts osv.. Utrolig nok av menn som selv har sex med disse damene og kaller dem dette. Ok, men hva med mannen selv? Da er jo du også like løs hvis du mener hun er løs... Og hvis vi skal trekke frem hvem som er mest billige av menn og kvinner, så er det uten tvil menn!!! Hvorfor er menn mer åpen for å ligge rundt, ha mange ons her og der?? Mens kvinner flest derimot har litt mer verdighet for seg selv og foretrekker sex med en de bryr seg om og ikke minst er sexen bedre med en du elsker enn en fremmed!! Jeg forstår ikke hvor lite selvinnsikt det går an å ha... Hvis du ligger rundt og ikke mener det er noe galt med deg pga det, greit! Men ta for faen ikke å se ned på de kvinnene du da har sex med og kall dem løse når det mest sannsynlig var DU som tok initiativet til sex (muligens presset du henne også).. Anonymkode: b72b8...28c 16
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 Ingen bryr seg. Gjesp. Anonymkode: 63f9b...e72 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen bryr seg. Gjesp. Anonymkode: 63f9b...e72 Du gjør det tydeligvis *gjesp* Anonymkode: b72b8...28c 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Mens kvinner flest derimot har litt mer verdighet for seg selv 🤣 Anonymkode: fa5c1...36c 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 Kvinner er billigst. Sånn er d bare. Anonymkode: 45291...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #6 Skrevet 19. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Du gjør det tydeligvis *gjesp* Anonymkode: b72b8...28c Nei. Gjesp. Dårlig trolleforsøk av trådstarter. Barneskolenivå. Anonymkode: 63f9b...e72
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #7 Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinner er billigst. Sånn er d bare. Anonymkode: 45291...bb6 Nei dessverre. Deal with it! Anonymkode: b72b8...28c 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #8 Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Gjesp. Dårlig trolleforsøk av trådstarter. Barneskolenivå. Anonymkode: 63f9b...e72 Er ikke trolling bare fordi du mest sannsynlig føler deg truffet av det jeg skrev i HI Anonymkode: b72b8...28c 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #9 Skrevet 19. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner er billigst. Sånn er d bare. Anonymkode: 45291...bb6 Fordi? Anonymkode: ce17f...fa4 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #10 Skrevet 19. februar 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser støtt og stadig hvordan enkelte menn rakker ned på oss kvinner. Vi blir kalt løse, horer, billige og sluts osv.. Utrolig nok av menn som selv har sex med disse damene og kaller dem dette. Ok, men hva med mannen selv? Da er jo du også like løs hvis du mener hun er løs... Og hvis vi skal trekke frem hvem som er mest billige av menn og kvinner, så er det uten tvil menn!!! Hvorfor er menn mer åpen for å ligge rundt, ha mange ons her og der?? Mens kvinner flest derimot har litt mer verdighet for seg selv og foretrekker sex med en de bryr seg om og ikke minst er sexen bedre med en du elsker enn en fremmed!! Jeg forstår ikke hvor lite selvinnsikt det går an å ha... Hvis du ligger rundt og ikke mener det er noe galt med deg pga det, greit! Men ta for faen ikke å se ned på de kvinnene du da har sex med og kall dem løse når det mest sannsynlig var DU som tok initiativet til sex (muligens presset du henne også).. Anonymkode: b72b8...28c Ta en grundigere titt i trådene her på KG! Jeg føler i hvertfall at jeg får mye mer pes fra andre kvinner enn fra menn. Anonymkode: 86d5d...f23 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #11 Skrevet 19. februar 2019 Menn er billige ja. Sier damen fine ord og I love you så ser de ekteskap og barn. Bare se hvordan thai tøser triller vestlige menn rundt lillefingen. De sender penger og reiser på besøk. At thai hora har mange menn de lokker penger utfra lukker de øynene for. De tror thai tøsa elsker dem. Lol lol og atter lol. Menn er lettlurte og naive! Anonymkode: 7f978...475 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #12 Skrevet 19. februar 2019 Grunnen er vel at for kvinner er det bare å legge seg på rygg så kommer det kuk automatisk. Som vanlig middels mann må du jobbe for godsakene, ergo det krever innsats. Anonymkode: b6e1d...329 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #13 Skrevet 19. februar 2019 Mange menn mener at kvinner er så billige fordi menn selv må jobbe så INNIGRANSKAUEN hardt for å få seg noe. 😂 Anonymkode: c89da...461 7
Snaskesnusken Skrevet 19. februar 2019 #14 Skrevet 19. februar 2019 Kan vi ikke bare slutte å henge menn og kvinner ut på denne måten? Gi faen i hvordan andre menn / kvinner lever og heller snu ryggen til de som slenger rundt seg med stygge ord! Be dem om å klappe igjen rett og slett. 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #15 Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er billige ja. Sier damen fine ord og I love you så ser de ekteskap og barn. Bare se hvordan thai tøser triller vestlige menn rundt lillefingen. De sender penger og reiser på besøk. At thai hora har mange menn de lokker penger utfra lukker de øynene for. De tror thai tøsa elsker dem. Lol lol og atter lol. Menn er lettlurte og naive! Anonymkode: 7f978...475 I know 😂😂😂😂 Ble kalt luremus her om dagen bare fordi jeg var hyggelig, men tydeligvis tolker jo mange menn det som flørting. Og han trodde jeg ville ligge med han. Idioter 😂 Anonymkode: b72b8...28c 7
Snaskesnusken Skrevet 19. februar 2019 #16 Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Grunnen er vel at for kvinner er det bare å legge seg på rygg så kommer det kuk automatisk. Som vanlig middels mann må du jobbe for godsakene, ergo det krever innsats. Anonymkode: b6e1d...329 Dette er er godt eksempel på fordummende innlegg! 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #17 Skrevet 19. februar 2019 1 minutt siden, Snaskesnusken skrev: Kan vi ikke bare slutte å henge menn og kvinner ut på denne måten? Gi faen i hvordan andre menn / kvinner lever og heller snu ryggen til de som slenger rundt seg med stygge ord! Be dem om å klappe igjen rett og slett. Tråden min er et svar til han tullingen som skrev den tråden her som jeg linker til her over Anonymkode: b72b8...28c 1
Snaskesnusken Skrevet 19. februar 2019 #18 Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tråden min er et svar til han tullingen som skrev den tråden her som jeg linker til her over Anonymkode: b72b8...28c Ah, okay..
Gjest HarryDotter Skrevet 19. februar 2019 #19 Skrevet 19. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser støtt og stadig hvordan enkelte menn rakker ned på oss kvinner. Vi blir kalt løse, horer, billige og sluts osv.. Utrolig nok av menn som selv har sex med disse damene og kaller dem dette. Anonymkode: b72b8...28c Gjør menn det?? Jeg har svært sjeldent hørt menn rakke ned på kvinner på den måten. Og de få gangene jeg har hørt noen yttre de ordene, er det i forbindelse med at dama har vært utro eller at hun har gjort ham illsint. Da blir ordet hore brukt som et skjellsord, ikke en negativ betegnelse på en kvinne som har mange sexpartnere. Kan det være litt hypet? At menn ligger med damer de finner attraktive, for så å random kalle dem horer og billige?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2019 #20 Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, HarryDotter skrev: Gjør menn det?? Jeg har svært sjeldent hørt menn rakke ned på kvinner på den måten. Og de få gangene jeg har hørt noen yttre de ordene, er det i forbindelse med at dama har vært utro eller at hun har gjort ham illsint. Da blir ordet hore brukt som et skjellsord, ikke en negativ betegnelse på en kvinne som har mange sexpartnere. Kan det være litt hypet? At menn ligger med damer de finner attraktive, for så å random kalle dem horer og billige? Mange menn som faktisk gjør det og lever i det forrige århundret. Kvinnesynet deres som er negativt og undertrykker kvinnene Vet ikke hvor ofte jeg har blitt kalt hore hvis jeg sa nei til sex, eller luremus ogsååå.... Anonymkode: b72b8...28c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå