Illy Skrevet 22. mai 2019 Forfatter #21 Del Skrevet 22. mai 2019 På 18.5.2019 den 8.30, Mirabella76 skrev: Oi, så fantastisk! Gratulerer så mykje med positiv test, Illy! Kryssar fingrane for at det går bra heile veien fram. Tusen takk, så koselig! Håper du og de tre jentene har det bra, du er virkelig et godt eksempel på hvordan det kan gå bra om man ikke gir opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 22. mai 2019 #22 Del Skrevet 22. mai 2019 Har ikke vært flink til å følge med på kg lengre, men hørte at du var blitt gravid igjen og da måtte jeg bare komme og lese. Gratulerer!! Så fantastisk god nyhet!! Skal du ha noe møte med lege i nær fremtid for å legge slagplan for svangerskapskvalme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 24. juni 2019 Forfatter #23 Del Skrevet 24. juni 2019 På 22.5.2019 den 21.43, Tonio skrev: Har ikke vært flink til å følge med på kg lengre, men hørte at du var blitt gravid igjen og da måtte jeg bare komme og lese. Gratulerer!! Så fantastisk god nyhet!! Skal du ha noe møte med lege i nær fremtid for å legge slagplan for svangerskapskvalme? Tusen takk!! Så koselig! Jeg er som du skjønner heller ikke veldig flink til å følge med på KG nå. Uke 10 nå, og har vært på TUL hvor hjertet slo og alt var normalt, så det ser ut som dette kan bli en baby2 😊 Håper du og minsten har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. juni 2019 #24 Del Skrevet 29. juni 2019 Så bra at alt ser fint ut med den lille i magen din. Dette skal gå veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 17. juli 2019 #25 Del Skrevet 17. juli 2019 Dagbok igjen, jo Du vet jo omtrent hvor ofte jeg klarer å skrive noe her inne - men jeg følger deg selvsagt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 1. august 2019 Forfatter #26 Del Skrevet 1. august 2019 På 29.6.2019 den 21.28, Mirabella76 skrev: Så bra at alt ser fint ut med den lille i magen din. Dette skal gå veldig bra! Tusen takk! Ja, nå tror jeg på at det faktisk skal gå fint 😊 På 17.7.2019 den 21.25, miore skrev: Dagbok igjen, jo Du vet jo omtrent hvor ofte jeg klarer å skrive noe her inne - men jeg følger deg selvsagt her! Det var nok et vel ambisiøst prosjekt med dagbok, jeg kan ikke skryte av mengden oppdateringer akkurat 😅Men det er koselig! Jeg SKAL få til å skrive et innlegg en gang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 1. august 2019 Forfatter #27 Del Skrevet 1. august 2019 15 uker pluss litt, og vi kostet på oss en TUL til i uke 11, hvor vi så en sprek liten tass. Vi gikk til han på Jessheim som jeg har lest om her på KG, han som bl.a. er så flink til å se kjønn. Men de hadde sommerstengt fra min uke 12, og uke 11 var litt vel tidlig. 55 - 45 prosent sjanse for gutt vs. jente. Så jeg griper muligheten til å slå eksperten i gjetting, og sier at det er ei jente. Neste milepæl er OUL i slutten av august. Jeg spyr og spyr denne gangen også. Like ille som sist er det ikke, men å løpe rundt etter et viltert barn (tenk, hun er ikke baby mer nå! 😳) er litt hardere enn å kunne ligge i ro på sofaen. Samtidig blir jeg jo minnet på målet. En sånn en til er virkelig verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 23. september 2019 #28 Del Skrevet 23. september 2019 Her er dagboka di ja!! Enn at jeg har klart å overse denne. 😄 Hvordan går det med deg? Fortsatt kvalmen som herjer med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå