ella.P Skrevet 11. april 2005 #1 Del Skrevet 11. april 2005 Hei hei Vi har nu vært en langweekend i Frankrike. Bodde i Juan Les Pins - leide oss bil på flyplassen og kjørte litt rundt. Var i Monaco, Nice, Cannes og ellers litt sightseeing rundt omkring. Helt fantastisk. Tusen takk til deg som så varmt beskrev Antibes og sør Franrike i et tidligere innlegg her på forumet. Franske riviera er ikke oppskrytt - det er absolutt så fantastisk som jeg har lest og hørt. Jeg har reist en del rundt omkring i verden, men dette er et land hvor jeg garantert kommer til å feriere mer. Netse gang skal jeg ha lenger ferie - tiden gikk så altfor fort. Så...jeg anbefaler på det aller varmeste Sør-Frankrike som et reisemål :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. april 2005 #2 Del Skrevet 11. april 2005 Så flott å høre! Jeg skal til Nice om ikke lenge, har du noe du kan anbefale der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 11. april 2005 #3 Del Skrevet 11. april 2005 Nice er nydelig! Ta deg en tur i gamlebyen og selvsagt langs strandpromenaden. Vil anbefale å ta en dagstur til Monaco og Cannes hvis dere har tid til det. I tillegg kan du jo lese litt her Nå er det kanskje ikke noe særlig å bade når du skal dit. Jeg var der på sommeren, og foretrakk helt klart sandstrendene i Cannes. Nice har steinstrender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 11. april 2005 #4 Del Skrevet 11. april 2005 Om du skal til Nice og også området rundt, vil jeg anbefale Guiden til Lonely Planet:"Provence & the Cote d' Azur". Og også kartet fra B&B Map Cote D' Azur /Monaco i 1:200 000. Det er et kart som omfatter Nice (bykjernen + området rundt), Monaco (Monte Carlo), Antibes, Cannes og fungerer utmerket når en skal tusle rundt å titte. Selv har jeg nesten slitt ut disse to tingene, og bytter de ikke ut før de ikke er i lesbar stand . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 12. april 2005 #5 Del Skrevet 12. april 2005 Enig! I Provence! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå