AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #21 Del Skrevet 14. februar 2019 8 timer siden, Cuntzilla skrev: De som på INGEN måte svarer på det som blir spurt om. Eksempler: "Hvilken juleøl synes du er den beste?" Svar: Jeg drikker aldri alkohol, jeg "Har noen en god oppskrift på ertesuppe?" Svar: Æsj, lager du ertesuppe, jeg hater ertesuppe "Er denne kjolen finest i blått eller hvitt?"' Svar: Jeg hadde heller gått for en fin jumpsuit "Til dere som har vært på Gran Canaria: Hvilket sted er best å bo?" Svar: Jeg har aldri vært på Gran Canaria og kommer aldri til å reise dit heller Denne er et utrolig godt eksempel. Ser ut til at noen mener de er spurt personlig 😂 Anonymkode: 4dc1e...8d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #22 Del Skrevet 14. februar 2019 Det mest irriterende er alle menn med underutviklede kjønnsorgan som utgir seg for å være kvinner når de kommenterer i penistråder. Anonymkode: d356d...8c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 14. februar 2019 #23 Del Skrevet 14. februar 2019 Brukere som tror de er så viktige at noen skal bli støtt eller whatever når de svarer: "Jeg kommer til å ignorere brukeren din, så du trenger ikke å sitere meg på dette" 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #24 Del Skrevet 14. februar 2019 Gå videre Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om Mobe on, eller hvilken som helst engelsk setning slengt på i slutten Anonymkode: ce29a...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #25 Del Skrevet 14. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det mest irriterende er alle menn med underutviklede kjønnsorgan som utgir seg for å være kvinner når de kommenterer i penistråder. Anonymkode: d356d...8c2 Anonymkode: 958c1...bef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #26 Del Skrevet 14. februar 2019 Det er jo bare å...{sett inn ubrukelig råd fra tullebukk} Anonymkode: e09a5...4ab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 14. februar 2019 #27 Del Skrevet 14. februar 2019 De mest irriterende svarene er alle "hvis, om atte, kanskje". Når folk tar et tema fullstendig ut av kontekst ved å tillegge trådstarter en million fiktive egenskaper. Noen fiktive eksempler av frykt for å støte noen om jeg hadde brukt ekte: "Jeg er arbeidsledig fordi jeg ikke gidder å jobbe" "Nå må dere ikke være så krasse. Stakkars TS har sikkert en million psykiske lidelser vi ikke vet om, hun vil bare ikke si det" "Barnet mitt er 5 år. Bør han slutte med bleier?" "Ungen har sikkert ADHD, Podagra og autisme. Det er åpenbart derfor han ikke har sluttet." "Naboen min slo meg i ansiktet fordi jeg sa hei" "Stakkars! Naboen din sliter sikkert med angst, en død gullfisk og har fandens oldemor på besøk! Du må prøve å sette det inn i andre menneskers situasjon. Det var sikkert din feil" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 14. februar 2019 #28 Del Skrevet 14. februar 2019 Folk som caller trolling. Totalt unødvendig, de kan ikke vite om det er troll eller ei, og kan potensielt ødelegge for TS ved at alle henger seg på og ingen gidder gi seriøse svar. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dødningehode Skrevet 14. februar 2019 #29 Del Skrevet 14. februar 2019 Akkurat nå, Emblja skrev: Folk som caller trolling. Totalt unødvendig, de kan ikke vite om det er troll eller ei, og kan potensielt ødelegge for TS ved at alle henger seg på og ingen gidder gi seriøse svar. All kommunikasjon er trolling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 14. februar 2019 #30 Del Skrevet 14. februar 2019 9 minutter siden, Dødningehode skrev: All kommunikasjon er trolling. Da er det hvertfall ikke nødvendig å kommentere at noe er trolling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dødningehode Skrevet 14. februar 2019 #31 Del Skrevet 14. februar 2019 1 minutt siden, Emblja skrev: Da er det hvertfall ikke nødvendig å kommentere at noe er trolling. Det vi kaller trolling er bare poengtert som trolling. Men det er like mye fjas å sitte i en NRK-debatt og utgi seg for å være spesiell, som det er å sitte på KG og utgi seg for å være en jente på 13 med liten pikk og elskerinne på 90. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #32 Del Skrevet 14. februar 2019 6 minutter siden, Dødningehode skrev: All kommunikasjon er trolling. Jeg kommer til å ta dette til meg. Selvfølgelig forutsatt at DU ikke trollet akkurat nå. Anonymkode: 22e2a...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dødningehode Skrevet 14. februar 2019 #33 Del Skrevet 14. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kommer til å ta dette til meg. Selvfølgelig forutsatt at DU ikke trollet akkurat nå. Anonymkode: 22e2a...a24 Går man langt nok opp i nivåene kommer vi vel til et metatroll, übertrollet som styrer verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #34 Del Skrevet 14. februar 2019 Svar som begynner med: «du høres ut som en sær kjerring, la meg gi deg noen råd så du kan være annerledes» «du høres ut som en (putt inn all slags negative adjektiver her) jeg vet hvordan du kan skjerpe deg». Greit kanskje TS høres sånn ut. Men denne setningen er langt i fra konstruktiv. Anonymkode: c28e1...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 14. februar 2019 #35 Del Skrevet 14. februar 2019 13 minutter siden, Dødningehode skrev: Det vi kaller trolling er bare poengtert som trolling. Men det er like mye fjas å sitte i en NRK-debatt og utgi seg for å være spesiell, som det er å sitte på KG og utgi seg for å være en jente på 13 med liten pikk og elskerinne på 90. Du høres ut som en skikkelig optimist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dødningehode Skrevet 14. februar 2019 #36 Del Skrevet 14. februar 2019 2 minutter siden, Emblja skrev: Du høres ut som en skikkelig optimist. En drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 14. februar 2019 #37 Del Skrevet 14. februar 2019 (endret) 8 minutter siden, Dødningehode skrev: En drømmer ha ha, er du en drømmer? PS: Nå blir vi en av de irriterende på KG. Endret 14. februar 2019 av Emblja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #38 Del Skrevet 14. februar 2019 1 minutt siden, Dødningehode skrev: En drømmer Akkurat nå, Emblja skrev: ha ha, er du en drømmer? PS: Nå blir vi en av de irriterende på KG. Jupp....😑 Anonymkode: d356d...8c2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 #39 Del Skrevet 14. februar 2019 1 time siden, SoWhat? skrev: Brukere som tror de er så viktige at noen skal bli støtt eller whatever når de svarer: "Jeg kommer til å ignorere brukeren din, så du trenger ikke å sitere meg på dette" 😆 Kremt ... host ... vedkommende var vel mer lei av a) å prøve å forklare deg helt grunnleggende prinsipper for personvern og slikt enn å tro at hen er så viktig b) å se hvordan du aldri klarer å komme opp med ett eneste fornuftig argument. Ikke ett eneste. Niks, nada, null. Sorry babe, men hvis du ikke greier å holde tritt med voksen-diskusjonen, så får du bare gå tilbake til barnebordet. Anonymkode: 676fb...05d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 14. februar 2019 #40 Del Skrevet 14. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kremt ... host ... vedkommende var vel mer lei av a) å prøve å forklare deg helt grunnleggende prinsipper for personvern og slikt enn å tro at hen er så viktig b) å se hvordan du aldri klarer å komme opp med ett eneste fornuftig argument. Ikke ett eneste. Niks, nada, null. Sorry babe, men hvis du ikke greier å holde tritt med voksen-diskusjonen, så får du bare gå tilbake til barnebordet. Anonymkode: 676fb...05d Ser ikke noe særlig poeng i å kommentere dette videre. Jez 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå