AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #61 Del Skrevet 1. august 2023 "Hvorfor spør du om dette som anonym bruker, mens jeg, Kjakan812, tør å stå for mine meninger under fullt nick". Anonymkode: c1b7e...3c2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #62 Del Skrevet 1. august 2023 De nedlatende som påstår alle gjør det på sin måte, er det ikke slik er man unormal. Anonymkode: e0794...4c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bovina sancta Skrevet 1. august 2023 #63 Del Skrevet 1. august 2023 Spørsmålet er typisk "hvordan gjør du dette"? Så svarer man hvordan man selv gjør det det spørres om. Så blir man sitert av Anonym Bruker, med spørsmålet "Hvorfor må det alltid være enten eller på KG?!?!". Eh. Jeg sa ikke det var enten eller, jeg bare svarte pragmatisk på hva JEG gjør. Andre gjør ting på SIN måte men spørsmålet var altså hva JEG gjør. Det er jo ganske utrolig at man kan svare "feil" på et slikt spørsmål 😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #64 Del Skrevet 1. august 2023 De som svarer "noe skurrer" ,altså ikke tror på ts. Akkurat som om det skulle spille noen som helst rolle for deg om en vilt fremmed anonym på et nettforum snakker sant eller ikke.... Eller de som forlanger å få vite livshistorien til ts,for det må de for å svare på spørsmålet. Eh,nei,du trenger ikke vite hva slags sykdom ts har når spørsmålet er om feks sykepenger. Anonymkode: adddb...292 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #65 Del Skrevet 1. august 2023 Google er din venn Som om Google er en nøytral informasjonskilde. Google er et amerikansk reklameselskap som viser deg det de vil du skal se. Verken mer eller mindre. Bare dumme folk som henviser andre til Google. Anonymkode: 82080...7b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #66 Del Skrevet 1. august 2023 Folk som skriker om påståtte "troll" i nærmest hver eneste tråd dem henger i. Hvis en tråd virkelig hadde vært troll, så driter de selvfølgelig en lang marsj i om noen kommenterer at de er TROLL. Folk som skriver dette, gjør vel dette utelukkende for deres egen del. Kanskje de føler seg "viktige" ved å sutre over troll. Jeg har jo opplevd ting i livet som en del her på Kvinneguiden mest sannsynlig aldri ville ha trodd på hvis jeg hadde skrevet om dette her inne. Bare fordi dem selv aldri har opplevd noe lignende, så er det fullstendig utenkelig at noen andre kan ha opplevd noe slikt. Anonymkode: ed9bd...771 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #67 Del Skrevet 1. august 2023 Dersom noen spør etter råd og tips, men TS har allerede bestemt seg for at situasjonen er helt umulig. I slike tilfeller hadde nok TS et håp om å få sympati, men ender med sidevis med råd og tips som forkastes. Når to brukere har en diskusjon, og den ene går tom for argumenter. Så kommer det en del antagelser, avsporinger og angrep på den andre brukeren. Barnslig og umoden oppførsel. Anonymkode: b9a2e...5ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 1. august 2023 #68 Del Skrevet 1. august 2023 "Har du ikke skrever mange tråder om dette allerede?/Var det ikke du som opprette denne lignende tråden?" 9/10 ganger har faktisk ikke ts skrevet mer enn en tråd om temaet. Folk opplever lignede problemstillinger. Hvem skulle tro... "Dette tror jeg overhode ikke på" i tråder med scenarioer som absolutt kan skje i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #69 Del Skrevet 2. august 2023 Dette bør du ta opp med lege/jordmor/veterinær og ikke fremmede folk på et forum... Jeg har ofte mer nytte av å høre at 20 andre har opplevd det samme og at det er ganske normalt, enn å ringe lege i tide og utide bare for å få høre at det er normalt. Anonymkode: 31479...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 2. august 2023 #70 Del Skrevet 2. august 2023 TS spør et uskyldig spørsmål, og får til svar at "dette burde du vite, du som (sett inn valgfritt alternativ). Hvis du ikke vet det, burde du ikke ha barn/kjøre bil/ ha hund/ drive eget firma/ hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #71 Del Skrevet 12. august 2023 Svar av typen: "Alle som har svart tidligere i tården tar feil og de aner ikke hva de snakker om Det riktige svaret er: *Som er det samme svaret alle andre har svart*" Anonymkode: 2b07b...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #72 Del Skrevet 12. august 2023 Det er bare i ditt hode gasslighting. Anonymkode: c455d...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #73 Del Skrevet 12. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er bare i ditt hode gasslighting. Anonymkode: c455d...a58 Gaslighing 😛 Anonymkode: c455d...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #74 Del Skrevet 12. august 2023 Tilsvar på et innlegg signert kvinne, om noe som ikke er innenfor A4 boksen for slik kvinner hør og bør være "Hilsen Per 54" ------------------- Har alltid lurt på hvem som skriver dette. Er det ung kvinne, eldre kvinne, hvor står hun sosioøkonomisk, hvordan har du det med seg selv, er hun uten relasjoner, har hun ofte problemer med sine relasjoner osv osv. Anonymkode: 8cbbe...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #75 Del Skrevet 12. august 2023 «Hvorfor fikk du barn med denne mannen?» Som om det på noen måte er relevant for dagens situasjon, ingen kan snu tiden uansett. Anonymkode: 8274d...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #76 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tilsvar på et innlegg signert kvinne, om noe som ikke er innenfor A4 boksen for slik kvinner hør og bør være "Hilsen Per 54" ------------------- Har alltid lurt på hvem som skriver dette. Er det ung kvinne, eldre kvinne, hvor står hun sosioøkonomisk, hvordan har du det med seg selv, er hun uten relasjoner, har hun ofte problemer med sine relasjoner osv osv. Anonymkode: 8cbbe...4b6 DETTE 👆👆👆👆 Anonymkode: d0f10...8a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #77 Del Skrevet 12. august 2023 AnonymBruker skrev (På 14.2.2019 den 21.17): Denne er et utrolig godt eksempel. Ser ut til at noen mener de er spurt personlig 😂 Anonymkode: 4dc1e...8d0 Alle er spurt personlig. Man svarer som seg selv, ikke på vegne av andre. Anonymkode: a6419...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 12. august 2023 #78 Del Skrevet 12. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: «Hvorfor fikk du barn med denne mannen?» Som om det på noen måte er relevant for dagens situasjon, ingen kan snu tiden uansett. Anonymkode: 8274d...4ef "Hvorfor fikk du barn?", "hvorfor ble du sammen med en person som hadde barn fra før?" eller "det burde du tenkt på før du fikk barn!" er gjengangere i tråder som har med barn og familieliv å gjøre. Hvis noen synes det er vanskelig å finne på noe å lage til middag og spør om tips, så vil standardsvaret garantert være "Hvorfor fikk du disse barna når du ikke gidder lage mat til dem?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #79 Del Skrevet 12. august 2023 Du må være mann Anonymkode: afcfe...ad4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #80 Del Skrevet 12. august 2023 Noe av det verste er når en tråd kuppes av to stk som absolutt skal ha rett. -Så du innrømmer at jeg har rett? -Nei, på ingen måte -Jo, du vet det innerst inne -Nei, du lyver -Faren min er sterkere enn moren din -Du er ikke bedre enn Hitler -Å trekke inn Hitler betyr at man har tapt diskusjonen -Nei, det gjør det ikke -Jo, det gjør det -Nei, og det er mitt siste ord i diskusjonen -Ok, fordi du har tapt -Nei, det har jeg ikke -Jo, og du innrømmer det ved å fortsette diskusjonen Nei, den er over Osv, osv i det uendelige. Når to sånne først har begynt, spiller det ingen rolle hvor mange som prøver å bryte inn og be dem slutte å avspore, da fortsetter det til tråden i beste fall blir ryddet. Anonymkode: c1b7e...3c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå