Sol-gull Skrevet 6. april 2019 #41 Del Skrevet 6. april 2019 On 3/11/2019 at 6:20 AM, NotYou said: Husker godt Bomfunk MCs - Freestyler som tok helt av i barneskoletida. Han synger «rock the microphone», men jeg har alltid sunget ‘rakkamakkaFO’. Var sikkert 20år før jeg så lyricsen, og skjønte hva han sang.. Jeg har trodd akkurat det samme som deg helt til i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotYou Skrevet 6. april 2019 #42 Del Skrevet 6. april 2019 3 timer siden, Sol70 skrev: Jeg har trodd akkurat det samme som deg helt til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. april 2019 #43 Del Skrevet 6. april 2019 Swedish House Mafia. Hørte lenge "heaven's got a place for you" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #44 Del Skrevet 6. april 2019 Da jeg var liten gikk jeg rundt og sang «satan madonna», til låta «senza una donna» 😂 Anonymkode: 61196...4d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crêpes Skrevet 6. april 2019 #45 Del Skrevet 6. april 2019 1 time siden, The Kitten skrev: Swedish House Mafia. Hørte lenge "heaven's got a place for you" Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #46 Del Skrevet 6. april 2019 1 time siden, The Kitten skrev: Swedish House Mafia. Hørte lenge "heaven's got a place for you" Men hva var teksten egentlig da? Poenget blir jo borte for oss som ikke umiddelbart skjønner hvilken sang det er snakk om.... Anonymkode: e50da...631 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crêpes Skrevet 6. april 2019 #47 Del Skrevet 6. april 2019 På 18.2.2019 den 17.40, sommernatta skrev: Eurovision vinneren i 2010, satalite sangen. Et stykke uti sangen synger hun "Love, my aim is straight and true", men det høres ut som hun synger "love my anus straigth and true" Flere, norske eller engelske sanger??? 😍 «Like a satellite I’m involving all the way around you» trodde jeg hun sang, litt uti sangen 🙊 Har alltid syntes det har virket litt rart. Hørte den igjen for noen år siden, og da var det en selvfølge at hun sAng «orbit» og ikke «involving» 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #48 Del Skrevet 6. april 2019 Mumford & sons - little lion man teksten er egentlig «Your boldness stands alone among the Wreck» Jeg trodde lenge at han sang «your boner stands alone among the wreck» 🙈 Anonymkode: ca120...462 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 6. april 2019 #49 Del Skrevet 6. april 2019 Kom på en til. På en fest var det en kar som var helt med på Its the final countdown. Han hoppa opp på bordet, pekte ut vinduet og skrek/sang "Is a fire downtown". Hold på å le oss ihjel hele gjengen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #50 Del Skrevet 6. april 2019 På 18.2.2019 den 17.40, sommernatta skrev: Hei Noen som har eksempel på sangtekster som alle synger/hører feil? Misoppfatede tekster? Som feks denne: Eurovision vinneren i 2010, satalite sangen. Et stykke uti sangen synger hun "Love, my aim is straight and true", men det høres ut som hun synger "love my anus straigth and true" Flere, norske eller engelske sanger??? 😍 Satalite?? 😁🤣 Anonymkode: c4e2f...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 6. april 2019 #51 Del Skrevet 6. april 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Låta Blank Space av Taylor Swift. Er der et sted inni låta jeg hele tiden hørte at hun sa "...starbucks lovers..." Men hun synger jo ikke det Anonymkode: 3f8a0...65a Har jeg og trudd😂 Hva synger hu egentlig da? Poenget er jo borte her om du ikke tar med det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #52 Del Skrevet 6. april 2019 1 minutt siden, Anim92 skrev: Har jeg og trudd😂 Hva synger hu egentlig da? Poenget er jo borte her om du ikke tar med det.. Starcrossed? Anonymkode: c4e2f...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 6. april 2019 #53 Del Skrevet 6. april 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Starcrossed? Anonymkode: c4e2f...dc6 Ah😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimus Skrevet 6. april 2019 #54 Del Skrevet 6. april 2019 Lukas Graham - Love Someone Trodde han sang: "if you love someone, then you're not afraid to lose them. You've probably never loved someone like I do" Sett i lys av resten av teksten også trodde jeg sangen handlet om åpen kjærlighet, og at man burde ha tillit til å skape plass for andre kjærligheter i forholdet sitt ellernoe. Han synger jo "if you love someone and you're not afraid to lose them, you've probably never loved someone like I do". Haha. Vil si meningen blir en litt annen. Sånn omtrent helt motsatt, nesten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 18. april 2019 #55 Del Skrevet 18. april 2019 Joiner koret som sang rakkamakkaFO! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalynx Skrevet 20. april 2019 #56 Del Skrevet 20. april 2019 På 6.4.2019 den 2.45, AnonymBruker skrev: Låta Blank Space av Taylor Swift. Er der et sted inni låta jeg hele tiden hørte at hun sa "...starbucks lovers..." Men hun synger jo ikke det Anonymkode: 3f8a0...65a På 6.4.2019 den 11.20, Anim92 skrev: Har jeg og trudd😂 Hva synger hu egentlig da? Poenget er jo borte her om du ikke tar med det.. Haha, det trodde jeg også frem til nå, måtte sjekke teksten. Hun synger "Got a long list of ex-lovers". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalynx Skrevet 20. april 2019 #57 Del Skrevet 20. april 2019 Calvin Harris, Rag'n'Bone Man - Giant Trodde lenge han sang "I am trying", men det er jo Giant. Som sangen jo heter.. Jadda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #58 Del Skrevet 20. april 2019 På 6.4.2019 den 8.32, AnonymBruker skrev: Men hva var teksten egentlig da? Poenget blir jo borte for oss som ikke umiddelbart skjønner hvilken sang det er snakk om.... Anonymkode: e50da...631 Heaven’s got a plan for you. Anonymkode: 9e1b8...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 20. april 2019 #59 Del Skrevet 20. april 2019 Da jeg var ung hørte jeg mye på Torbjørn Egner sine sanger, blant annet sangen om Kardemommeby. jeg hørte" man skal ikke plage andre man skal være grei og snill, og for røvere kan gjøre som de vil" istedenfor "forøvrig kan du gjøre som du vil" Jeg tenkte at det var en sørgelig realitet, at røvere kunne gjøre hva de ville. Sigvart Dagsland har en sang " alt eg så" hvor jeg har mistolket en setning. Jeg har trodd at han har sunget " En Roman med for bitter slutt istedenfor "En roman med forvirret slutt. " 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronpai Skrevet 20. april 2019 #60 Del Skrevet 20. april 2019 Ed Sheeran Thinking out loud Riktig tekst: "Oh me I fall in love with you every single dayAnd I just wanna tell you I am So honey nowTake me into your loving arms" Hva jeg hører: "Oh me I fall in love with you every single dayAnd I just wanna tell you I am So horny now". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå