Gå til innhold

Er kuken for liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for en skikkelig tilbakemelding. Han big dich er nok utafor virkelighetens verden 😂

Anonymkode: 2bd09...87a

Jeg vet av erfaring at en del begynner å løpe rundt som hodeløse høner å kakle når en velutrustet alfahann dukker opp, men slutt å fokuser på meg og prøv å holde dere til trådens tema.

Anonymkode: 95845...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du noen virkelig tror du deg? Gratulere med verdens tykkeste penis. Du burde ringe guinnes world record med en omkrets på 18,5cm. Du kan bli like kjent som jonah falcon. Lykke til😂

Anonymkode: e36a0...ef7

Tjah, hvorfor ikke? Min er 16 i omkrets. 

H. 

Anonymkode: 50b4d...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er noen menn som er heldige nok til å ha omkrets på 18,5 og det finnes også tykkere. Min omkrets gir en diameter på 5,9 cm og masse kvinner elsker denne tykkelsen. Jeg treffer kvinner som til og med ønsker analsex, og de elsker det.

Det viktigste for en velutrustet mann som meg er å la damene leke og ta styringen til de har blitt vant til den store grove kuken.

 

Anonymkode: 95845...a63

Vis meg en link på en mann som har en omkrets på 18,5 cm. Morsomt hvordan du lever deg inn i en fantasiverden du ikke er en del av. Hadde du hatt så stor pikk som du skryter av, hadde du ikke hatt behov for å skryte av det hele tiden. Det faller så igjennom at det er trolling. Dig bic fortell nå sannheten. Vi støtter deg uansett:)

Anonymkode: e36a0...ef7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann gjennom 13 år har en 100% gjennomsnittlig penis, 14 cm lang. Vi har fortsatt sex ca annahver dag, og jeg kommer ved penetrering. Har hatt 9 partnere inkl ham, og alle unntatt 1 var rundt gjennomsnittet store. 

Orgasmene mine kommer av lyst, trygghet, kompatibilitet både fysisk og psykisk, samt en vilje og evne hos mannen til å tilfredsstille meg med hender, munn og pikk. 

Det har aldri skjedd at jeg har kommet kun av str på penis, og den ene partneren jeg hadde med rundt 18 cm, gjorde for det meste vondt. Kom ikke med ham en eneste gang.. 

Anonymkode: aa7ca...adb

Ja, kvinner vet hva som er best. Menn er selvsentrerte, tror de er verdens herrer om kuken er stor. 

Anonymkode: 2bd09...87a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjah, hvorfor ikke? Min er 16 i omkrets. 

H. 

Anonymkode: 50b4d...5b0

Som du leser i tråden så finnes det lite rom for å dele erfaringer for oss velutrustede. 

Misunnelsen får folk til å gå i svart og det finnes ikke grenser for nedrigheter og hets man må tåle.

 

Anonymkode: 95845...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis meg en link på en mann som har en omkrets på 18,5 cm. Morsomt hvordan du lever deg inn i en fantasiverden du ikke er en del av. Hadde du hatt så stor pikk som du skryter av, hadde du ikke hatt behov for å skryte av det hele tiden. Det faller så igjennom at det er trolling. Dig bic fortell nå sannheten. Vi støtter deg uansett:)

Anonymkode: e36a0...ef7

Ta med deg en linjal og start jakten på noe som har et tverrsnitt på 5,9 cm hvis du er så innmari nysgjerrig og oppspilt 😊

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er noen menn som er heldige nok til å ha omkrets på 18,5 og det finnes også tykkere. Min omkrets gir en diameter på 5,9 cm og masse kvinner elsker denne tykkelsen. Jeg treffer kvinner som til og med ønsker analsex, og de elsker det.

Det viktigste for en velutrustet mann som meg er å la damene leke og ta styringen til de har blitt vant til den store grove kuken.

 

Anonymkode: 95845...a63

Tull 

Anonymkode: 2bd09...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tull 

Anonymkode: 2bd09...87a

Nei, når man er skikkelig velutstyrt og grov så er det ekstremt viktig å la damene ta styringen til de har blitt vant til tykkelsen.

Noen kvinner blir så kåte og ivrige at jeg må begrense de og roe ned slik at de skal bli vant.

jeg forstår at dette ikke er en problemstilling for mange av dere, men det er svært viktig om man er velutrustet som meg.

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, når man er skikkelig velutstyrt og grov så er det ekstremt viktig å la damene ta styringen til de har blitt vant til tykkelsen.

Noen kvinner blir så kåte og ivrige at jeg må begrense de og roe ned slik at de skal bli vant.

jeg forstår at dette ikke er en problemstilling for mange av dere, men det er svært viktig om man er velutrustet som meg.

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å trolle på kg kjære deg?😊 Du skriver jo det samme og samme i hver tråd. Hva ønsker du å oppnå egentlig? 

Anonymkode: e36a0...ef7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel ok. Men ikke noe bedre enn ok. Da skal du være god i senga generelt

Anonymkode: 988ba...a53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å trolle på kg kjære deg?😊 Du skriver jo det samme og samme i hver tråd. Hva ønsker du å oppnå egentlig? 

Anonymkode: e36a0...ef7

Du mener at jeg ikke forholder meg til trådens tema når jeg skriver om penis i tråder som omhandler penis?

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet av erfaring at en del begynner å løpe rundt som hodeløse høner å kakle når en velutrustet alfahann dukker opp, men slutt å fokuser på meg og prøv å holde dere til trådens tema.

Anonymkode: 95845...a63

Ja, det synes jeg du skal gjøre. Godt forslag!

Anonymkode: a1da1...41b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det synes jeg du skal gjøre. Godt forslag!

Anonymkode: a1da1...41b

Ser meg nødt til å rapportere disse usaklige innleggene dine. Skjerp deg og hold deg til tema i stedet for hets av andre deltagere.

Anonymkode: 95845...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ser meg nødt til å rapportere disse usaklige innleggene dine. Skjerp deg og hold deg til tema i stedet for hets av andre deltagere.

Anonymkode: 95845...a63

Jeg har kun skrevet det innlegget du svarer på her. :)

Anonymkode: a1da1...41b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser meg nødt til å rapportere disse usaklige innleggene dine. Skjerp deg og hold deg til tema i stedet for hets av andre deltagere.

Anonymkode: 95845...a63

Tror bare folk begynner å bli lei av at du sier det samme om og om igjen i alle tråder. Det blir veldig gjentagende og slitsomt at du skriver det samme om og om igjen..

Anonymkode: e36a0...ef7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare dårlig erfaring med lange desverre, så det ikke gjør vondt så må den vell være okey?

Anonymkode: fce33...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Som svært velutrustet mann med diger kuk som er både lang og tykk, så har jeg utallige opplevelser der kvinner har fått mye sterkere orgasme enn de er vant til når de har fått kjenne den digre kuken min i seg, og blir skikkelig fylt opp. 

Selvsagt liker damene å få den dypt i seg, men mitt inntrykk er at det er tykkelsen som er aller viktigst. Og med mine 18,5 cm i omkrets blir det jo rimelig tykt og godt for damene. 

Du sier du har en tykkelse på 4 cm i diameter, og det er ikke så gæærnt, så det er din styrke her, om du ser bort fra feminine aktiviteter som slikking av damer, men med Ø 4cm burde du kunne slippe unna slikt.

lykke til!

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Jøss du er tilbake, den mest creepy mannen på KG.

Anonymkode: c168f...f06

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Og vil du ha den større og hardere, kan du prøve penisring

Hilsen kvinne

Anonymkode: e870f...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er noen menn som er heldige nok til å ha omkrets på 18,5 og det finnes også tykkere. Min omkrets gir en diameter på 5,9 cm og masse kvinner elsker denne tykkelsen. Jeg treffer kvinner som til og med ønsker analsex, og de elsker det.

Det viktigste for en velutrustet mann som meg er å la damene leke og ta styringen til de har blitt vant til den store grove kuken.

 

Anonymkode: 95845...a63

Godt du har en stor tiss til å veie opp for den dårlige personligheten din da. Gratulerer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...