FruRosa Skrevet 24. januar #108681 Skrevet 24. januar Himmelvid forskjell på bilder tatt av andre og det CBE legger ut selv! (jeg har speilvendt det CBE har lagt ut for lettere sammenligning) 14 2
Hallepalle2 Skrevet 24. januar #108682 Skrevet 24. januar Melkebart1 skrev (3 timer siden): 😞 Man kan faktisk ikke si at det er samme kvinne, ved første øyekast. Og så er hun så uendelig mye penere på det venstre bildet! 10 3
Snødronninga Skrevet 24. januar #108685 Skrevet 24. januar Ja tenk at de misunnelige og onde kvinnene på Kvinneguiden sier at Caroline er flott når hun er helt naturlig. Så naturlig det kan få blitt da, når man er fylt opp med botox. Det er ingen tvil om at den filtrerte versjonen taper på alle områder. Den blurry effekten er oppbrukt, Caroline. Det er langt i fra vakkert å se på, og det vitner bare om at du er usikker på deg selv. Du tror åpenbart at du ikke er fin nok uten juks. Som snart 40 år, er det på tide å reflektere over hvordan du fremstår som forbilde for de som måtte følge deg, dine barn og ikke minst deg selv. Ja tenk at vi på KG, er så slemme at vi heier på ditt naturlige utseende. Jeg er sikker på at alle i tråden, synes du er mye bedre og finere uten å bruke alle triks i boka for å se ut som noe du får kjøpt i butikken, innpakket i plast. Huff, så grusomme vi er. 14 13
Durancell Skrevet 24. januar #108686 Skrevet 24. januar Det er ingenting naturlig med det «naturlige» bildet. Hun er bare plastikk. 17 2
Jobbermedbarn Skrevet 24. januar #108687 Skrevet 24. januar Sol79 skrev (6 timer siden): Han sa det. 😅 Det er mange influensere som har skapt sin egen business; Isabell Raad klær for enkle damer, Kathrine Halvorsen klær for blinde damer, Sara Emilie klær for lubne damer og Caroline Berg Eriksen treningsprogram for imaginære damer. 😅 Han sa det ja? Synes jeg hørte det😅 Snakk om å treffe spikeren på hodet, blir hun ikke flau??? Jeg så intervjuet med henne på VGtv i går og hun var jo så flott naturlig («naturlig») og da ble det ekstra trist å se det bildet hun selv har lagt ut. Hun er snart 40, mamma til to jenter og holder på med dette? Bare trist. Ser også at de fremstiller henne enda slankere enn hun allerede er, så dårlig forbildet for egne jenter og alle andre. Bare trist igjen. 11 7
Kollontaj Skrevet 24. januar #108688 Skrevet 24. januar Ikke lov å gjengi svar fra chat-gpt her, tror jeg? Men om du legger inn de to bildene over her og ber om svar på hva som er forskjellen på bildene, får du et veldig tydelig svar på hva som er gjort. 😑 7 4
MiniMjau Skrevet 24. januar #108689 Skrevet 24. januar Kan spørre chatgpt om å reversere redigering/filterbruk på bildet 3 1
Xstrella Skrevet 24. januar #108690 Skrevet 24. januar Og kommentarfeltet leverer, akkurat slik frua vil. Og derfor kjører hun på. 3
Kollontaj Skrevet 24. januar #108691 Skrevet 24. januar MiniMjau skrev (1 time siden): Kan spørre chatgpt om å reversere redigering/filterbruk på bildet Det går ikke når det er så store endringer fra originalbildet og opprinnelig persons hud, ansiktsform, ansiktsdeler og kroppsform. 5
MiniMjau Skrevet 24. januar #108692 Skrevet 24. januar Kollontaj skrev (7 minutter siden): Det går ikke når det er så store endringer fra originalbildet og opprinnelig persons hud, ansiktsform, ansiktsdeler og kroppsform. Jeg fikk det til, på en måte ... basert på at chat gpt analyserte bildet som er redigert og anslo hva som antagelig er redigert/justerte til naturlig lys osv. 1
Melkebart1 Skrevet 24. januar #108693 Skrevet 24. januar Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Man kan faktisk ikke si at det er samme kvinne, ved første øyekast. Og så er hun så uendelig mye penere på det venstre bildet! Nei det er helt sjukt! Ser at armene er redigert mindre og hun trekker inn magen på det hun har tatt selv. Utstikkende ribben, men ikke på det fra Vixen.. Rart det der! 9 2
Kollontaj Skrevet 24. januar #108694 Skrevet 24. januar MiniMjau skrev (16 minutter siden): Jeg fikk det til, på en måte ... basert på at chat gpt analyserte bildet som er redigert og anslo hva som antagelig er redigert/justerte til naturlig lys osv. Ja, en lang liste over hva som er gjort sammenlignet med originalpersonen basert på bildet tatt av annen fotograf, men kan ikke «fjerne» filter osv på CBEs eget bilde. 2 1
Gjest Jojo345 Skrevet 24. januar #108695 Skrevet 24. januar Så videoen av niklas baarli som sier at CBE trener imaginære damer. Det var faktisk priceless
Isola2 Skrevet 24. januar #108697 Skrevet 24. januar Jojo345 skrev (2 minutter siden): Så videoen av niklas baarli som sier at CBE trener imaginære damer. Det var faktisk priceless Hvor finnes den?
Durancell Skrevet 24. januar #108698 Skrevet 24. januar La inn bildet på Chatgpt hvor hun er «naturlig» og der kom det opp alt som mest sannsynlig har blitt gjort med det trynet. Var litt morsomt faktisk. 2
Melkebart1 Skrevet 24. januar #108699 Skrevet 24. januar Isola2 skrev (33 minutter siden): Hvor finnes den? Det var på Vixen i går. Mulig det ligger ute på Vgtv. Men har ikke sjekket selv
Gjest Jojo345 Skrevet 24. januar #108700 Skrevet 24. januar Melkebart1 skrev (18 minutter siden): Det var på Vixen i går. Mulig det ligger ute på Vgtv. Men har ikke sjekket selv Ligger på snap hos sara emilie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå