Gå til innhold

kvinner, hvilken hint gir du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker blikket mitt mye, og å prøve å berøre han, liksom tilfeldig. 😛 Men jeg tror jeg er for forsiktig. 

Jeg driver å fisker etter en, men jeg er litt redd for å skape klein stemning for vi jobber sammen. Har spurt han om å bli med på tur en søndag. Han sa nei, og da venter jeg til han event tar initiativet. 

Prøvde meg på å legge en eske med tennstikker  i jakkelomma hans på valentinsdagen (liksom underforstått: Jeg tenner på deg).

Han tok ikke den, tror jeg. 😇

Anonymkode: dda12...6e5

pleier du å ringe han eller andre ting som bidrar at du iallfall viser interesse? går dere på samme skole eller jobber dere i samme bedrift? hvilke yrker har dere? 

Anonymkode: ec2d8...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir masse oppmerksomhet. Tar initiativ til å finne på ting. Gjør meg selv tilgjengelig.  Lytter, viser interesse.

Anonymkode: 25881...340

ok? så da mener du at han skal si et riktig sitat som at: tror du vil liker hverandre såpass at vi kan bli kjærester? hvor mye arbeid ligger det bak at du lytter og viser interesse og gjør tilgjengelig? hva bidrar at dere er på samme plass? interesser?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ok? så da mener du at han skal si et riktig sitat som at: tror du vil liker hverandre såpass at vi kan bli kjærester? hvor mye arbeid ligger det bak at du lytter og viser interesse og gjør tilgjengelig? hva bidrar at dere er på samme plass? interesser?

Det er slik jeg oppfører meg om jeg liker noen. Om jeg ikke har interesse for en mann så gjør jeg meg ikke tilgjengelig. 

Kanskje ikke riktig å kalle det hint. Men det er slik jeg oppfører meg mot en jeg liker. Mer frampå, viser tydelig st jeg liker hans selskap og vil ha mer av det. Men lenger enn det går jeg ikke uten å føle meg sikker på at det er gjensidig.

Anonymkode: 25881...340

Skrevet

Hm...Hint? er lenge siden jeg likt noen sånn uten videre som jeg ikke har begynt å date. Og da vet jeg ikke helt hva jeg gjør. Skrur på sjarmen, smiler og ler mye, ( men det kommer somregel av seg selv, hvis han er morsom - og jeg finner han som oftest litt ekstra morsom om jeg er betatt. 😄 ) Jeg svarer ja til ting. ( svarer jeg mye nei er jeg nok ikke så interessert. Så det er vel et hint i seg selv om man svarer mye ja. ) Jeg fleiper en del, og standard er nok at jeg kan ofte " dulte" i vedkommende. ( sånn typisk flørting. ) Det er vel bare en unnskyldning til å berøre for min del. 😄 

Åh, det er gøy å være betatt... Håper å kjenne på det igjen snart! 

Skrevet

Jeg gir komplimenter og kan ofte ta på han. Armen, ryggen eller skulder. Holder også blikket veldig lenge med et smil. Viser også interesse ved å være pågående og ønsker å tilbringe mye tid sammen med vedkommende. Blir ikke noe av dette gjengjeldt, dabber jeg av og holder meg langt unna tilslutt

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Becka skrev:

Hm...Hint? er lenge siden jeg likt noen sånn uten videre som jeg ikke har begynt å date. Og da vet jeg ikke helt hva jeg gjør. Skrur på sjarmen, smiler og ler mye, ( men det kommer somregel av seg selv, hvis han er morsom - og jeg finner han som oftest litt ekstra morsom om jeg er betatt. 😄 ) Jeg svarer ja til ting. ( svarer jeg mye nei er jeg nok ikke så interessert. Så det er vel et hint i seg selv om man svarer mye ja. ) Jeg fleiper en del, og standard er nok at jeg kan ofte " dulte" i vedkommende. ( sånn typisk flørting. ) Det er vel bare en unnskyldning til å berøre for min del. 😄 

Åh, det er gøy å være betatt... Håper å kjenne på det igjen snart! 

takk! :)

Skrevet
3 timer siden, Coronas skrev:

Jeg gir komplimenter og kan ofte ta på han. Armen, ryggen eller skulder. Holder også blikket veldig lenge med et smil. Viser også interesse ved å være pågående og ønsker å tilbringe mye tid sammen med vedkommende. Blir ikke noe av dette gjengjeldt, dabber jeg av og holder meg langt unna tilslutt

jeg innser at jeg ikke har skjønt kvinnene har flørtet på meg, det du beskriver er nettopp det dem har gjort, men jeg har ikke i nærheten tolket det som at det var et hint fra henne. 

:( 

Skrevet
4 timer siden, Coronas skrev:

jeg innser at jeg ikke har skjønt kvinnene har flørtet på meg, det du beskriver er nettopp det dem har gjort, men jeg har ikke i nærheten tolket det som at det var et hint fra henne. 

Skrevet

unike svar, takk.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei også etterpå så sier dere menn at dere aldri får noen oppmerksomhet fordi dere ikke gjør en bitteliten innsats for å ta hintene.😐

Anonymkode: ab63d...112

• Liker 2
Skrevet

Jeg sendte en mld og sa at jeg ikke hadde noe i mot å gå lenger enn vi gjorde den kvelden vi traff hverandre. Vi har nå vært sammen i snart 7 år og venter barn sammen.

Anonymkode: 47fe0...e65

Skrevet

hintet som ikke alle forstår, men når ei kvinne sier noe som skulle bare være en normal tanke, så er det egentlig mye dypere som et forhold. Jeg trodde klimakset var av større karakter, men her har jeg bommet totalt og ikke forstått den lille tanken var så mye dypere mening som faktisk et jeg har lyst å holde sammen med deg og bli elsket av bare deg.

Skrevet
På 15.2.2019 den 19.52, WhiteSwan skrev:

Jeg sier at jeg er interessert. Enkelt og greit!

Samme her. Er ikke vits å gå rundt grøten.

Skrevet
1 minutt siden, -lykke- skrev:

Samme her. Er ikke vits å gå rundt grøten.

kun interessert? i hvilken sammenheng og tidspunkt i relasjonen kommer uttrykket: jeg er interessert. 

oppfølging spørsmål er selvsagt, hva er responsen, og hvordan blir overgangen i kjæreste forholdet? oftere sammen, viktigere ord veksling som kommer til uttrykk til hverandre? andre ting som må prioriteres, lære hverandre å kjenne?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kun interessert? i hvilken sammenheng og tidspunkt i relasjonen kommer uttrykket: jeg er interessert. 

oppfølging spørsmål er selvsagt, hva er responsen, og hvordan blir overgangen i kjæreste forholdet? oftere sammen, viktigere ord veksling som kommer til uttrykk til hverandre? andre ting som må prioriteres, lære hverandre å kjenne?

Jeg sier nok ikke ordene «jeg er interessert i deg» direkte. Men jeg kan for eksempel spørre om han har lyst til å bli med ut og spise, gå på kino eller ta en øl for eksempel. Sier at jeg synes han er en skikkelig fin fyr som jeg har lyst til å bli bedre kjent med. Det varierer, men jeg er i hvert fall alltid veldig tydelig. Jeg lar det ikke være tvil om at jeg er interessert.

Jeg har heller ingenting imot å være den som tar initiativ til første kyss eller lignende. Overgangen til kjærester går vel for det meste av seg selv. Men tar gjerne en prat litt uti det for å avklare om vi er på samme side. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...