Gå til innhold

kvinner, hvilken hint gir du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

kvinner, hviken hint gir du når du er veldig interessert i en mann? please gi dine eksempler hvordan du har gått frem, og hva ble resultatet til slutt? trengte du "å jobbe med saken" for at han endelig skulle forstå du var veldig interessert i han? hvor gammel var du? evt. han også?

Anonymkode: ec2d8...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så en mann jeg likte. Spurte om han ville være med å gå en tur. Resultatet er at vi nå et samboere og forlovet og jeg er gravid 👍

Anonymkode: 9b745...ab2

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker blikket mitt mye, og å prøve å berøre han, liksom tilfeldig. 😛 Men jeg tror jeg er for forsiktig. 

Jeg driver å fisker etter en, men jeg er litt redd for å skape klein stemning for vi jobber sammen. Har spurt han om å bli med på tur en søndag. Han sa nei, og da venter jeg til han event tar initiativet. 

Prøvde meg på å legge en eske med tennstikker  i jakkelomma hans på valentinsdagen (liksom underforstått: Jeg tenner på deg).

Han tok ikke den, tror jeg. 😇

Anonymkode: dda12...6e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir masse oppmerksomhet. Tar initiativ til å finne på ting. Gjør meg selv tilgjengelig.  Lytter, viser interesse.

Anonymkode: 25881...340

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier at jeg er interessert. Enkelt og greit!

• Liker 5
Skrevet

Jeg har egentlig alltid vært ganske direkte. På videregående og ungdomsskolen gikk det mest i intense blikk og tulling , men var det noen jeg virkelig ville ha så var jeg direkte og sa det til dem. Sånn har jeg også vært i voksen alder, jeg går kanskje ikke rett på å sier at "Jeg vil ha deg" , men jeg er hvertfall ikke redd for å ta initiativ til å spørre om vi skal finne på noe, gi komplimenter og prøve å få vært mest mulig sammen.

Anonymkode: 9bd0f...515

Skrevet

Har vært svært direkte just for the sake of it i mine yngre dager. Typ sittet og stirret på en mann, holdt øyekontakt, bitt meg i leppa og verre ting. Nå for tiden om det er mer seriøst er jeg alltid tydelig på at jeg er interessert. Gidder ikke miste noen fordi de ikke tok signalene.

Anonymkode: 77c15...5a4

• Liker 2
Skrevet

Jeg viser at jeg er interessert ved å smile mye, ta på, ta kontakt, foreslå ting. Noen menn kan misforstå dette som desperat, men det er jeg absolutt ikke. Jeg er bare klar på at jeg er interessert. Mister jeg interessen, så forsvinner oppmerksomheten også....

Men ett klart hint fra meg:

Jeg lar dem jeg er interessert i komme meg nær fysisk, sånn sitte inntil, stå nærme, klemme skikkelig med kroppen inntil osv. De mennene jeg ikke er interessert i får ikke dette....

• Liker 2
Skrevet

Jeg gir ikke hint, jeg er av de rare som sier rett ut hva jeg vil. "Jeg vil pule" funker bra.

Men har merket at noen menn tror helt ubetydelige ting er hint. en kompis trodde jeg flørtet med han fordi jeg hadde sminket meg før han kom på besøk, og jeg hadde nevnt tinder i løpet av kvelden. En kveld for mange år siden var jeg i kjempegodt humør og lo fælt av en manns historie. Han responderte med å si "sorry jeg har dame"😂😂😂

Anonymkode: 378c6...c8f

• Liker 7
Skrevet

Å gi hint er bare barnslig, om man liker noen så si det.

Anonymkode: 5eb24...db7

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men har merket at noen menn tror helt ubetydelige ting er hint. en kompis trodde jeg flørtet med han fordi jeg hadde sminket meg før han kom på besøk, og jeg hadde nevnt tinder i løpet av kvelden. En kveld for mange år siden var jeg i kjempegodt humør og lo fælt av en manns historie. Han responderte med å si "sorry jeg har dame"😂😂😂

Anonymkode: 378c6...c8f

Det finnes også kvinner som gjør dette. 

Anonymkode: 5eb24...db7

• Liker 1
Skrevet

Gir ikke hint. Men jeg pleier ikke være så veldig vanskelig å avsløre. Jeg smug-ser på Han på avstand, og ser i gulvet om han møter blikket mitt og blir sosialt akward, når Han er i nærheten. Så det pleier å si seg litt selv. Har (heldigvis) endt med at Han har tatt kontakt om interessen var gjensidig. Og bra er det: for jeg klarer jo ikke formulere meg normalt engang når jeg er forelsket i noen. 

Anonymkode: d48b4...130

Skrevet

Jeg gir ikke hint, med mindre jeg kjenner fyren veldig godt. 

Anonymkode: 72981...fb7

Skrevet

Jeg spør om vi skal finne på noe en dag sammen. Har ikke opplevd at noen ikke har tatt det hintet. 

Anonymkode: 2a99d...754

• Liker 1
Skrevet

Damer skal da ikke gi hint, menn sin oppgave er å sjekke meg opp #metoo

Anonymkode: 64a6a...23a

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker blikket mitt mye, og å prøve å berøre han, liksom tilfeldig. 😛 Men jeg tror jeg er for forsiktig. 

Jeg driver å fisker etter en, men jeg er litt redd for å skape klein stemning for vi jobber sammen. Har spurt han om å bli med på tur en søndag. Han sa nei, og da venter jeg til han event tar initiativet. 

Prøvde meg på å legge en eske med tennstikker  i jakkelomma hans på valentinsdagen (liksom underforstått: Jeg tenner på deg).

Herregud. Slutt å plag mannen 

Anonymkode: 10b9c...27b

• Liker 8
Skrevet

Sendte en melding og så utviklet det bare seg :) 

Gjest Dødningehode
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, du gjorde hva? Fyren risikerer jo å bli alvorlig paranoid.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så en mann jeg likte. Spurte om han ville være med å gå en tur. Resultatet er at vi nå et samboere og forlovet og jeg er gravid 👍

Anonymkode: 9b745...ab2

per definisjon du nevnte aldri du likte han, men hvordan signal ga du eller fikk dere uttrykt på turen? hvordan forstod han eller hva sa du som gjorde at dere ble samboere? betydde turen at dere begge likte å gå turer sammen? eller var det døråpner at dere gikk flere ganger på tur? og hvor mange dager gikk det fra turen til dere per definisjon startet å kalle for hverandre kjærester?

Anonymkode: ec2d8...b6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...