AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #21 Skrevet 15. februar 2019 ^^ Og sender han ekstremt mye selfies? Anonymkode: af6a7...c59
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #22 Skrevet 15. februar 2019 Så sykt kleint. Jeg dater en kar selv som er veldig opptatt av å vise bilder av seg selv fra han var tenåring, gjennom tjueåra og frem til idag (vi er 35). Har sittet utallige kvelder og sett på bilder og videoer av han fra mange år tilbake, han koser seg og syntes det er kjempestas, mens jeg syntes egentlig det bare er rart. Han har heller aldri spurt/etterlyst om noe tilsvarende fra meg. Og han sender masse selfies hver dag, blir faktisk litt irritert. Hadde han forsøkt å GI MEG et innrammet bilde av seg selv fra han var 16 år gammel som gave... da hadde jeg avsluttet det umiddelbart. Skal forøvrig avslutte det uansett. Anonymkode: 13b69...d2b 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #23 Skrevet 15. februar 2019 Har du spurt han hvorfor han ga det ? Og hva han mener du skal bruke det til? Ha det på nattbordet, eller henge det opp på veggen ? 😂 Hadde vært en ting om han bare viste deg et bilde fra han var 16 på telefonen eller noe, men å gi et inrammet bilde av seg selv i gave!? Sykeste jeg har hørt.. Anonymkode: 20cf4...757 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #24 Skrevet 15. februar 2019 Fantastisk 👏 Anonymkode: 23493...2c2
solmåneogstjerner Skrevet 15. februar 2019 #25 Skrevet 15. februar 2019 7 timer siden, Apekatten skrev: En jeg datet tidligere spurte meg om vi kunne se videoer fra da han var baby. Mye rart man skal møte på Jeg har sett barndomsbilder- og videoer (der videoer finnes - vi er vel litt eldre) av alle jeg har vært sammen med, og de har sett mine. Jeg synes ikke det er så rart? En måte å bli kjent på. Det er jo selvsagt ikke noe man drar frem på første date da. Men det bildet som ts fikk, det var merkelig... 2
Apekatten Skrevet 15. februar 2019 #26 Skrevet 15. februar 2019 41 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Jeg har sett barndomsbilder- og videoer (der videoer finnes - vi er vel litt eldre) av alle jeg har vært sammen med, og de har sett mine. Jeg synes ikke det er så rart? En måte å bli kjent på. Det er jo selvsagt ikke noe man drar frem på første date da. Men det bildet som ts fikk, det var merkelig... Jeg hadde møtt han bare ett par ganger før han spurte. Og han spurte om vi kunne se bilder, ikke om jeg ville. Og nei, jeg bruker ikke lørdagskvelden min på å se babyvideoer av en jeg har møtt ett par ganger. Jeg kan se bilder og videoer av kjæresten min, det er koselig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #27 Skrevet 15. februar 2019 Han har vel ikke noen fremkalte bilder av seg selv siden han var 16..? Og så ble gaven planlagt i siste liten? Eller han syns det var humor? Jeg tror nok jeg bare hadde ledd - høres jo ut som en morsom type, som gir store bilder av seg selv på en dag som kun er til for å få oss til å kaste penger etter blomster, sjokolade og smykker. Morsomt! Anonymkode: 192e2...fe4
Cuntzilla Skrevet 15. februar 2019 #28 Skrevet 15. februar 2019 Haha! Jeg kunne gjort sånn på humor, har vurdert å gi bilde av meg selv til alle til jul eller få malt et klisjé selvportrett eller laget en Andy Warhol-sak av meg selv og gi til en jeg dater, men da hadde det jo også vært helt soleklart for mottaker at det var en spøk. Å gjøre sånt i fullt alvor er bare utrolig rart.. Altså, kjærester kan ha bilder av hverandre som de har tatt selv, og man kan snappe masse selfies og slikt, men å gi et innrammet bilde av seg selv som 16? Han er nok veldig glad i seg selv, og var sikkert ekstra fornøyd med det bildet der.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #29 Skrevet 15. februar 2019 Han gav det ikke med humor. Det var mer at jeg skulle få ha det å beundre. Han sa til og med noe sånt som at : ja, nå skønner du nok at jentene stod i kø fra tidlig alder. Følte han ville gi megen følelse av å være heldig som er hans utvalgte.... Ta. Anonymkode: 38707...891 2
pmon Skrevet 15. februar 2019 #30 Skrevet 15. februar 2019 Høres ut som en stor-narsissist med manglende sosiale antenner 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #31 Skrevet 15. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gav det ikke med humor. Det var mer at jeg skulle få ha det å beundre. Han sa til og med noe sånt som at : ja, nå skønner du nok at jentene stod i kø fra tidlig alder. Følte han ville gi megen følelse av å være heldig som er hans utvalgte.... Ta. Anonymkode: 38707...891 😂😂😂 Anonymkode: 3d801...7ff
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #32 Skrevet 15. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han gav det ikke med humor. Det var mer at jeg skulle få ha det å beundre. Han sa til og med noe sånt som at : ja, nå skønner du nok at jentene stod i kø fra tidlig alder. Følte han ville gi megen følelse av å være heldig som er hans utvalgte.... Ta. Anonymkode: 38707...891 Å herregud. Han har et ekstremt behov for bekreftelse ja. Det der hadde vært så turn off for meg at jeg hadde ikke giddet mrer. Jeg liker gutter med selvtillit, det er sexy. Men folk med selvtillit holder ikke på slik. Det blir så masete når en er så avhengig av bekreftelse og beundring. Anonymkode: dcfdc...6d8 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2019 #33 Skrevet 15. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han gav det ikke med humor. Det var mer at jeg skulle få ha det å beundre. Han sa til og med noe sånt som at : ja, nå skønner du nok at jentene stod i kø fra tidlig alder. Følte han ville gi megen følelse av å være heldig som er hans utvalgte.... Ta. Anonymkode: 38707...891 Hvis han til og med sa «ja, nå skjønner du nok at jentene stod i kø fra tidlig alder», så hadde jeg definitivt tenkt at dette ble gitt og sagt med et glimt i øyet. Han testet nok humoren din, og du feilet. Anonymkode: 192e2...fe4
solmåneogstjerner Skrevet 15. februar 2019 #34 Skrevet 15. februar 2019 4 timer siden, Apekatten skrev: Jeg hadde møtt han bare ett par ganger før han spurte. Og han spurte om vi kunne se bilder, ikke om jeg ville. Og nei, jeg bruker ikke lørdagskvelden min på å se babyvideoer av en jeg har møtt ett par ganger. Jeg kan se bilder og videoer av kjæresten min, det er koselig. Ok, da er vi enige da! Har heller aldri brukt en lørdagskveld på det, men vi har vist hverandre innimellom. Men ja, det er når ting er litt seriøst. Typisk ved besøk hos foreldre f eks.
Apekatten Skrevet 15. februar 2019 #35 Skrevet 15. februar 2019 2 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Ok, da er vi enige da! Har heller aldri brukt en lørdagskveld på det, men vi har vist hverandre innimellom. Men ja, det er når ting er litt seriøst. Typisk ved besøk hos foreldre f eks. Når det begynner å bli seriøst, da er det koselig å se slike bilder av hverandre. Det er jeg enig i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå