Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #1 Del Skrevet 12. april 2005 Hva i all verden er det med semikongelige og hatter? Ei burugle blir jo ikke akkurat penere av å sette masse fargerike fjær i hatten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. april 2005 #2 Del Skrevet 12. april 2005 Du kunne vel lagt ved en link vel.. så vi kunne se fjøra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #3 Del Skrevet 12. april 2005 Du skal ikke skue burugla på hattefjøra, veit du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. april 2005 #4 Del Skrevet 12. april 2005 Er det ikke Donnie som har patent på "ukas hatobjekt"? :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 12. april 2005 #5 Del Skrevet 12. april 2005 Er det ikke Donnie som har patent på "ukas hatobjekt"? :fy: Har han sikret seg patenten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. april 2005 #6 Del Skrevet 12. april 2005 Er det ikke Donnie som har patent på "ukas hatobjekt"? :fy: Jo, men da må vel Trøffel få ha ukas hatteobjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. april 2005 #7 Del Skrevet 12. april 2005 Er det ikke Donnie som har patent på "ukas hatobjekt"? :fy: Hvem snakker vel om hat??? (les litt bedre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. april 2005 #8 Del Skrevet 12. april 2005 ...jeg derimot, på den annen side, er så pen, velproposjonert og har det man vil kalle et typisk hatte-ansikt. Jeg kler for øvrig det meste, på grunn av mitt vakre utseende, og selv et frottéhåndkle formet som turban ser strålende ut på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. april 2005 #9 Del Skrevet 12. april 2005 Heisann, der fikk jeg svar ja . Fighter hadde en tråd (tror det var henne) om tråder man leser feil . På en annen side, vil helt sikkert alle Trøffels paroditråder få problemer med patentlover. Dersom patentene eksisterte altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #10 Del Skrevet 12. april 2005 potentlover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. april 2005 #11 Del Skrevet 12. april 2005 Nei, potenslover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. april 2005 #12 Del Skrevet 12. april 2005 .. sikker på at han evt. lover det .. tror du ikke bare det er skyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 12. april 2005 #13 Del Skrevet 12. april 2005 .. sikker på at han evt. lover det .. tror du ikke bare det er skyrt?? :o 8) :-) *erte'erte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #14 Del Skrevet 12. april 2005 I wish these were brains Med dette utgangspunktet kan du gjerne ha en Smiths Venner-kalott for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2005 #15 Del Skrevet 12. april 2005 Vel ,hun er mer kongelig enn andre semikongler i alle fall... Rare hatter er kunstverk. Ikke for å gjøre bæreren penere. Men mer oppsiktsvekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. april 2005 #16 Del Skrevet 12. april 2005 Vel ' date='hun er mer kongelig.[/quote'] Det var et kompliment? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. april 2005 #17 Del Skrevet 12. april 2005 Vel ' date='hun er mer kongelig.[/quote'] Det var et kompliment? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. april 2005 #18 Del Skrevet 13. april 2005 :o 8) :-) *erte'erte* :oops: .. men du er vel ikke så blond at du ikke forsto er du vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #19 Del Skrevet 13. april 2005 Si ikke det! Jeg fortalte henne at "Du, den hundrelappen jeg skylder deg kan du bare beholde" og hun lyste opp og sa TAKK, SEXY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. april 2005 #20 Del Skrevet 13. april 2005 .. og det eneste du da hørte var SEXY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå