Gå til innhold

Kvinner; Hva gjør du hvis en fyr du har datet litt eller hatt kontakt med plutselig sender dickpic?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer. Jeg er kvinne selv og her kommer det veldig an på hva jeg gjør. Jeg har tidligere prøvd å snakke slike gutter til fornuft uten å lykkes som oftest. Da blokkerer jeg stortsett uten å si noe. Eller så kan jeg si at det der ikke er greit og at det ulovlig å blotte seg, så kan jeg blokke dem etter det. 

Nå er ikke dette snakk om menn som bare randomt adder deg og blotter pikken sin når man aldri har snakket. Det er mye enklere å blokkere dem. Men nå snakker jeg om de du har hatt litt kontakt med via datingapp, kanskje har dere flørtet litt. Kanskje har dere møttes et par ganger. Hva ville du gjort da??

Jeg mistet fort interessen da, men er vanskeligere å bare blokke når man har hatt kontakt

Anonymkode: 49538...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært en total dealbreaker. Sier for mye om en mann at han velger å gjøre noe slikt.

Anonymkode: 6dbd2...f23

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sendt en melding med «neitakk» før jeg blokkerte. 

Anonymkode: 04bfc...f31

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten blokkerer du uten å si noe, for virkelig, hvem vil date en fyr som viser pikken sin etter å ha snakket og flørtet et par ganger? Skal du sende bilde av fitta liksom? No thanks.

Eller så kan du være jævli å screene dickpicet og skrive, "jeg sender det til moren din så kan ho se hva du egentlig holder på med" for så å blokkere. Selvsagt ikke gjennomføre det for det er bare rart, men true han så han kanskje tenker litt 😉 

Anonymkode: f2cb9...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på. Hvis konteksten er slik at det kan forventes å få slike bilder så er det jo én ting. Men hvis jeg får en pink slengt i trynet midt i en samtale om middag så hadde jeg nok blitt litt satt ut. 

Anonymkode: add0f...958

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kommer helt an på. Hvis konteksten er slik at det kan forventes å få slike bilder så er det jo én ting. Men hvis jeg får en pink slengt i trynet midt i en samtale om middag så hadde jeg nok blitt litt satt ut. 

Anonymkode: add0f...958

Ja kommer helt an på her og. Men her snakker jeg om en fyr som sender dickpic før dere faktisk har hatt sex eller utviklet en seksuell relasjon mellom hverandre.. Hadde blokkert fyren hvis ikke vi hadde den relasjonen i allefall

TS

Anonymkode: 49538...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer. Jeg er kvinne selv og her kommer det veldig an på hva jeg gjør. Jeg har tidligere prøvd å snakke slike gutter til fornuft uten å lykkes som oftest. Da blokkerer jeg stortsett uten å si noe. Eller så kan jeg si at det der ikke er greit og at det ulovlig å blotte seg, så kan jeg blokke dem etter det. 

Nå er ikke dette snakk om menn som bare randomt adder deg og blotter pikken sin når man aldri har snakket. Det er mye enklere å blokkere dem. Men nå snakker jeg om de du har hatt litt kontakt med via datingapp, kanskje har dere flørtet litt. Kanskje har dere møttes et par ganger. Hva ville du gjort da??

Jeg mistet fort interessen da, men er vanskeligere å bare blokke når man har hatt kontakt

Anonymkode: 49538...0fb

Send et randomisert dickpick fra nettet i retur. Kanskje en stort svart en. 

Anonymkode: 095e2...007

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar skjermbilde, også blokkerer og slettes de.

Anonymkode: 5d38c...6af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar skjermbilde, også blokkerer og slettes de.

Anonymkode: 5d38c...6af

Jasså så du vil ha dem til senere...?

Anonymkode: 095e2...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde latterliggjort pikken hans før jeg blokkerte. 

Anonymkode: 22aec...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blokkert og anmeldt

Anonymkode: a56cd...a50

Anmeldt, faktisk.. 

Da hadde ikke politiet hatt mye kapasitet igjen til noe annet, om de skulle fulgt opp hvis alle som mottok ufrivillig dickpicks, anmeldte :ler:

Men nei, jeg bare sletter/blokkerer, om det kommer helt ufrivillig. Alternativt si i fra først at slikt er jeg ikke interessert i.

Anonymkode: 6c921...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hva slags kontakt vi har hatt og hva slags inntrykk jeg har av han. Vet at mange vil være uenige, men jeg tenker at også en ordentlig og bra mann kan dumme seg ut. 

Kommer også an på hva du mener med plutselig. Har han feiltolket en flørtende samtale, eller kommer bildet ut av det blå uten at vi har snakket sammen på noen dager f.eks.? 

Og helt ærlig så kommer det an på bildet i seg selv. 99 prosent av penisbilder er direkte motbydelige og fremstiller penisen som mye styggere og eklere enn hva den er. Men noen få bilder er faktisk pene, deilkate, innbydende. 

Tror derfor reaksjonen min spenner fra å bli ordentlig sur og skjelle han ut i den ene enden, til å la det passere som noe litt klumsete i den andre enden. 

Anonymkode: 28304...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun fått det ut av kontekst en gang (tror jeg) og da bare skrev jeg at det ble helt feil for meg og slettet han. Og nå bruker jeg enda litt lenger tid før jeg legger til noen på snap.. Jeg syns ikke det er så mye drama i det der jeg, men skjønner at noen føler det slik. Jeg syns bare det er teit og at personen er idiot som sender dickpick uten at det er en relasjon mellom oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...