Måne Rampelyset Skrevet 10. mars 2020 #17281 Del Skrevet 10. mars 2020 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 10. mars 2020 #17282 Del Skrevet 10. mars 2020 11 timer siden, Heartland skrev: Jeg stusset også litt på dette. De har akkurat hatt vinterferie, så ble eldste tatt ut av skolen fredag. Og nå tas hun ut av skolen igjen, allerede fra tirsdag av? Hvor lenge da? Hele uken? Det virker da litt.. spesielt? Hun får kanskje fri for å dra på jobb. Det reklameres jo ikke av seg selv... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. mars 2020 #17283 Del Skrevet 10. mars 2020 Noen bruker om egenmeldingsdagene sine hvert år. Andre bruker opp skolebarna sine permisjonsdager hvert år. Sier mye om de som voksne tenker jeg. Det er innhold - innhold - innhold. Grunnlaget for læring legges tidlig. Skole er noe annet enn bhg, der en har en helt annen frihet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 10. mars 2020 #17284 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) 20 minutter siden, Klementine skrev: Noen bruker om egenmeldingsdagene sine hvert år. Andre bruker opp skolebarna sine permisjonsdager hvert år. Sier mye om de som voksne tenker jeg. Det er innhold - innhold - innhold. Grunnlaget for læring legges tidlig. Skole er noe annet enn bhg, der en har en helt annen frihet. Og dette vet folk fordi Treasures AS villig deler dette med resten av Norges befolkning via sine bedrifts SoMe kanaler, for å please både annonsører og følgere. Forkastelig! Endret 10. mars 2020 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. mars 2020 #17285 Del Skrevet 10. mars 2020 Ja, når bedriften ikke evner å sette sammen innhold, når den ene ansatte er på planlagt permisjon sier jo også det noe. De har jo muligheten til å forhåndslage innlegg. Eller legge ut noe "lettvint". For meg fremstår det som om bedriften er lei og mettet av seg selv. At de mangler kreativitet og input. Naturlig det, når det aldri er noen andre impulser, motstand på innhold eller velger å ikke delta på ulike happenings, som andre influencere gjør i større grad. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. mars 2020 #17286 Del Skrevet 11. mars 2020 "Endelig ferie"??? De var jo akkurat på ferie, hyttetur.....? Kan være de nå må på ny vinterferie for å vise frem stæsjet de egentlig skulle reklamere for i vinterferien? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heartland Skrevet 11. mars 2020 Populært innlegg #17287 Del Skrevet 11. mars 2020 De har nå "ny vinterferie" siden de var syke i selve vinterferien. Det var en spesiell infallsvinkel. Jeg visste ikke at det var sånn det fungerte her i verden. På mandag skal jeg være hjemme fra jobb. Jeg skal si til arbeidsgiveren min at "sorry, men jeg var syk i helgen, så jeg tar ny helg nå". 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. mars 2020 #17288 Del Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Heartland skrev: De har nå "ny vinterferie" siden de var syke i selve vinterferien. Det var en spesiell infallsvinkel. Jeg visste ikke at det var sånn det fungerte her i verden. På mandag skal jeg være hjemme fra jobb. Jeg skal si til arbeidsgiveren min at "sorry, men jeg var syk i helgen, så jeg tar ny helg nå". Arbeidstakere kan få tilbake de dagene de er syke i ferien mot legeerklæring. Siden CBE er egen sjef er hun muligvis ganske large på det. Denne rettigheten gjelder ikke barns sykdom. Da er ferien tapt. Men igjen CBE er egen sjef og kan godkjenne "fravær" som hun vil. Slapt forhold til viktigheten av skole, dårlig forbilde både over for lesere og egne barn og så videre er en annen diskusjon jeg ikke skal bevege meg inn på nå. Har på følelsen det er enda et patetisk forsøk fra bloggeierne på å øke temperaturen og få litt sårt tiltrengt oppmerksomhet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 11. mars 2020 #17289 Del Skrevet 11. mars 2020 11 timer siden, Klementine skrev: Noen bruker om egenmeldingsdagene sine hvert år. Andre bruker opp skolebarna sine permisjonsdager hvert år. Sier mye om de som voksne tenker jeg. Det er innhold - innhold - innhold. Grunnlaget for læring legges tidlig. Skole er noe annet enn bhg, der en har en helt annen frihet. He, he.. ja, det er ulike raser der ute. De som mener sykedager for seg selv og barna (og her permisjon) er noe de har krav på og skal brukes også har du de som tenker at dette er det du maks skal være syk i løpet av et år, og forsøker alt de kan å holde seg under dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 11. mars 2020 #17290 Del Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Heartland skrev: De har nå "ny vinterferie" siden de var syke i selve vinterferien. Det var en spesiell infallsvinkel. Jeg visste ikke at det var sånn det fungerte her i verden. På mandag skal jeg være hjemme fra jobb. Jeg skal si til arbeidsgiveren min at "sorry, men jeg var syk i helgen, så jeg tar ny helg nå". Men når avtaler er satt og betaling avhenger av gjennomføring så kommer barnas beste i annen rekke. Tror de virkelig ikke at folk flest skjønner dette? Narritiativet slår sprekker. Jeg hadde heller aldri tatt med ungene på lekeland i disse koronatider. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 11. mars 2020 #17291 Del Skrevet 11. mars 2020 Helt utrolig at det reklameres for badeland og lekeland i disse tider. Helt uten substans eller noe for hvilke utfordringer verden står ovenfor. Det er meg, meg, meg. For et liv å velge å leve, både på vegne av seg selv og sine barn. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 11. mars 2020 #17292 Del Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Halle-Palle skrev: Men når avtaler er satt og betaling avhenger av gjennomføring så kommer barnas beste i annen rekke. Tror de virkelig ikke at folk flest skjønner dette? Narritiativet slår sprekker. Jeg hadde heller aldri tatt med ungene på lekeland i disse koronatider. Narrativet sliter ja, men MO er spot on. Det har jo alltid vært bedriftseierens beste som er hovedprioritet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. mars 2020 #17293 Del Skrevet 11. mars 2020 51 minutter siden, Klementine skrev: Helt utrolig at det reklameres for badeland og lekeland i disse tider. Helt uten substans eller noe for hvilke utfordringer verden står ovenfor. Det er meg, meg, meg. For et liv å velge å leve, både på vegne av seg selv og sine barn. Folk oppfordres til å ta hensyn til spredning av virus, og hennes reaksjon er altså å legge ut om badeland og lekeland. Hvorfor er jeg ikke overrasket? 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 11. mars 2020 #17294 Del Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, FruRosa skrev: Folk oppfordres til å ta hensyn til spredning av virus, og hennes reaksjon er altså å legge ut om badeland og lekeland. Hvorfor er jeg ikke overrasket? Jeg er ikke overrasket selv. Men jeg hadde jo håpet da, at bedriften en gang overrasket meg positivt. Men neida, det blir bare mer og mer virkelighetsfjernt for de fleste. Lever helt i sin egen boble av et ekkokammer. Flaut å være så ignorant selv om bloggen skal være et magasin. Bedriften kunne jo hatt et innlegg om viktigheten av god og riktig håndhygiene. Hadde ikke krevd mye innsats det. Men klart når en har negler, som klør. Gjentakende øye betennelser til vanlig. Foretrekker å bake med en halvmeter hår hengende løst, så er vel ikke den kunnskapen helt på plass i utgangspunktet. Ufattelig at bedriften kan lønne to ansatte 100% på det opplegget de kjører. Men det er jo klart at den ene kan jo ikke skaffe seg jobb utenfor hjemmet, for da blir jo ikke innhold produsert! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 11. mars 2020 #17295 Del Skrevet 11. mars 2020 Ser ut som familien Treasures AS er på vestlia aleine? Kanskje det beste i disse corona tider? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 11. mars 2020 #17296 Del Skrevet 11. mars 2020 Igjen er denne bedriften i utakt med virkeligheten og oppfordringene til å begrense reiseaktiviteten som et tiltak for å ikke spre mer smitte. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 11. mars 2020 #17297 Del Skrevet 11. mars 2020 (endret) Signerer @Kleenex. Ut i fra alle reklamebildene på bloggen så ser Vestlia helt tomt ut. Godt at alle andre enn denne bedriften tar sine forhåndsregler i fht smittespredning da. Forundrer heller ikke meg at bedriften velger å fremsnakke reising, badeland og lekeland selv i oppstartsfasen til coronapandemien. Endret 11. mars 2020 av Ultiva 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 11. mars 2020 #17298 Del Skrevet 11. mars 2020 Vestlia ser jo alltid tomt ut på bloggernes bilder. Kanskje det rett og slett var veldig lurt å dra dit? En slags karantene! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 11. mars 2020 #17299 Del Skrevet 11. mars 2020 9 minutter siden, Ultiva skrev: Signerer @Kleenex. Ut i fra alle reklamebildene på bloggen så ser Vestlia helt tomt ut. Godt at alle andre enn denne bedriften tar sine forhåndsregler i fht smittespredning da. Forundrer heller ikke meg at bedriften velger å fremsnakke reising, badeland og lekeland selv i oppstartsfasen til coronapandemien. LKE la ut i går på instastory at de på nabobordet i går var fra Italia med latter-emoji. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 11. mars 2020 #17300 Del Skrevet 11. mars 2020 13 minutter siden, Ultiva skrev: Signerer @Kleenex. Ut i fra alle reklamebildene på bloggen så ser Vestlia helt tomt ut. Godt at alle andre enn denne bedriften tar sine forhåndsregler i fht smittespredning da. Forundrer heller ikke meg at bedriften velger å fremsnakke reising, badeland og lekeland selv i oppstartsfasen til coronapandemien. Det gikk visst fint sier CBE i kommentarfeltet. Fordi DE tar sine forholdsregler... Det hjelper jo litt hvis andre ikke gjør de samme, da er jo bedriftsfamilien med på spre smitte fra Geilo til Sarpsborg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå