Gå til innhold

HJELP - syns barneklærne er sååå harry


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pomp delux kommer med ny kolleksjon nå i slutten av måneden. Har handlet mye derfra og har god erfaring:) 

Lindex har en del fint, men det avhenger av kolleksjonene synes jeg. 

Zara👌 

Petito.no 

Lillejacobi.no 

Anonymkode: cd7c6...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal mor brette opp arma og vinke farvell til pengene! takk for tips. 

Anonymkode: a1060...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Albbas said:

Newbie har jo klær opptil str 8 år? 

Ikke på noen steder jeg har vært? Finner største i strl 80 jeg... 

Anonymkode: a1060...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Albbas said:

https://newbiestore.com/collections/girls-clothes

Har selv sett det i Newbie-butikken på senteret vårt. Også sett på KappAhl at det er litt fra Newbie på "storavdelingen". 

Ja, har sett de har sånn en kjole innimellom men ikke noe bredt utvalg.. Så på hjemmesiden deres nå, og da ble jeg såå glad, de har jo masse! Takk for tipset

Anonymkode: a1060...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter er IN blant barna! Derfor kjøper man dem, fordi når barna går fra å være babyer, til å bli mer selvstendige barn, så sier de gjerne hva de vil gå i selv. Klær med glitter utgjør mote for mange barn på barneskolen i dag. Derfor kjøper mange dem. 

 

For øvrig vil jeg tipse om Name It. Jeg synes de har mange flotte klær. Polarn o Pyret har også det, samt Ellos. XXL har også noen kule klær. Det kommer mye an på om det er jente eller gutt du har da.

Anonymkode: 67c66...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Glitter er IN blant barna! Derfor kjøper man dem, fordi når barna går fra å være babyer, til å bli mer selvstendige barn, så sier de gjerne hva de vil gå i selv. Klær med glitter utgjør mote for mange barn på barneskolen i dag. Derfor kjøper mange dem. 

 

For øvrig vil jeg tipse om Name It. Jeg synes de har mange flotte klær. Polarn o Pyret har også det, samt Ellos. XXL har også noen kule klær. Det kommer mye an på om det er jente eller gutt du har da.

Anonymkode: 67c66...5a2

Litt glitter er innafor, men når det blir sånn trashy med enhjøringer og det ser ut som ett kostyme så syns jeg ikke det er så greit.. Hun sier ikke selv hva hun vil ha på, da hun kun er 1.5 år så er enda jeg som bestemmer :) 

Takk for fine tips,  hos Ellos og XXL hadde jeg aldri tenkt på å se etter barneklær! 

Anonymkode: a1060...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullkorn design,MeMini,Polarn o pyret,Zara,Noa Noa. Dyrt,men fint. Unngår Frost så lenge jeg kan. 

Anonymkode: 7d3d2...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg fikk jente tenkte jeg at jeg aldri skulle kjøpe de stygge enhjørning/frost kjolene med masse tyll og glitter som jeg så mange barn gikk rundt i. Nå er det alt hun vil gå med 😬 styr unna så lenge du kan! 

Anonymkode: 4d346...19d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Før jeg fikk jente tenkte jeg at jeg aldri skulle kjøpe de stygge enhjørning/frost kjolene med masse tyll og glitter som jeg så mange barn gikk rundt i. Nå er det alt hun vil gå med 😬 styr unna så lenge du kan! 

Anonymkode: 4d346...19d

Haha, huff.. Det skal jeg gjøre 

Anonymkode: a1060...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...