Gå til innhold

Prosjekt baby2


Illy

Anbefalte innlegg

På 18.5.2019 den 8.30, Mirabella76 skrev:

Oi, så fantastisk! :strix: Gratulerer så mykje med positiv test, Illy! :hjerte: Kryssar fingrane for at det går bra heile veien fram. :klem:

Tusen takk, så koselig! :hjerte:

Håper du og de tre jentene har det bra, du er virkelig et godt eksempel på hvordan det kan gå bra om man ikke gir opp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært flink til å følge med på kg lengre, men hørte at du var blitt gravid igjen og da måtte jeg bare komme og lese.

Gratulerer!! :nordvesta:

Så fantastisk god nyhet!!

 

Skal du ha noe møte med lege i nær fremtid for å legge slagplan for svangerskapskvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 22.5.2019 den 21.43, Tonio skrev:

Har ikke vært flink til å følge med på kg lengre, men hørte at du var blitt gravid igjen og da måtte jeg bare komme og lese.

Gratulerer!! :nordvesta:

Så fantastisk god nyhet!!

 

Skal du ha noe møte med lege i nær fremtid for å legge slagplan for svangerskapskvalme?

Tusen takk!! :hjerte: Så koselig! Jeg er som du skjønner heller ikke veldig flink til å følge med på KG nå.

Uke 10 nå, og har vært på TUL hvor hjertet slo og alt var normalt, så det ser ut som dette kan bli en baby2 😊

Håper du og minsten har det bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt ser fint ut med den lille i magen din. :hjerte: Dette skal gå veldig bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dagbok igjen, jo :hjerte: Du vet jo omtrent hvor ofte jeg klarer å skrive noe her inne - men jeg følger deg selvsagt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 29.6.2019 den 21.28, Mirabella76 skrev:

Så bra at alt ser fint ut med den lille i magen din. :hjerte: Dette skal gå veldig bra! :jepp:

Tusen takk! :hjerte: Ja, nå tror jeg på at det faktisk skal gå fint 😊

På 17.7.2019 den 21.25, miore skrev:

Dagbok igjen, jo :hjerte: Du vet jo omtrent hvor ofte jeg klarer å skrive noe her inne - men jeg følger deg selvsagt her!

Det var nok et vel ambisiøst prosjekt med dagbok, jeg kan ikke skryte av mengden oppdateringer akkurat 😅Men det er koselig! Jeg SKAL få til å skrive et innlegg en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 uker pluss litt, og vi kostet på oss en TUL til i uke 11, hvor vi så en sprek liten tass. Vi gikk til han på Jessheim som jeg har lest om her på KG, han som bl.a. er så flink til å se kjønn. Men de hadde sommerstengt fra min uke 12, og uke 11 var litt vel tidlig. 55 - 45 prosent sjanse for gutt vs. jente. Så jeg griper muligheten til å slå eksperten i gjetting, og sier at det er ei jente. 

Neste milepæl er OUL i slutten av august. Jeg spyr og spyr denne gangen også. Like ille som sist er det ikke, men å løpe rundt etter et viltert barn (tenk, hun er ikke baby mer nå! 😳) er litt hardere enn å kunne ligge i ro på sofaen. Samtidig blir jeg jo minnet på målet. En sånn en til er virkelig verdt det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her er dagboka di ja!! Enn at jeg har klart å overse denne. 😄 

Hvordan går det med deg? Fortsatt kvalmen som herjer med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...