Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor sier alle at hun ikke ligner på seg selv? Man ser absolutt at det er samme dame, bare med og uten filter. Hun er ikke ugjenkjennelig i det hele tatt. Og hun ser veldig bra ut, og fint med et ekte smil i stedet for trutmunn! 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kollontaj skrev (4 timer siden):

Ikke lov å gjengi svar fra chat-gpt her, tror jeg? Men om du legger inn de to bildene over her og ber om svar på hva som er forskjellen på bildene, får du et veldig tydelig svar på hva som er gjort. 😑

Jeg mener at det nå er lov å gjengi svar fra Chat-GPT, du må bare tydelig oppgi at det er der du har det fra.

• Liker 8
Skrevet
Jojo345 skrev (1 time siden):

Ligger på snap hos sara emilie

Ah, har blokkert Sara Emilie

• Liker 1
Gjest Jojo345
Skrevet
Isola2 skrev (12 minutter siden):

Ah, har blokkert Sara Emilie

Jeg og men måtte inn og sjekke.

Det er en spot on-kommentar og må ha fornærmet CBE ganske kraftig. 

Er det da en snakkis utenom KG at CBE ikke har kunder?

Skrevet
Jojo345 skrev (2 timer siden):

Jeg ser ikke noe fra Vixen, er kanskje for sent ute?

Skrevet
Hirondelle skrev (46 minutter siden):

Jeg ser ikke noe fra Vixen, er kanskje for sent ute?

Hele utdelingen ligger på Vgtv

• Liker 2
Skrevet
Jojo345 skrev (4 timer siden):

De leser her alle mann 😄

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Sarah93 skrev (14 timer siden):

Hvorfor sier alle at hun ikke ligner på seg selv? Man ser absolutt at det er samme dame, bare med og uten filter. Hun er ikke ugjenkjennelig i det hele tatt. Og hun ser veldig bra ut, og fint med et ekte smil i stedet for trutmunn! 

Syns du hun likner på seg selv MED filter/redigering? 

• Liker 8
Skrevet
Melkebart1 skrev (2 timer siden):

Syns du hun likner på seg selv MED filter/redigering? 

Jeg ser at det er samme person, ja. Som har brukt filter. Ja, det ser kunstig ut, men det er ikke noe problem å se at det er samme dame. Hva er det som er så ugjenkjennelig? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sarah93 skrev (1 time siden):

Jeg ser at det er samme person, ja. Som har brukt filter. Ja, det ser kunstig ut, men det er ikke noe problem å se at det er samme dame. Hva er det som er så ugjenkjennelig? 

https://www.sa.no/disse-14-far-du-se-i-kommende-kompani-lauritzen/s/5-46-1743819

Nå har det nok vært foretatt noen arbeider i ansiktet etter dette også, men:

Kinn og kjevelinjen er redigert smalere, gjør det mer V-formet. Smalere neserygg og tipp, forlenget nesen noe. Øynene er større og mer løftet. Alle porer, linjer og hudtekstur er brushet vekk slik at huden ser plastikk-aktig ut. Antakelig et filter. Og dette var bare ansiktet. 

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet
Sarah93 skrev (2 timer siden):

Ja vi ser  eller veit jo at det er samma dama, poenget er vel at hun slettes ikke redigerer seg penere eller til det bedre. Det er bare flaut at damer på den alderen skal drive på med det der. Syns jeg da! 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
FruRosa skrev (På 24.1.2026 den 14.08):

Himmelvid forskjell på bilder tatt av andre og det CBE legger ut selv!

(jeg har speilvendt det CBE har lagt ut for lettere sammenligning)

IMG_2898.jpeg

IMG_2895.jpeg

Det nederste bildet er strengt talt en oppkonstruert AI-dame. Ikke engang ansiktsfasongen er lik. Huden er kraftig skyggelagt, poreløs og blank som en badeand, kroppen er 5 kilo slankere og øyne og lepper er signifikant større enn hos CBE.

Ikke rart at CBE skjuler likes på IG og sjelden får mer enn 8-10 kommentarer under de ihjelretusjerte bildene sine. Kunstige avatarer får man tross alt 100 av på dusinet. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

En ting er, som nevnt over, hva filter og redigering gjør med ansiktet, men å fremheve sener og tynne armer ved både skyggelegging og lys, slik at en allerede slank kvinne skal fremstå som enda smalere, er bare fælt å se. 

• Liker 17
  • Nyttig 13
Skrevet

Hvorfor bruke flere tusen på fillers, restylane, botox, vipper, bryn, silikon, sminke og hairextension og så bruke filter. Det skjønner jeg ikke.

• Liker 23
  • Nyttig 2
Skrevet
Xstrella skrev (5 minutter siden):

Hvorfor bruke flere tusen på fillers, restylane, botox, vipper, bryn, silikon, sminke og hairextension og så bruke filter. Det skjønner jeg ikke.

Du er fortsatt ikke fornøyd. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Ser hun på IG story viser til gammelt cover av henne i Det nye, og videre legger ut bilder av henne som var inni bladet. Hun skriver at hun elsket stylingen. På det ene bildet ligger hun sterkt sminket i kort kjole mens hun biter seg i de knallrøde leppene, i en seng fullstappet av bamser. Jeg skjønner ikke hensikten med å bruke rekvisitter forbundet med barn sammen med et slikt objekt. I lys av at barn overeksponeres på kommersielle SoMe-kontoer (og ellers), og den innsikten vi i dag har om nettovergrep gir kombinasjonen bamser og seksualisert objekt dårlige assosiasjoner. Saken i Det Nye er mange år gammel, og ny bevisstgjøring tilkommer med årene, men det virker ikke som det gjelder Berg Eriksen. Hun elsker det (ennå).

Beklager hvis dette allerede er nevnt. Jeg følger ikke så ofte med her inne nå.

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 12
  • Nyttig 11
Skrevet
Kollontaj skrev (59 minutter siden):

Du er fortsatt ikke fornøyd. 

Med? 

• Liker 1
Skrevet
Xstrella skrev (På 24.1.2026 den 14.02):

Hvem er hun til høyre? 😱😱😱

Ser de ikke hvor TEIT dette er. CBE du er snart 40 år. Slike filtre på en ellers stivsminket og operert dame er patetisk. Voks opp!!!

Så utrolig avslørende snakk om å redigere seg i hel. Bildet til venstre er slik hun er, kan ikke være sndre enn hun selv som tror på bildet til høyre. Og det i seg selv er jo bekymringsfullt. 
Latterlig å holde på sånn.

• Liker 15
Skrevet (endret)
Xstrella skrev (14 minutter siden):

Med? 

At CBE fremdeles ikke er fornøyd med utseendet sitt, til tross alle fillers, plastisk kirurgi, manisk trening og sulting. Tror jeg @Kollontaj mente. Og det er nok dessverre akkurat slik det er. 

Trist, en normalt søt dame med mann og barn, Volvo, hund og stakittgjerde - men aldri lykkelig og tilfreds med seg selv. Veldig trist. Og enda tristere at hun pusher på for å bidra til at andre kvinner skal føle seg like lite tilfredse og lykkelige som den de er.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet
Turkis Sau skrev (På 25.1.2026 den 22.35):

At CBE fremdeles ikke er fornøyd med utseendet sitt, til tross alle fillers, plastisk kirurgi, manisk trening og sulting. Tror jeg @Kollontaj mente. Og det er nok dessverre akkurat slik det er. 

Trist, en normalt søt dame med mann og barn, Volvo, hund og stakittgjerde - men aldri lykkelig og tilfreds med seg selv. Veldig trist. Og enda tristere at hun pusher på for å bidra til at andre kvinner skal føle seg like lite tilfredse og lykkelige som den de er.

Hun har nå en story ute som sier at hun har plass til nye kunder gjennom FF fra februar. Og illustrerer det med et bilde av seg selv bakfra, i roapparat. Mer enn noe annet gir det bildet inntrykk av at dette er et proana-bilde. Bygge seg sterk og sunn har det i hvert fall lite med å gjøre, og like lite med korrekt teknikk å gjøre.

Ironisk nok har hun, også på pt_carolineberg, en post hvor det tas opp når man ikke bør trene. Bl.a. langvarige søvnproblemer, for lite mat over tid, når man er syk, når man har smerter, har overbelastet, har for mye stress. 

Ironisk siden begge eierne av Treasures AS, både CBE og LKE, i årevis har vist at de selv gjør nettopp det de selv nå plutselig advarer andre mot å gjøre. 

Selvinnsikt har aldri vært deres sterke side. Ei heller "fagkunnskap"... 

Dette FitFemme-luftslottet viser dette mer enn det meste andre de har holdt på med. Hvor fokuset har vært utseendet først og fremst, ikke helse. Såkalte clickbaits fremfor forsvarlige råd.

• Liker 11
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...