cerruti Skrevet 20. april 2020 #19721 Skrevet 20. april 2020 Så utrolig tilgjort. Hermer etter Pihl? Og for et valg av bilder med fokus på kropp og ikke minst fokus på egen klesstr...? Kleint. 18
Rev. Revenge Skrevet 20. april 2020 #19722 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå kjenner jeg på savnet av å se Stordalen selge inn Choice som potensielle sykehus i baris, samt Kjos bakfra beskrive Norwegian-personellkonkurs på TV2-nyhetene i tights, pekende opp mot den tomme himmelen (TV2 eies av Egmont). Nei vent litt, de er jo profesjonelle konserneiere, selv om Stordalen har vist seg i badekåpe, innimellom da. 30
MaleficentAurora Skrevet 20. april 2020 #19723 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, Revenge o'Cavatina skrev: Akkurat nå kjenner jeg på savnet av å se Stordalen selge inn Choice som potensielle sykehus i baris, samt Kjos bakfra beskrive Norwegian-personellkonkurs på TV2-nyhetene i tights, pekende opp mot den tomme himmelen (TV2 eies av Egmont). Nei vent litt, de er jo profesjonelle konserneiere, selv om Stordalen har vist seg i badekåpe, innimellom da. Det der må jeg google opp😂 1
Gjest Lin11 Skrevet 20. april 2020 #19724 Skrevet 20. april 2020 Ser ikke helt problemet med det som er lagt ut fra Dovre? Det er jo de samme bildene som resirkuleres, og ikke utelukkende bare rumpe bildet. Det samme gjelder sykkelbildet, ingenting oppsiktsvekkende over det? Det som derimot er helt forkastelig er at barn er med i konseptet og at det er så mye dårlig merket reklame. Helt idiotisk å ikke klare det etter 10 år!
Gjest Dævendøtte Skrevet 20. april 2020 #19725 Skrevet 20. april 2020 9 timer siden, 123Frustrert skrev: Nå går det så trått at de viser alt på Instagram en gang til. Mest av rumpa og uten sykkelhjelm så klart 😂😂 Og uten undertøy Trodde hun hadde string under jeg, men neida, klin naken 😮 Jævlig fin rumpe da, men det er noe som virkelig skurrer....
Lopploella Skrevet 20. april 2020 #19726 Skrevet 20. april 2020 Aldri skjønt det med å gå uten truse i sånne tights. Virker veldig nakent, og hva slags temperatur kan de egentlig vaskes på? 16
MiniMjau Skrevet 20. april 2020 #19727 Skrevet 20. april 2020 Og sykle uten truse i hvit tights? Må jo bli vondt, vått og flekkete. Vi vet jo ikke om privatpersonen på bildet faktisk syklet heller vel. 16
Gjest Lin11 Skrevet 20. april 2020 #19728 Skrevet 20. april 2020 (endret) Hvilket bilde er det dere diskuterer? Ser ikke noe oppsiktsvekkende på IG? Endret 20. april 2020 av Lin11
Breakeven Skrevet 20. april 2020 #19729 Skrevet 20. april 2020 Æsj, haha, men bare tanken på å gå uten truse i det hele tatt under tights er så ekkelt. Lukter og væsker osv som bare gnir seg inn i tightsen. 9
123Frustrert Skrevet 20. april 2020 #19730 Skrevet 20. april 2020 Syntes så tydelig man så truse under tightsen, men cbe skriver jo selv at hun ikke har undertøy på så da så.. tynn hvit tights uten undertøy er jo sikkelig ekkelt. 7
Breakeven Skrevet 20. april 2020 #19731 Skrevet 20. april 2020 13 minutter siden, Lin11 skrev: Så da fikk hun engasjementet hun ønsket om noe så meningsløst som en hvit tights. Dere er klar over at hun reklamerer for denne tightsen uten å merke? Ja, du har rett. Alle bet på. Så utrolig harry og trist at hun ikke har nok engasjement til å skrive om vanlige engasjerende ting uten å flashe det ene og det andre. Hadde vært flau var jeg henne, 32 år og må selge ungene sine og kroppen på den måten for å få oppmerksomhet. 30
Gjest Lin11 Skrevet 20. april 2020 #19732 Skrevet 20. april 2020 3 minutter siden, Breakeven skrev: Ja, du har rett. Alle bet på. Så utrolig harry og trist at hun ikke har nok engasjement til å skrive om vanlige engasjerende ting uten å flashe det ene og det andre. Hadde vært flau var jeg henne, 32 år og må selge ungene sine og kroppen på den måten for å få oppmerksomhet. Hvis denne bedriften hadde et snev av evnen til refleksjon, så ville vel ikke barn og kropp vært en del av deres firma for å selge varer? Spør du meg er det et skikkelig ræva forretningskonsept.
Dolce Skrevet 20. april 2020 #19733 Skrevet 20. april 2020 Som representant for målgruppa (høyt utdannede kvinner) må jeg si at bildene av rumpa til bedriftseieren ikke gav meg så mye. Lurer seriøst på hva de egentlig vil oppnå? Og hvilken målgruppe de sikter på? 29
MaleficentAurora Skrevet 20. april 2020 #19734 Skrevet 20. april 2020 27 minutter siden, Breakeven skrev: Ja, du har rett. Alle bet på. Så utrolig harry og trist at hun ikke har nok engasjement til å skrive om vanlige engasjerende ting uten å flashe det ene og det andre. Hadde vært flau var jeg henne, 32 år og må selge ungene sine og kroppen på den måten for å få oppmerksomhet. Jeg tror nok at bedriften er mer klar over hva de holder på med enn hva de vil at vi skal tro at de gjør. Men jeg er enig med deg. De gjør dette bevisst og dermed er det ekstra kritikk verdig at det blir diskutert, til at det kommer en ny lov i bloggverden som tilsier at bloggere ikke har lov til å bruke barna sine som inntektskilde. 3
pøbelsara Skrevet 20. april 2020 #19735 Skrevet 20. april 2020 38 minutter siden, Dolce skrev: Som representant for målgruppa (høyt utdannede kvinner) må jeg si at bildene av rumpa til bedriftseieren ikke gav meg så mye. Lurer seriøst på hva de egentlig vil oppnå? Og hvilken målgruppe de sikter på? Får du ikke veldig lyst til å kjøpe deg slike tights, når du vet alt det du vet nå? 11
Surikatt Skrevet 20. april 2020 #19736 Skrevet 20. april 2020 Tenker hun storkoser seg med kommentarene på hvor flott rumpe hun har mens hun svarer tusen, tusen takk. Hva i all verden er dette? Ekstremt oppmerksomhetssyk? 18
Gjest Lin11 Skrevet 20. april 2020 #19737 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, Surikatt skrev: Tenker hun storkoser seg med kommentarene på hvor flott rumpe hun har mens hun svarer tusen, tusen takk. Hva i all verden er dette? Ekstremt oppmerksomhetssyk? Det er vel som når man legger ut bilder av barn? Folk komplimenterer for å være høflige? Dette vet bedriften?
Skrottefar Skrevet 20. april 2020 #19739 Skrevet 20. april 2020 1 time siden, Lin11 skrev: Spør du meg er det et skikkelig ræva forretningskonsept. Er vel nettopp det det er, nemlig ræva som er konseptet og skal profileres mest mulig, og da vil selvfølgelig målgruppa med høyt utdannede kvinner la seg påvirke til hva det nå enn måtte være 🤣 17
Surikatt Skrevet 20. april 2020 #19740 Skrevet 20. april 2020 I morgen er den sikkert flat igjen slik den egentlig er. Fantastisk å ha evnen til å endre på kroppsdeler bare sånn over natta. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå