Gå til innhold

Hvor møte snille menn med gode holdninger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 16.2.2019 den 20.04, AnonymBruker skrev:

Ønsker å date snille menn med gode holdninger mot kvinner, men registrer at dette er svært vanskelig. Hvordan finne dem? Hva skal man se etter?

Jeg føler de fleste menn forakter kvinner og ser på oss som bare en ting.

Anonymkode: fd781...26b

Kanskje her på kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:


Helt enig, det blir ganske dumt når menn her inne klager på at det også fins enkelte områder menn blir undertrykt på , hver gang det er tema om kvinneundertrykking, men få av disse mennene bryr seg eller er noe som helst engasjert i de områdene. For eksempel fikk tråden om nettopp det at Høyre nå vil skrenke inn fars rettigheter med barnet i forbindelse med pappapermen, ikke et eneste svar fra menn her inne, og de fleste mennene her virker å være høyrevridde, en politikk som både undertrykker menns rettigheter og kvinners rettigheter, og da er de i bunn og grunn ikke så opptatt av rettigheter som de sier når de prøver å tie den feministiske kampen.

Det med menns psykiske helse er det jo også hovedsakelig kvinner og feminismen som er opptatt av. Mennene er flinke på å klage på det når man snakker om kvinneproblemer for å rette fokus mot at menn også har problemer, men gjør ingenting for å prøve å løse det, tvert i mot ser vi jo hvordan de gang på gang motarbeider de som faktisk prøver å gjøre noe med det.

Anonymkode: 3f916...d72

Jeg er nå ikke helt enig med deg i at de fleste menn er høyrevridde her. Det er noen eksempler på at kvinner bruker Ottar holdninger. Det å være uenig i dette er ikke det samme som å være høyrevridd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peter007 skrev:

Kanskje her på kg?

Aldri.

Har aldri lest et innlegg fra en mann som får han til å fremstå som et godt menneske.

Virker som om KG tiltrekker seg Norges verste menn som bare er her for å tråkke på kvinner.

Anonymkode: fd781...26b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri.

Har aldri lest et innlegg fra en mann som får han til å fremstå som et godt menneske.

Virker som om KG tiltrekker seg Norges verste menn som bare er her for å tråkke på kvinner.

Anonymkode: fd781...26b

He he.  Noen lar seg provosere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peter007 skrev:

Jeg er nå ikke helt enig med deg i at de fleste menn er høyrevridde her. Det er noen eksempler på at kvinner bruker Ottar holdninger. Det å være uenig i dette er ikke det samme som å være høyrevridd.

Og hva er det med «Ottar holdninger» (som ikke er korrekt...) som er galt? Du må spesifisere. De er feks for abort og fri råderett over egen kropp. Er det en av holdningene du ikke liker?

Anonymkode: d4b12...f18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Peter007 skrev:

Kanskje her på kg?

Jeg har ikke sett noen av dem. Men jeg vil ha møte intelligens i tillegg. Det er ihvertfall ikke å se!!

Anonymkode: d4b12...f18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett noen av dem. Men jeg vil ha møte intelligens i tillegg. Det er ihvertfall ikke å se!!

Anonymkode: d4b12...f18

Nå oppfordrer ikke det å skrive i tråder her til særlig intelligens. De fleste skyter fra hofta. Det gjelder begge kjønnene. Det er lite saklige diskusjoner. Jeg har hatt noen ganske bra diskusjoner med noen få her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri.

Har aldri lest et innlegg fra en mann som får han til å fremstå som et godt menneske.

Virker som om KG tiltrekker seg Norges verste menn som bare er her for å tråkke på kvinner.

Anonymkode: fd781...26b

Hvis du ikke klarer å lese mellom linjene, se ironi og humor, ja da finner du ingen gode, morsomme og inteligente menn på internett. Ser mange av de her inne også. Men nå leser jeg med humor og tar lite seriøst. Fant forøvrig min på nettby, og hadde jeg ikke sett i mellom linjene, sett humoren mm, hadde han virket bitter ut.

Anonymkode: db967...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant min via felles interesser. Når det er sagt tror jeg man finner snille menn med gode verdier overalt, men det står jo gjerne ikke stemplet i pannen deres heller. Man må jo bli litt kjent før man finner ut om mannen er slik eller sånn. 

Jeg synes ikke der er så vanskelig å finne disse mennene jeg. De fleste er da vel snille og greie? Hvis man bare tiltrekker seg «badboys» så bør man kanskje tenke over hvorfor det er slik. Avviser man, nærmest ubevisst, de snille karene fordi de ikke er spennende nok? Tenker man at de er «nerdete»? Antar man at de er tafatte? 

Jeg synes «friendzone» er er teit utrykk, fordi ingen har rett til å bli likt på den måten. Man er ikke slem bare fordi man ikke er interessert. Noen ganger faller man jo bare ikke for en fyr, og det er greit. Men hvis man bare faller for badboys og vil slutte med det, kan man jo tenke litt på om man putter noen i «vennesonen» litt vel fort - av gammel vane. 

Anonymkode: e63f3...3ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke klarer å lese mellom linjene, se ironi og humor, ja da finner du ingen gode, morsomme og inteligente menn på internett. Ser mange av de her inne også. Men nå leser jeg med humor og tar lite seriøst. Fant forøvrig min på nettby, og hadde jeg ikke sett i mellom linjene, sett humoren mm, hadde han virket bitter ut.

Anonymkode: db967...6cf

Ja det er jo lett å skille ironi fra bitterhet med innlegg som "alle kvinner er golddiggere" liksom...

Anonymkode: fd781...26b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

 

On 2/16/2019 at 9:14 PM, AnonymBruker said:

Håper ikke du er en av de mennene på Tinder som faktisk trekker slik ghosting frem tidlig i en Tinder-samtale. Hadde senest i forrige uke en veldig kort samtale med en mann som fort dro inn at det var slitsomt å bli ghostet av kvinner som han trodde likte ham, og ja det var altså sånn det var for menn på Tinder, og det syntes han jeg måtte få vite. Så ut som en normal, litt nerdete fyr som jeg kunne ha begynt å like, men det skjer jo ikke etter å ha dratt det der inn i samtalen med meg. Da fremstod han kun som bitter og sint. 

Anonymkode: c1871...232

Svarer på denne jeg. Jeg er enig i at dette bare er dumt å ta opp da man bare fremstår som bitter, og skadeskutt, men det er fremdeles en reell ting man må takle på tinder. Kvinner opplever det sikkert også. Noe jeg synes er problematisk, og som har skjedd noen ganger er for eksempel når man har avtalt et møte. En dag eller to før man skal møtes så slutter damen å svare, eller så bare sier hun at hun ikke kan møtes likevel. Man tenker litt over hvorfor dette skjer, og man kommer fram til at det kan være flere grunner:

- Damen brukte bare tinder som tidsfordriv, og for å få oppmerksomhet

- Damen fikk kalde føtter

- Damen snakket med flere andre, og dessverre sto du ikke øverst på listen (Det du viste av deg selv var ikke helt det hun så etter, for eksempel) 

Neste steg for meg er da; "Hvordan skal jeg som mann tilpasse meg dette?" Hvis jeg lager en avtale på tinder, så kan jeg ikke ta det for god fisk at damen faktisk møter opp. Det å ha manglende verdier er dessverre blitt normalt, og den beste måten jeg kan tilpasse meg dette er å snakke med flere samtidig slik at hvis en eller to damer detter ut, så taper ikke jeg noe på det.

Det er litt morsomt og ironisk at enkelte damer etterlyser gode holdninger og verdier hos menn, men på andre siden så opplever man som mann å bli behandlet på en måte som gjør at det i grunn ikke egner seg å oppføre seg på denne måten som da enkelte etterlyser. Det funker bedre å være kalkulerende, og kynisk uten at det vises utad såklart. Dette går utover dere damer igjen, og på den måten har man klart å lage en ond sirkel som man ser i dagens datingkultur. Det er dumt at ting må være på denne måten. Selvfølgelig, noen menn er playere i utgangspunktet, og starter dermed sirkelen for damer. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, kattenerborte skrev:

Har møtt flere på Tinder, via venner, på jobb. Over alt finnes det gode menn : ) 

Her et viktig punkt: snille ja... men er de attraktive/pene nok? Der tror jeg mange "snille"menn blir friendzona.

Anonymkode: 5cf75...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Minesveiper said:

 

Svarer på denne jeg. Jeg er enig i at dette bare er dumt å ta opp da man bare fremstår som bitter, og skadeskutt, men det er fremdeles en reell ting man må takle på tinder. Kvinner opplever det sikkert også. Noe jeg synes er problematisk, og som har skjedd noen ganger er for eksempel når man har avtalt et møte. En dag eller to før man skal møtes så slutter damen å svare, eller så bare sier hun at hun ikke kan møtes likevel. Man tenker litt over hvorfor dette skjer, og man kommer fram til at det kan være flere grunner:

- Damen brukte bare tinder som tidsfordriv, og for å få oppmerksomhet

- Damen fikk kalde føtter

- Damen snakket med flere andre, og dessverre sto du ikke øverst på listen (Det du viste av deg selv var ikke helt det hun så etter, for eksempel) 

Neste steg for meg er da; "Hvordan skal jeg som mann tilpasse meg dette?" Hvis jeg lager en avtale på tinder, så kan jeg ikke ta det for god fisk at damen faktisk møter opp. Det å ha manglende verdier er dessverre blitt normalt, og den beste måten jeg kan tilpasse meg dette er å snakke med flere samtidig slik at hvis en eller to damer detter ut, så taper ikke jeg noe på det.

Det er litt morsomt og ironisk at enkelte damer etterlyser gode holdninger og verdier hos menn, men på andre siden så opplever man som mann å bli behandlet på en måte som gjør at det i grunn ikke egner seg å oppføre seg på denne måten som da enkelte etterlyser. Det funker bedre å være kalkulerende, og kynisk uten at det vises utad såklart. Dette går utover dere damer igjen, og på den måten har man klart å lage en ond sirkel som man ser i dagens datingkultur. Det er dumt at ting må være på denne måten. Selvfølgelig, noen menn er playere i utgangspunktet, og starter dermed sirkelen for damer. 

Jeg er helt enig med deg jeg altså, men det er bare ikke så attraktivt å innlede med akkurat den tematikken. Jeg har også blitt avvist og ghostet på Tinder, men jeg går ikke inn i en ny samtale med den innstillingen at dette bare er enda en mann som kommer til å ghoste meg etter at vi har hatt sex.

Anonymkode: c1871...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Cuckold said:

Du synes det er like utilgivelig om kvinner uffer seg over det annet kjønn, men i praksis er nok menn mer overbærende med dette, og min drodling går på hvorfor det er slike forskjeller mellom kjønnene. :)

Det er bare så meningsløst at du begynner å mase om dette som et svar på mine innlegg. Det er akkurat like dumt når kvinner f.eks. ghoster menn, som når menn gjør det. Det gjør akkurat like vondt. Jeg har opplevd min share av menn på Tinder som ghoster, men jeg generaliserer ikke av den grunn. 

Anonymkode: c1871...232

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt enig med deg jeg altså, men det er bare ikke så attraktivt å innlede med akkurat den tematikken. Jeg har også blitt avvist og ghostet på Tinder, men jeg går ikke inn i en ny samtale med den innstillingen at dette bare er enda en mann som kommer til å ghoste meg etter at vi har hatt sex.

Anonymkode: c1871...232

Enig i den :ler: Man signaliserer ikke akkurat at de sosiale antennene er tilstede.  

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.2.2019 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Men hvilke tegn skal man lete etter?

Vil bare ha en som er god mot meg, men det er så og si umulig å finne.

For det første om du skal gjøre dette over nettet, les profilene til vedkommende menn da! Der kan du lese veldig mye, og er det lite å lese? Da har du første tegnet på at det er noe mangler. Så profiler uten bilde? Glem det. Så når du  skriver meldinger med vedkommende, se hvordan de uttrykker seg, hvor lett de er å snakke med, hva de skriver til deg og hvor genuint interessert de er. Det er en meget god start! For de som bare er ute etter sex og ikke noe annet? Ja de legger ikke ned mye innsats i dette her, det kan  jeg love deg. Så bare der kan du legge ned en stor "grovsortering".

Det er mange der ute garantert, men det er ikke lett å finne vedkommende som passer sammen med deg. Det samme gjelder for kvinner! Ser nok av profiler som bare sier " skygg unna" ! Når man ikke klarer å lage en profil på et nettsted som sier noe essensielt om seg selv, klarer å skrive meldinger som faktisk fenger deg? Da er det ikke stor sjanse for at dette er mye å samle på. Mange menn begynner fort å hinte til "sex" eller noe i den retningen veldig raskt, og det sier deg?

Du kan finne en partner over alt! Det finnes ikke noe fasitsvar på akkurat det. Nettet bare sprer sjansene for at du treffer den rette mye! Går du på byen, ja så må du ha ren flaks for at en som passer sammen med deg, er på samme sted som deg til samme tid. På nettet kan du søke mye bredere og over lang tid. Med selvinnsikt og ikke være overfladisk har du en enormt mye større sjanse til å lykkes, men bare hugger du desperat fast i første og beste? Da er du tilbake til puben på gaten igjen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, jabx skrev:

Det er ganske frekt og bli kalt incel og nice guy. De datene der faktisk damen har møtt opp har jeg vært hyggelig og vi har spist, jeg betalte for begge og tatt hyggelig farvel. Men det er flere ganger at jeg har avtalt møte. Jeg sitter klar og venter men de dukker ikke opp og har slettet meg fra Tinder. Er ikke det uhøflig så vet ikke jeg.

Anonymkode: 3b5a2...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/16/2019 at 8:04 PM, AnonymBruker said:

Ønsker å date snille menn med gode holdninger mot kvinner, men registrer at dette er svært vanskelig. Hvordan finne dem? Hva skal man se etter?

Jeg føler de fleste menn forakter kvinner og ser på oss som bare en ting.

Anonymkode: fd781...26b

Bare å ta kontakt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...