Gå til innhold

Han gav bilde av seg selv....!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Valentines daten min gav meg roser og et relativt stort bilde av seg selv. Han er29, men på bilde var han 16. 

Og han virka skikkelig kry når han gav meg det. Sånn "se så kjekk jeg var, vær så god, dette skal du få".....

Vi har datet en stund, og han viser mer og.mer en side jeg ikke liker.. sånn selvdigger. Snakker også mye om seg selv. 

Nei,måtte bare få det ut.. tenk å gi et vilde av seg selv i ramme..... 

Anonymkode: 38707...891

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var han penere da enn han er nå?

Anonymkode: 09d2a...0d9

Skrevet

Hahahaha utrolig spesielt. 😂

Anonymkode: 3d9ea...ff8

• Liker 13
Skrevet

Run...... 😂

• Liker 5
Gjest Hold the door
Skrevet

Gi et ultralydbilde av deg selv til ham og se hvordan han reagerer.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han penere da enn han er nå?

Anonymkode: 09d2a...0d9

Nei. Han er en kjekkas enda.. men altså....herregud! Kvalmt. 

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld men nå måtte jeg le. Mygod. Det var...spesielt. Og fra han var 16? I ramme? Haha. Uff. Tror faktisk ikke at jeg hadde klart å skjule hvor flaut det hadde føltes. Men stakkars? Eller?? 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Unnskyld men nå måtte jeg le. Mygod. Det var...spesielt. Og fra han var 16? I ramme? Haha. Uff. Tror faktisk ikke at jeg hadde klart å skjule hvor flaut det hadde føltes. Men stakkars? Eller?? 

Jeg følte jeg var i en dårlig film....og ble nesten litt sur. Det går da ikke ann? Har ikke svart han på sms etter han gikk, har angst..!

• Liker 2
Skrevet

En jeg datet tidligere spurte meg om vi kunne se videoer fra da han var baby. Mye rart man skal møte på:fnise:

• Liker 5
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følte jeg var i en dårlig film....og ble nesten litt sur. Det går da ikke ann? Har ikke svart han på sms etter han gikk, har angst..!

😄 sorry. Men du bør kanskje svare ham? Eller si at dere snakkes i morgen eller noe? Mye rart en skal oppleve 🙂

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han viser mer og.mer en side jeg ikke liker.. sånn selvdigger. Snakker også mye om seg selv. 

Avslutt kontakten.

Anonymkode: af6a7...c59

• Liker 2
Skrevet

SLÅ OPP!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 318d7...7e8

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Apekatten skrev:

En jeg datet tidligere spurte meg om vi kunne se videoer fra da han var baby. Mye rart man skal møte på:fnise:

Sikkert samme fyren! 😂

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Mallard skrev:

Sikkert samme fyren! 😂

Det var det jeg mistenkte, helt til jeg så at de ikke har samme alder 😂

• Liker 1
Skrevet

For selvsagt tenner du på en 16-åring 😂👏🏼 Fantastisk! :rolleyes:

Anonymkode: a5b97...2a3

• Liker 1
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes de som har diagnosen angst. Slutt å sleng rundt deg med diagnoser  når det gjelder vanlig flauhet etc. Slutt å misbruk kraftige ord.  !

Anonymkode: 91646...abe

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes de som har diagnosen angst. Slutt å sleng rundt deg med diagnoser  når det gjelder vanlig flauhet etc. Slutt å misbruk kraftige ord.  !

Anonymkode: 91646...abe

Angst kan også bare være en følelse av uro, det trenger ikke være patologisk for at en skal kunne bruke ordet. En bedre ide hadde vært om du lærte deg definisjonen av ordet før du anklager folk for å misbruke det.

i psykologien/psykiatrien er det ofte slik at det ikke er fenomenet i seg selv, men graden som avgjør om en diagnostiseres med en lidelse. Du kan være deprimert uten å ha diagnosen depresjon, eller ha panikk på grunn av noe uten at du har en angstlidelse.

Skrevet
4 minutter siden, Fjeud said:

Angst kan også bare være en følelse av uro, det trenger ikke være patologisk for at en skal kunne bruke ordet. En bedre ide hadde vært om du lærte deg definisjonen av ordet før du anklager folk for å misbruke det.

i psykologien/psykiatrien er det ofte slik at det ikke er fenomenet i seg selv, men graden som avgjør om en diagnostiseres med en lidelse. Du kan være deprimert uten å ha diagnosen depresjon, eller ha panikk på grunn av noe uten at du har en angstlidelse.

Helt riktig. Det går an å lide uten å ha en lidelse.

Men hva er det som går av TS sin Valentine? Det bildestuntet var rimelig spesielt, jeg strever med å forstå tankegangen bak en slik gave. Eneste jeg kan komme på, er at det er slik han ønsker å framstille seg selv; som en gutt på 16 år, men når han er en mann(?) på 29(!!!) så skurrer det fælt.

Anonymkode: 2cd94...0c5

• Liker 2
Skrevet

Han synes han var kjekker før enn nå? 

Hvor stort er ‘relativt stort’? 

Anonymkode: 885d2...d70

Skrevet

Er han forelsket i seg selv? Narssissist?

Anonymkode: af6a7...c59

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...