Gjest Justsaying Skrevet 7. april 2019 #1621 Del Skrevet 7. april 2019 Oida skrev (På 7.4.2019 den 0.19): Jeg har ikke mottatt uønskede bilder og meldinger fra andre komikere. Så din påstand om at alt det denne mannen har gjort har alle andre i miljøet også gjort faller på egen urimelighet. Ekspander Jeg har ikke mottatt uønskede bilder eller meldinger fra noen av disse. Men hvis du vil kan jeg godt prøve å lage en liste over andre kjentes oppførsel, må muligens anonymisere noen men det meste er jo offentlig. Men svar meg: har du _sendt_ meldinger til Ørjan selv eller er dette enveiskommunikasjon? Et enkelt ja/nei spørsmål egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 7. april 2019 #1622 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) Justsaying skrev (På 7.4.2019 den 5.51): Jeg har ikke mottatt uønskede bilder eller meldinger fra noen av disse. Men hvis du vil kan jeg godt prøve å lage en liste over andre kjentes oppførsel, må muligens anonymisere noen men det meste er jo offentlig. Men svar meg: har du _sendt_ meldinger til Ørjan selv eller er dette enveiskommunikasjon? Et enkelt ja/nei spørsmål egentlig. Ekspander Hvis hun svarte på første henvendelse fra Ørjan (som kanskje var et normalt "hei" bare) så er jo svaret på dette ja. Skal det da få henne til å føle at hun er ansvarlig for situasjonen, at hun har bedt om uønskede meldilger? Det er i samme gata som å spørre et voldtektsoffer om hun hadde kort skjørt og dyp utringing da det skjedde. Jeg fatter ikke din motivasjon til å kjempe Ørjans kamp. Kan du ikke bare si at du støtter han, tror på ham og ferdig med det? Endret 7. april 2019 av Korpsnerden 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 7. april 2019 #1623 Del Skrevet 7. april 2019 Korpsnerden skrev (På 7.4.2019 den 6.07): Hvis hun svarte på første henvendelse fra Ørjan (som kanskje var et normalt "hei" bare) så er jo svaret på dette ja. Skal det da få henne til å føle at hun er ansvarlig for situasjonen, at hun har bedt om uønskede meldilger? Det er i samme gata som å spørre et voldtektsoffer om hun hadde kort skjørt og dyp utringing da det skjedde. Jeg fatter ikke din motivasjon til å kjempe Ørjans kamp. Kan du ikke bare si at du støtter han, tror på ham og ferdig med det? Ekspander Hvis hun eksempelvis hadde en dialog med Ørjan, og da mener jeg mer enn et Hei, så er det lov å undre seg og ha lyst å se hvordan det har utartet seg. Man kan jo ikke eksempelvis sende bilde av seg selv i badekaret og ikke tåle at noen sender noe dirty tilbake? For så å kalle den andre delen av samtalen trakasserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 7. april 2019 #1624 Del Skrevet 7. april 2019 Justsaying skrev (På 7.4.2019 den 5.51): Jeg har ikke mottatt uønskede bilder eller meldinger fra noen av disse. Men hvis du vil kan jeg godt prøve å lage en liste over andre kjentes oppførsel, må muligens anonymisere noen men det meste er jo offentlig. Men svar meg: har du _sendt_ meldinger til Ørjan selv eller er dette enveiskommunikasjon? Et enkelt ja/nei spørsmål Ekspander Som et hvert menneske med normal oppdragelse har jeg svart på melding av karakter "Hei jeg ser xxx er en felles venn". Hvis det å besvare en slik melding skal gi denne personen invitasjon til å sende meg uønskede bilder og meldinger, og meg skylden for dette, ja da vet ikke jeg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 7. april 2019 #1625 Del Skrevet 7. april 2019 Oida skrev (På 7.4.2019 den 6.26): Som et hvert menneske med normal oppdragelse har jeg svart på melding av karakter "Hei jeg ser xxx er en felles venn". Hvis det å besvare en slik melding skal gi denne personen invitasjon til å sende meg uønskede bilder og meldinger, og meg skylden for dette, ja da vet ikke jeg. Ekspander Kommer jo an på videre forløp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 7. april 2019 #1626 Del Skrevet 7. april 2019 (endret) ttps://journalisten.no/aller-dagbladet-jonas-jorstad/derfor-publiserte-se-og-hor-og-dagbladet-sporsmalene-orjan-buroe-nekter-a-svare-pa/351751 Håper noen tok screenshots av snappene til Ørjan i tråden i går hvor han bekreftet at han hadde svart på disse 20 spørsmålene og sendt dem videre til journalisten. Endret 7. april 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 7. april 2019 #1627 Del Skrevet 7. april 2019 Bare hvis noen skulle være i tvil... "Jeg skal så jævlig knulle deg i rumpa med en agurk." "Jeg skal spanka deg til rumpa di blør." "Jeg skal gagge deg til du spyr." "Jeg skal knulle den lille fitta di". Sitat fra Kemmas hiistorie via Tusvik & Tønne podcast/facebook. Dette er ikke en typ tilbudsavis ( !?!?!) fra ØB, som han har vært så flink og hjelpsom å sende til KJH, i tilfelle av hun kanskje skulle ha lyst på noe. Det er prima facie trusler om seksuel vold og voldtekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 7. april 2019 #1628 Del Skrevet 7. april 2019 Den eksponeringen av barn som Ørjan Burøe bedriver er horribel. Ville vært horribel selv uten den stormen han selv står i for tiden. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 7. april 2019 #1629 Del Skrevet 7. april 2019 Gul_gul skrev (På 7.4.2019 den 8.14): Bare hvis noen skulle være i tvil... "Jeg skal så jævlig knulle deg i rumpa med en agurk." "Jeg skal spanka deg til rumpa di blør." "Jeg skal gagge deg til du spyr." "Jeg skal knulle den lille fitta di". Sitat fra Kemmas hiistorie via Tusvik & Tønne podcast/facebook. Dette er ikke en typ tilbudsavis ( !?!?!) fra ØB, som han har vært så flink og hjelpsom å sende til KJH, i tilfelle av hun kanskje skulle ha lyst på noe. Det er prima facie trusler om seksuel vold og voldtekt. Ekspander ....og når samme mannen eksponerer særlig sønnen for alt det er verdt, så blir det ulidelig kvalmt å tenke på. Pervers familiefar, rett og slett. Samtidig som vi må lese om victim blaming så det ryker av det her i tråden, som "Fillern, kanskje jeg var med på dette selv, kanskje jeg egentlig håpet på en slik kontakt, kanskje jeg tok for mye Møllers tran." 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 8. april 2019 #1630 Del Skrevet 8. april 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, avsporinger og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 8. april 2019 #1631 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Ser ut til ØB har slettet Unnskyldning 2.0. Så etter ~6 uker som "ny og endret" mann, er han da offisielt den gamle ØB igjen? Gul_gul skrev (På 2.4.2019 den 18.03): Utdrag fra Unnskyldning 2.0 fra Ørjan Burøe på Facebook : ... jeg [forstår] at mine tidligere venner, kollegaer, samarbeidspartnere ikke kunne fordra meg og at de hatet meg. Hvilken gift mann sender sexmeldinger til dama til en god venn og kollega? Ekspander Endret 8. april 2019 av Gul_gul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 8. april 2019 #1632 Del Skrevet 8. april 2019 Gul_gul skrev (På 8.4.2019 den 6.32): Set ut til ØB har slettet Unnskyldning 2.0... Så etter ~6 uker som "ny og endret" mann, er han da offisielt den gamle ØB igjen? Ekspander Såpass....det var jo kjempelurt🤔 Står han ikke inne for sine egne ord mer heller? Han skal vel ha blanke ark til sine nye fans🤮 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 8. april 2019 #1633 Del Skrevet 8. april 2019 Sto den på hans offisielle side eller hans private? Han er jo korsfestet nok, det er tross alt påske så la mannen få stå opp fra de døde 😇 Jeg savner fremdeles at noen giddet å høre på min teori og at noen kunne si konkrete tanker om hva jeg mener istedenfor å hugge meg ned. Har Tusvik og Tønne virkelig lest meldingene mellom K og Ørjan eller har de bare lest brevet hennes? Og er det det Vg har forholdt seg til også når sier de har lest meldingene? Syns det er så rart når ryktene sier hva som virkelig står i meldingene - at de skal ha lest noe annet🤔 Jeg hadde hørt om en ganske ille ting lenge før jeg hørte det brevet ble lest opp hos T&T og reagerte straks jeg hørte navnet hennes. Så finner det veldig merkelig hvis de ikke har sjekket opp rundt den gamle saken før de kastet seg over dette. Er ikke kildekritikk bra utenom Kg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 8. april 2019 #1634 Del Skrevet 8. april 2019 Monna1234 skrev (På 8.4.2019 den 6.42): Såpass....det var jo kjempelurt🤔 Står han ikke inne for sine egne ord mer heller? Han skal vel ha blanke ark til sine nye fans🤮 Ekspander Ja, han har vel oppgitt å bli "tatt til nåde" av det norske komikermiljøet, og nå driter han i det. Litt som da han fik valget mellem å endre oppførselen sin eller bli bortvist fra Latter... han ga blaffen og fortsatte som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 8. april 2019 #1635 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Komikerkollega Christoffer Schjelderup står fortsatt for meningen sin på facebook: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10161332718400487&id=793100486 Endret 8. april 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 8. april 2019 #1636 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Komikerkollega Vidar Hodnekvam står også for meningen sin fremdeles, selv om Ørjan har slettet sin unnskyldning : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10161302101165034&id=788265033 Endret 8. april 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 8. april 2019 #1637 Del Skrevet 8. april 2019 Justsaying skrev (På 8.4.2019 den 7.06): Sto den på hans offisielle side eller hans private? Han er jo korsfestet nok, det er tross alt påske så la mannen få stå opp fra de døde 😇 Jeg savner fremdeles at noen giddet å høre på min teori og at noen kunne si konkrete tanker om hva jeg mener istedenfor å hugge meg ned. Har Tusvik og Tønne virkelig lest meldingene mellom K og Ørjan eller har de bare lest brevet hennes? Og er det det Vg har forholdt seg til også når sier de har lest meldingene? Syns det er så rart når ryktene sier hva som virkelig står i meldingene - at de skal ha lest noe annet🤔 Jeg hadde hørt om en ganske ille ting lenge før jeg hørte det brevet ble lest opp hos T&T og reagerte straks jeg hørte navnet hennes. Så finner det veldig merkelig hvis de ikke har sjekket opp rundt den gamle saken før de kastet seg over dette. Er ikke kildekritikk bra utenom Kg også? Ekspander Om Kemma sin historie skulle stemme eller ikke, som virker til å være det eneste som opptar deg i saken, trenger du kanskje en påminnelse; http://www.nattogdag.no/2017/12/kjent-komiker-anklages-overgrep-seksuell-trakassering/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sannhet Skrevet 8. april 2019 #1638 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Komikerkollega Marie Jacobsen har ikke endret mening, selv om Ørjan sletter alt det negative om seg selv i alle kanaler: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10161321535025632&id=882505631 Endret 8. april 2019 av sannhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 8. april 2019 #1639 Del Skrevet 8. april 2019 Bollapinnsvin103 skrev (På 8.4.2019 den 7.51): Om Kemma sin historie skulle stemme eller ikke, som virker til å være det eneste som opptar deg i saken, trenger du kanskje en påminnelse; http://www.nattogdag.no/2017/12/kjent-komiker-anklages-overgrep-seksuell-trakassering/ Ekspander Dette er jo Tusvik og Tønnes to episoder? Den der låret blir til F.... blant annet. Morsomt at Tusvik skriver: Bonde Tusvik forteller at hun og komikeren var på jobbreise sammen helt i starten av karrieren hennes, og da ville han vite om hun onanerte med dusjhodet og om hun barberte seg nedentil. Mens hun selv spurte lydmannen sin på podcasten om han hadde smakt på sin egen sæd. Man burde gå i seg selv før man tråkket på andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollapinnsvin103 Skrevet 8. april 2019 #1640 Del Skrevet 8. april 2019 (endret) Justsaying skrev (På 8.4.2019 den 7.54): Dette er jo Tusvik og Tønnes to episoder? Den der låret blir til F.... blant annet. Morsomt at Tusvik skriver: Bonde Tusvik forteller at hun og komikeren var på jobbreise sammen helt i starten av karrieren hennes, og da ville han vite om hun onanerte med dusjhodet og om hun barberte seg nedentil. Mens hun selv spurte lydmannen sin på podcasten om han hadde smakt på sin egen sæd. Man burde gå i seg selv før man tråkket på andre? Ekspander Dette gjelder ikke bare Tusvik og Tønne. Nå må du gi deg. Dette blir for dumt. Les alle Facebook statuser linket til over. Les intervju med Ørjan selv da han trodde han bare kunne fortelle SIN versjon uten at kvinnene og eks-kollegaer skulle ta til ordet. Det er dessverre ikke slik at en en hel haug med personer bare bestemte seg for sammen gå imot èn mann. Dette greiene du prøver på tror jeg virker mot sin hensikt. Det kommer mer og mer frem av info for nye lesere her, grunnet ditt forsvar. Endret 8. april 2019 av Bollapinnsvin103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg