Gå til innhold

Er kuken for liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er bare 13 lang og ca. 4 tjukk. Noen med erfaring her inne som kan gi meg et svar. 

Anonymkode: 2bd09...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For liten til hva?

Sex? Nei. 

Lage barn? Nei.

Til å være 20 cm? Ja.

Anonymkode: b575d...63a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... hate to break it to you, size matters 

 

Anonymkode: bf487...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For liten til hva?

Sex? Nei. 

Lage barn? Nei.

Til å være 20 cm? Ja.

Anonymkode: b575d...63a

Den likte jeg. Takk 

Anonymkode: 2bd09...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja... hate to break it to you, size matters 

 

Anonymkode: bf487...a60

No problem 😂

Anonymkode: 2bd09...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For liten til hva?

Sex? Nei.

Lage barn? Nei.

Til å være 20 cm? Ja.

Tisse? Nei.

Få dame? Ja.

Anonymkode: 1d49b...455

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må kukke den opp bro. Jeg kukka min i 6 måneder, og nå er lillemann blitt stormann. 

Anonymkode: 50b4d...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For liten til hva?

Sex? Nei.

Lage barn? Nei.

Til å være 20 cm? Ja.

Tisse? Nei.

Få dame? Ja.

Anonymkode: 1d49b...455

Har hatt mange damer. Ingen har klaget😁 men her Inne fins sikkert noen bedrevitnere. 😠

Anonymkode: 2bd09...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svært velutrustet mann med diger kuk som er både lang og tykk, så har jeg utallige opplevelser der kvinner har fått mye sterkere orgasme enn de er vant til når de har fått kjenne den digre kuken min i seg, og blir skikkelig fylt opp. 

Selvsagt liker damene å få den dypt i seg, men mitt inntrykk er at det er tykkelsen som er aller viktigst. Og med mine 18,5 cm i omkrets blir det jo rimelig tykt og godt for damene. 

Du sier du har en tykkelse på 4 cm i diameter, og det er ikke så gæærnt, så det er din styrke her, om du ser bort fra feminine aktiviteter som slikking av damer, men med Ø 4cm burde du kunne slippe unna slikt.

lykke til!

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som svært velutrustet mann med diger kuk som er både lang og tykk, så har jeg utallige opplevelser der kvinner har fått mye sterkere orgasme enn de er vant til når de har fått kjenne den digre kuken min i seg, og blir skikkelig fylt opp. 

Selvsagt liker damene å få den dypt i seg, men mitt inntrykk er at det er tykkelsen som er aller viktigst. Og med mine 18,5 cm i omkrets blir det jo rimelig tykt og godt for damene. 

Du sier du har en tykkelse på 4 cm i diameter, og det er ikke så gæærnt, så det er din styrke her, om du ser bort fra feminine aktiviteter som slikking av damer, men med Ø 4cm burde du kunne slippe unna slikt.

lykke til!

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Som DicBig skriver, fin deg ei som har lite, eller dårlig, erfaring med stor. 

Anonymkode: 5dd63...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som DicBig skriver, fin deg ei som har lite, eller dårlig, erfaring med stor. 

Anonymkode: 5dd63...784

Desverre er jeg ingen hest. Vil heller ikke ha noen hoppe, men et vanlig dame. 😠

Anonymkode: 2bd09...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare 13 lang og ca. 4 tjukk. Noen med erfaring her inne som kan gi meg et svar. 

Anonymkode: 2bd09...87a

Helt normal penis det. Kos deg med den og dama de.

Anonymkode: e36a0...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som svært velutrustet mann med diger kuk som er både lang og tykk, så har jeg utallige opplevelser der kvinner har fått mye sterkere orgasme enn de er vant til når de har fått kjenne den digre kuken min i seg, og blir skikkelig fylt opp. 

Selvsagt liker damene å få den dypt i seg, men mitt inntrykk er at det er tykkelsen som er aller viktigst. Og med mine 18,5 cm i omkrets blir det jo rimelig tykt og godt for damene. 

Du sier du har en tykkelse på 4 cm i diameter, og det er ikke så gæærnt, så det er din styrke her, om du ser bort fra feminine aktiviteter som slikking av damer, men med Ø 4cm burde du kunne slippe unna slikt.

lykke til!

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Tror du noen virkelig tror du deg? Gratulere med verdens tykkeste penis. Du burde ringe guinnes world record med en omkrets på 18,5cm. Du kan bli like kjent som jonah falcon. Lykke til😂

Anonymkode: e36a0...ef7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt normal penis det. Kos deg med den og dama de.

Anonymkode: e36a0...ef7

Tusen takk. Har tilfredsstilt mange damer tidligere. Men blir frustrert nar jeg leser her inne. 

Anonymkode: 2bd09...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som svært velutrustet mann med diger kuk som er både lang og tykk, så har jeg utallige opplevelser der kvinner har fått mye sterkere orgasme enn de er vant til når de har fått kjenne den digre kuken min i seg, og blir skikkelig fylt opp. 

Selvsagt liker damene å få den dypt i seg, men mitt inntrykk er at det er tykkelsen som er aller viktigst. Og med mine 18,5 cm i omkrets blir det jo rimelig tykt og godt for damene. 

Du sier du har en tykkelse på 4 cm i diameter, og det er ikke så gæærnt, så det er din styrke her, om du ser bort fra feminine aktiviteter som slikking av damer, men med Ø 4cm burde du kunne slippe unna slikt.

lykke til!

DigBic

Anonymkode: 95845...a63

Min mann har både stor og tjukk penis, og det gjør for det meste vondt. Hadde du hatt den omkretsen du påstår ville de fleste andre også være enig med meg.

Anonymkode: 3420d...eed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har både stor og tjukk penis, og det gjør for det meste vondt. Hadde du hatt den omkretsen du påstår ville de fleste andre også være enig med meg.

Anonymkode: 3420d...eed

Takk for en skikkelig tilbakemelding. Han big dich er nok utafor virkelighetens verden 😂

Anonymkode: 2bd09...87a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann gjennom 13 år har en 100% gjennomsnittlig penis, 14 cm lang. Vi har fortsatt sex ca annahver dag, og jeg kommer ved penetrering. Har hatt 9 partnere inkl ham, og alle unntatt 1 var rundt gjennomsnittet store. 

Orgasmene mine kommer av lyst, trygghet, kompatibilitet både fysisk og psykisk, samt en vilje og evne hos mannen til å tilfredsstille meg med hender, munn og pikk. 

Det har aldri skjedd at jeg har kommet kun av str på penis, og den ene partneren jeg hadde med rundt 18 cm, gjorde for det meste vondt. Kom ikke med ham en eneste gang.. 

Anonymkode: aa7ca...adb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du noen virkelig tror du deg? Gratulere med verdens tykkeste penis. Du burde ringe guinnes world record med en omkrets på 18,5cm. Du kan bli like kjent som jonah falcon. Lykke til😂

Anonymkode: e36a0...ef7

Vi er noen menn som er heldige nok til å ha omkrets på 18,5 og det finnes også tykkere. Min omkrets gir en diameter på 5,9 cm og masse kvinner elsker denne tykkelsen. Jeg treffer kvinner som til og med ønsker analsex, og de elsker det.

Det viktigste for en velutrustet mann som meg er å la damene leke og ta styringen til de har blitt vant til den store grove kuken.

 

Anonymkode: 95845...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...