Gå til innhold

Rape your mind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God helg Lambie :blomst_opp:

God helg til deg også ~-dama!

Hihi skulle nesten tro du het Tilde.... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Dame å dame fru blom, så vidt runda 24 lissom :ler:

Men åkeji dah :sexy:

Ha en fin morgendag da Gubben :kose:

Skrevet
Dame å dame fru blom, så vidt runda 24 lissom :ler:

Men åkeji dah :sexy:

Ha en fin morgendag da Gubben :kose:

Da er du eldre enn meg! såvidt.... :sjarmor: Hva skal jeg kalle deg da? Piken? *glise*
Skrevet
:vinke:

:prikkepå:

:hallo:

:tunge1:

Iiiiih Cocopuffen!!! :klem:& :kline:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, du vet du skal lytte til de som er eldre enn deg Lambie. De har mer livsærfaring vettu :Hehe:

Kall meg et snertent stykke englefrøken du. Kommer langt med den :sjarmor:

Skrevet
Ja, du vet du skal lytte til de som er eldre enn deg Lambie. De har mer livsærfaring vettu  :Hehe:  

Kall meg et snertent stykke englefrøken du. Kommer langt med den  :sjarmor:

:sjarmor: Hvor langt..... ? *glise*

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmmm, jah. Ser jo nå at den kommentaren ikke var så godt gjennomtenkt likavæl :sjenert:

Ja, du vet du skal lytte til de som er eldre enn deg Lambie. De har mer livsærfaring vettu  :Hehe:

Men dette mente jeg altså, helt sant. :roll:

Skrevet

Hihi... pingle... :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Rape your mind? Voldta sinnet ditt, altså? Åssen skal det gå til? Hypnose? :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet
Hihi... pingle...  :sjarmor:

Pass deg, ellers svinger jeg pisken Lambie *og i det fjærne høres et wwoooppisccchhh*

:sjarmor:

Skrevet

Da var dette slitne lammet hjemme fra Sweden Rock Festival. Mye bra band, men Motörhead var det soleklare høydepunktet! De hadde dratt med seg det gamle bombersettet de brukte som lysrigg på 70-tallet.. Helt genialt!

Utenom det ble det veldig mye øl og veldig lange samtaler med Jack. Jack hadde mye å si, selv om det ikke var så fornuftig til tider. Ble litt krøll på det personlige plan, men jeg ble klokere på endel ting som har bryna nøtta mi i det siste da. Og godt var det...

Greensky: Hehehe, med budskapet vet du! Man kan bli påvirket av masse ting.. ;) Hvertfall det som er meningen med teksten..

~Alwa~: Oooh.. du må ikke lokke med sånt vet du... :sjarmor:

seroxata: Vært på festival! Sliten! :sjarmor:

Skrevet

Var hardt å komme seg på jobb igjen... *urghl*

Skrevet

Åssen går det da Lammet?

Fint at du hadde det moro på Sweden Rock Festival da. Håper vi får snakket igjen på msn snart. :klem:

Skrevet

Åssen går det da Lammet?

Fint at du hadde det moro på Sweden Rock Festival da. Håper vi får snakket igjen på msn snart. :klem:

:kose::wow::kline:

Oh yea! Sender deg melding etterpå jeg :wink: Eller kanskje jeg skulle ringt....? :sjarmor:

Skrevet
:vinke::klem:

:klem:

:wink:

Går bra med deg da?

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...