Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Idag har jeg sett rumpa til daglig leder, rumpa til CamillaLor, og rumpa til Fitfocus, samt treningen til daglig leder, og treningen til Fitfocus. Gjett to ganger hvem som inspirerer mest. Og Daglig leder Caroline Berg Eriksen: Det er flere som velger å trene rumpe fremfor å operere den her i verden, og ikke bare på grunn av fasongen men for å ha en generelt sterk bakside for å holde skjelettet oppreist. Men var jeg profesjonell, ville jeg ha fått med resten av kroppen på trening også og endelig prøvd å blant annet gjennomføre en skikkelig utført armheving, samt unngått fjortistekst. Det blir bare useriøst, og antall visninger på den såkalte ab-challengen går i samme retning som inntektene: stupende.

Helt enig! Har fulgt både CBE (egentlig som fast leser i mange år), og fitfocus i flere år. Av helt forskjellige grunner! Og jeg som er glad i trening skjønner ikke hva de ønsker å oppnå med netfit?! 
Selv om jeg legger godvilja til så har de alt for langt opp til konkurrentene. Både når det kommer til kunnskap, tydelig mål/målgruppe og formidlingsevne! 

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

CBE burde går i lære hos Fitfocus!

• Liker 10
Skrevet

Er det ingen som kan veilede netfitmodellen i markløftsposisjoner.....😑😑😑

• Liker 19
Skrevet
1 time siden, Castor Troy skrev:

Ifølge netfit siden skal de ha launch engang i løpet av 2019. Det året har passert, og det står fortsatt under construction på netfit siden. Hun har heller ikke gitt seg noen ny frist heller. Over 1 år har gått, 115 innlegg har blitt lagt ut men det er fortsatt ikke klart virker det som. Hva er det CBE venter på, hva skal skje? Hun poster jo hver dag, men vi har kanskje en stor overraskelse eller premiere i vente?

Hva er egentlig Netfit da? 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Agatha Spinatha skrev:

Det er vel en Brand new online fitness and nutrition Club 

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
5 minutter siden, Agatha Spinatha skrev:

Det er kanalen hvor Caroline kan vise frem kroppen sin, pakket inn i trening? 

Skrevet
2 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det er vel en Brand new online fitness and nutrition Club 

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Det er kanalen hvor Caroline kan vise frem kroppen sin, pakket inn i trening? 

Jeg er kommet sent inn i denne delen av debatten. Har liksom ikke helt fått med meg hva det er og dets formål. 

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, MiniMjau skrev:

Er det ingen som kan veilede netfitmodellen i markløftsposisjoner.....😑😑😑

Skal vi kalle en spade for en spade og si at egenvektsøvelsene daglig leder viser er å anse som oppvarmende aktiveringsøvelser forut for tung styrketrening når det skorter på kontakt med muskulaturen? I tillegg kan man nevne at å trene med vektstang og vekter ikke bare utvikler baken, men hele baksiden inkludert rygg og armer. Ergo tviler jeg sterkt at øvelsene med vektstang er noe som utføres jevnlig ref mangelen på muskelutvikling i overkroppen og evnen til å utføre en enkel baseøvelse som armheving på gulvet.

• Liker 33
Gjest CecilieX
Skrevet
28 minutter siden, Agatha Spinatha skrev:

Jeg er kommet sent inn i denne delen av debatten. Har liksom ikke helt fått med meg hva det er og dets formål. 

Det skulle være en nettside som skulle lanseres i 2019. Med på laget hadde de en PT som man bare så introdusert men som så ble borte. LKE har forklart på forespørsel at de har hatt noen utfordringer som gjør at de ikke har kommet i mål (noen som husker hva?). Rundt Vixen fikk de presse på at de skal lage en treningsportal. Enn så lenge er Instagram-kontoen den eneste kanalen som fungerer.

Skrevet (endret)
36 minutter siden, Agatha Spinatha skrev:

Tror ikke du vil få et godt svar noe sted. Ingen skjønner greia. 

Til å begynne med skulle det være et nettsted og en treningsapp og et samarbeid med en PT. Mener også å huske det skulle være kosthold og oppskrifter. Nettsiden har aldri kommet opp, appen eksisterer ikke og PTen er borte vekk. Det som er igjen er et fåtall følgere på IG og uendelige kroppsfokus-bilder av ene eieren. 

Endret av Inocybe
Ser CecilieX kom før meg 😊
  • Liker 29
Skrevet
Akkurat nå, Inocybe skrev:

Tror ikke du vil få et godt svar noe sted. Tror ingen skjønner greia. 

Til å begynne med skulle det være et nettsted og en treningsapp og et samarbeid med en PT. Mener også å huske det skulle være kosthold og oppskrifter. Nettsiden har aldri kommet opp, appen eksisterer ikke og PTen er borte vekk. Det som er igjen er et fåtall følgere på IG og uendelige kroppsfokus-bilder av ene eieren. 

Ikke rart at jeg ikke skjønte noe da, takk for svar. 

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, CecilieX skrev:

Det skulle være en nettside som skulle lanseres i 2019. Med på laget hadde de en PT som man bare så introdusert men som så ble borte. LKE har forklart på forespørsel at de har hatt noen utfordringer som gjør at de ikke har kommet i mål (noen som husker hva?). Rundt Vixen fikk de presse på at de skal lage en treningsportal. Enn så lenge er Instagram-kontoen den eneste kanalen som fungerer.

Merkelig opplegg.

• Liker 6
Gjest CecilieX
Skrevet

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/05/treningstirsdag-mage-og-bein-2/

I dette innlegget står det om netfit at de skal tilpasse treningsopplegg til hvert enkelt medlem. Så det skulle vel være noe du meldte deg inn i. 

Ellers episk diskusjon av luftboksing som trening i denne. Først påståes det at det trener div muskler men etter noe diskusjon er det visstnok bare «cardio» Å innrømme feil er ikke et alternativ🤪

Skrevet
17 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Skal vi kalle en spade for en spade og si at egenvektsøvelsene daglig leder viser er å anse som oppvarmende aktiveringsøvelser forut for tung styrketrening når det skorter på kontakt med muskulaturen? I tillegg kan man nevne at å trene med vektstang og vekter ikke bare utvikler baken, men hele baksiden inkludert rygg og armer. Ergo tviler jeg sterkt at øvelsene med vektstang er noe som utføres jevnlig ref mangelen på muskelutvikling i overkroppen og evnen til å utføre en enkel baseøvelse som armheving på gulvet.

Enig. For å få den rompa som (tidvis) vises på de ulike kanalene, må belastningen på markløftene være betydelig høyere enn det resten av fysikken hennes tilsier. 

• Liker 14
Skrevet
2 minutter siden, CecilieX skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/05/treningstirsdag-mage-og-bein-2/

I dette innlegget står det om netfit at de skal tilpasse treningsopplegg til hvert enkelt medlem. Så det skulle vel være noe du meldte deg inn i. 

Ellers episk diskusjon av luftboksing som trening i denne. Først påståes det at det trener div muskler men etter noe diskusjon er det visstnok bare «cardio» Å innrømme feil er ikke et alternativ🤪

Tilpasses til hvert medlem?? Det fungerer sikkert om virksomheten har få medlemmer. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Inocybe skrev:

Tror ikke du vil få et godt svar noe sted. Ingen skjønner greia. 

Bare for å spesifisere: eieren av domenet netfit.no er fortsatt den kronisk ferierende PT'en ingen ennå har sett medvirke bortsett fra på et par instabilder i 2019, ingen av Treasures eiere. Domenet koster ikke så mye, da. Det er sikkert enkelt å overføre eierskapet når eierskapet av et aktivt domene blir et reelt tema.

• Liker 11
Skrevet

De siste «treningsbildene» hennes er pinlige. Hvorfor nærbilde av en rumpe? Og booty? Jeg får lyst til å printe ut bildene og henge dem opp overalt i Sarpsborg. Det hadde vært pinlig - for henne. 

• Liker 29
Skrevet
4 minutter siden, Surikatt skrev:

De siste «treningsbildene» hennes er pinlige. Hvorfor nærbilde av en rumpe? Og booty? Jeg får lyst til å printe ut bildene og henge dem opp overalt i Sarpsborg. Det hadde vært pinlig - for henne. 

Jeg tror faktisk hun hadde elsket det. Da kunne enda flere fått beundre hennes flotte kropp. Hun kunne vel vurdert å gjøre det samme selv, men det er vel litt selvrespekt som holder henne tilbake. 

• Liker 19
Skrevet (endret)

"Bloggerne"-sendingene og andres bilder er mer enn avslørende nok. Daglig leder kan ta fersken-emojien sin og stappe den der daglige lederes rumper er høyest når det plukkes blåbær og merke det med reklame for PS. Eventuelt BS.

Det får være grenser for hva en selger skal prøve å selge inn av unødvendig tullball. Minner om at per tiden er det to små som figurerer på de tre siste postene på bedriftens instagramkanal.

Endret av Revenge o'Cavatina
Korrigert insta-info
  • Liker 39
Skrevet
10 timer siden, Agatha Spinatha skrev:

Tilpasses til hvert medlem?? Det fungerer sikkert om virksomheten har få medlemmer. 

Finnes flere sider som har automatiske funksjoner som gjør dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...