Gå til innhold

Hvor møte snille menn med gode holdninger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker å date snille menn med gode holdninger mot kvinner, men registrer at dette er svært vanskelig. Hvordan finne dem? Hva skal man se etter?

Jeg føler de fleste menn forakter kvinner og ser på oss som bare en ting.

Anonymkode: fd781...26b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

på kik eller fb kanskje?? eller en date side.

Skrevet

Du fant meg på Tinder. Men ikke nå lenger. Blitt ghostet av så mange damer på date at det ikke er verdt det. 

Anonymkode: 3b5a2...b87

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du fant meg på Tinder. Men ikke nå lenger. Blitt ghostet av så mange damer på date at det ikke er verdt det. 

Incel...

Anonymkode: 73e81...308

• Liker 5
Skrevet

Men hvilke tegn skal man lete etter?

Vil bare ha en som er god mot meg, men det er så og si umulig å finne.

Anonymkode: fd781...26b

• Liker 1
Skrevet

I kirken!

Anonymkode: c3750...c8b

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Håper ikke du er en av de mennene på Tinder som faktisk trekker slik ghosting frem tidlig i en Tinder-samtale. Hadde senest i forrige uke en veldig kort samtale med en mann som fort dro inn at det var slitsomt å bli ghostet av kvinner som han trodde likte ham, og ja det var altså sånn det var for menn på Tinder, og det syntes han jeg måtte få vite. Så ut som en normal, litt nerdete fyr som jeg kunne ha begynt å like, men det skjer jo ikke etter å ha dratt det der inn i samtalen med meg. Da fremstod han kun som bitter og sint. 

Anonymkode: c1871...232

• Liker 17
Skrevet

Jamen dere vil jo ikke ha snille og gode menn for de er ikke spennende nok. " Det er bedre å kjøre Ferarri å kjøre i grøfta av og til, enn å kjøre rett fram i en kjedelig Volvo".  Dette er et av mange sitater fra en eller tråd her inne om emnet (orker ikke begynne å lete nå).  

Det som går igjen hele tiden er "Vi vil heller ha spennende BadBoys"..... eller som de mest naive sier : "en snill badboy-type"           Nei, det skal ikke være enkelt.

Anonymkode: e77c1...63d

• Liker 5
Skrevet

Jeg fant min på sukker. 

Anonymkode: 6b0d1...7a6

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamen dere vil jo ikke ha snille og gode menn for de er ikke spennende nok. " Det er bedre å kjøre Ferarri å kjøre i grøfta av og til, enn å kjøre rett fram i en kjedelig Volvo".  Dette er et av mange sitater fra en eller tråd her inne om emnet (orker ikke begynne å lete nå).  

Det som går igjen hele tiden er "Vi vil heller ha spennende BadBoys"..... eller som de mest naive sier : "en snill badboy-type"           Nei, det skal ikke være enkelt.

Men det er jo reinspikka fjas. Har sett en del familiefedre gjennom tidene via barnehage og skole, svært lite badboys, og alle er i langvarige forhold. 

Har funnet en snill en på tinder selv.

Anonymkode: caf0a...dbf

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo reinspikka fjas. Har sett en del familiefedre gjennom tidene via barnehage og skole, svært lite badboys, og alle er i langvarige forhold. 

Har funnet en snill en på tinder selv.

Jamen det er bra. Jeg refererer bare til det som veldig mange (yngre?) jenter skriver her inne.

• Liker 1
Skrevet

Du møter de på flyplassen eller i cockpiten. Hvis det er et folk som har gode holdninger, høy lidenskap, disiplinerte og attraktive så er det PILOTENE! 

Anonymkode: 02f22...aef

Skrevet

Nesten alle menn jeg kjenner passer den beskrivelsen, så spesielt vanskelig kan det ikke være. Det er tross alt noe som burde være et absolutt minstekrav, eller?

Anonymkode: 57344...99d

• Liker 11
Gjest FunnyBoy123
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du møter de på flyplassen eller i cockpiten. Hvis det er et folk som har gode holdninger, høy lidenskap, disiplinerte og attraktive så er det PILOTENE! 

Anonymkode: 02f22...aef

Det setter vi piloter pris på! :) 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamen det er bra. Jeg refererer bare til det som veldig mange (yngre?) jenter skriver her inne.

Jeg tror ikke de er representative. Mange av fedrene i skole og bhg traff jo mor til sine barn i tyveårene. Jeg tviler på at de er temmede badboys, de har nok alltid vært normale, oppegående menn som partneren deres tenkte det var fint å stifte familie med.

• Liker 7
Skrevet

Sports-aktiviteter. Fant min der. Sunne gode holdninger til kropp (holde seg i form, men ikke ekstremt), og merket fort at han var en god person, mot absolutt alle. I sportsaktiviteter hvor man samarbeider med folk og trener sammen er det lett å se hvem som er de gode personene :)

Anonymkode: 0d18d...d02

• Liker 3
Skrevet

Jeg fant min på sukker:-) eller, han fant meg.  en litt nerdete type jeg under andre omstendigheter nok ikke hadde falt for. Utrolig glad jeg gav han en kjangs ❤️

Anonymkode: 6d5f3...49d

• Liker 2
Skrevet

Vær snill og ha gode holdninger selv, så dukker han nok opp et sted etter hvert.

• Liker 3
Skrevet

Trodde de var overalt jeg, men så er det å finne en av dem man også passer sammen med.

Hvis du bare treffer menn som forakter kvinner og ser på dem som en ting så ville jeg kanskje tenkt litt over hva slags type menn du synes er attraktive. Menn med dårlige holdninger holder jeg meg unna.

Anonymkode: f2089...f37

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...