AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #1 Skrevet 17. februar 2019 Er det noen som spiser det? Jeg tok en test på hvor mye kalorier det var bra for meg å få i meg på en dag, og forslagene til frokost og lønsj innebar bare lettost. Ingen vanlige produkter. Er det virkelig så ille å spise vanlig ost? Jeg er normalvektig og i grei form, så jeg skjønner ikke helt hva de mener med å anbefale lettprodukter? Anonymkode: c5124...741
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #2 Skrevet 17. februar 2019 Slanking er big business, og mange lar seg lure. Anonymkode: 690a0...ac1 1
Perelandra Skrevet 18. februar 2019 #3 Skrevet 18. februar 2019 Lettoster er ofte kjedelige og tamme i smaken. Hvis jeg skal redusere kaloriinntaket, vil jeg heller spise en mindre mengde med ordentlig ost enn å spise noe som smaker lite. 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #4 Skrevet 18. februar 2019 Lettost 16% syns jeg smaker godt, godt nok i hvert fall, til å erstatte vanlig ost, og det ER mange kalorier å spare, hvis det er kalorier man er opptatt av. Lettost 10% derimot smaker hoppetau..... Anonymkode: 99f8d...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #5 Skrevet 18. februar 2019 Jeg spiser det fordi jeg har høyt kolesterol og må spise mindre mettet fett. Synes det smaker godt, har mye med vane å gjøre. Når jeg en sjelden gang spiser vanlig ost synes jeg den smaker litt for smør-aktig. Anonymkode: a9c0f...670
drue Skrevet 18. februar 2019 #6 Skrevet 18. februar 2019 Jeg spiser vanlig ost, og passer heller på mengden. Spiser ofte smelta ost, og jeg syns smelta lettost får konsistens som minner om plastikk. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 #7 Skrevet 18. februar 2019 Spiser nesten bare lettost (Tine sine), foretrekker det både i vanlig og smeltet tilstand. Den blir litt tørrere og mer crispy enn vanlig ost når den smeltes, og det liker jeg. Syns vanlig ost fort blir for fett. Hvis jeg ikke hadde likt lettost hadde jeg holdt meg til vanlig og heller redusert mengden. Anonymkode: 6b072...cb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå