Villroses hage Skrevet onsdag kl. 16:28 #108541 Skrevet onsdag kl. 16:28 blåbærpai skrev (7 timer siden): Som flere påpeker; det er kun posering. Hun leker at hun trener. Hun leker PT. Hun er sin egen fullvoksne barbie-dukke. Idiotisk? Selvfølgelig. Kan man forvente noe annet? Tvilsomt. Er også av oppfatning at hun leker influencer, jeg tviler på at hun er til inspirasjon for så veldig mange. Blitt mer som en vernet bedrift, det der. Ja, det er vel denne rosablogger/livsstilblogger/mammablogger sin modus operandi. Vedkommende har lekt modell i alle år. Så yogalærer, så PT, og kanskje verst av alt "kostholdsekspert". Carolinebergeriksen.no (pluss endel andre virksomhetsnavn) lever tilsynelatende av å være påvirker, så noen reklameoppdrag må fortsatt gi litt penger i kassa. Reklame for treningsklær, hoteller, sminke og fast fashion. Julepynt. Og pulvervafler. Dessverre blir barn utnyttet til å dra inn klikk og oppmerksomhet når CBE sine krumspring ikke fenger nok lenger. 18
Frisk Frosk Skrevet onsdag kl. 17:29 #108542 Skrevet onsdag kl. 17:29 blåbærpai skrev (8 timer siden): Som flere påpeker; det er kun posering. Hun leker at hun trener. Hun leker PT. Hun er sin egen fullvoksne barbie-dukke. Idiotisk? Selvfølgelig. Kan man forvente noe annet? Tvilsomt. Er også av oppfatning at hun leker influencer, jeg tviler på at hun er til inspirasjon for så veldig mange. Blitt mer som en vernet bedrift, det der. Ikke bare fremstiller hun seg selv som sin egen fullvoksne barbie-dukke som skal objektiviseres og seksualiseres i omtrent ett og alt. Nå er hun også godt i gang med å lage samme innhold med minikloner av egen barbie-avatar. Det skulle vært straffbart! 23 8
Xstrella Skrevet onsdag kl. 17:49 #108543 Skrevet onsdag kl. 17:49 For et press de må leve opp til. Ja, det burde vært straffbart. Få barn vekk fra foreldrenes sosiale medier. 19 5
Svartfugl Skrevet onsdag kl. 21:06 #108544 Skrevet onsdag kl. 21:06 Hva er greia med at hun snakker så rart? Synes ikke hun snakket slik før, men hun klarer jo ikke å si "s"-lyd lenger. Har noen her prøvd restylane eller lignende i leppene og opplevd at det påvirker uttalen? Eller kan det være fiksing på tennene? Jeg har lagt merke til at den del amerikanske kjendiser tilsynelatende har fått satt på skallfasetter på tennene som ikke passer helt, og de får lignende problemer virker det som. 9
Durancell Skrevet onsdag kl. 21:22 #108545 Skrevet onsdag kl. 21:22 Svartfugl skrev (14 minutter siden): Hva er greia med at hun snakker så rart? Synes ikke hun snakket slik før, men hun klarer jo ikke å si "s"-lyd lenger. Har noen her prøvd restylane eller lignende i leppene og opplevd at det påvirker uttalen? Eller kan det være fiksing på tennene? Jeg har lagt merke til at den del amerikanske kjendiser tilsynelatende har fått satt på skallfasetter på tennene som ikke passer helt, og de får lignende problemer virker det som. Virker som hun skal ha duck lips samtidig som hun snakker og da blir det veldig rart. Hun sier for eksempel «tyater»( teater). 20
Frisk Frosk Skrevet onsdag kl. 21:23 #108546 Skrevet onsdag kl. 21:23 Svartfugl skrev (14 minutter siden): Hva er greia med at hun snakker så rart? Synes ikke hun snakket slik før, men hun klarer jo ikke å si "s"-lyd lenger. Har noen her prøvd restylane eller lignende i leppene og opplevd at det påvirker uttalen? Eller kan det være fiksing på tennene? Jeg har lagt merke til at den del amerikanske kjendiser tilsynelatende har fått satt på skallfasetter på tennene som ikke passer helt, og de får lignende problemer virker det som. Jeg har ikke prøvd, og kommer ikke til å gjøre det. Men jeg har sett (hørt) andre som har tatt det i leppene og ikke lenger snakker rent. Det virker som om de ikke hører det selv, men andre hører det jo. Ellers synes jeg øynene og tennene hennes har sett annerledes ut etter hun visstnok hadde influensa i desember. Men, hun varierer jo så mye på hva som er favorittfilter, så hun endrer seg bare fra en type falsk til en annen type uekte. 14 4
Kollontaj Skrevet onsdag kl. 21:34 #108547 Skrevet onsdag kl. 21:34 Durancell skrev (11 minutter siden): Virker som hun skal ha duck lips samtidig som hun snakker og da blir det veldig rart. Hun sier for eksempel «tyater»( teater). Prøv å snakke rent mens du pusher leppene ekstra ut, det er vanskelig å si teater, iallfall. 🤭 7 2
Durancell Skrevet onsdag kl. 21:36 #108548 Skrevet onsdag kl. 21:36 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Prøv å snakke rent mens du pusher leppene ekstra ut, det er vanskelig å si teater, iallfall. 🤭 Jeg har prøvd flere ganger🤭 6
cerruti Skrevet onsdag kl. 21:38 #108549 Skrevet onsdag kl. 21:38 Svartfugl skrev (31 minutter siden): Hva er greia med at hun snakker så rart? Synes ikke hun snakket slik før, men hun klarer jo ikke å si "s"-lyd lenger. Har noen her prøvd restylane eller lignende i leppene og opplevd at det påvirker uttalen? Eller kan det være fiksing på tennene? Jeg har lagt merke til at den del amerikanske kjendiser tilsynelatende har fått satt på skallfasetter på tennene som ikke passer helt, og de får lignende problemer virker det som. Fiksing av tenner for 3? gang? Og veldig tilgjort. First price-Camilla Phil? 8
tøydokka Skrevet onsdag kl. 21:51 #108550 Skrevet onsdag kl. 21:51 Svartfugl skrev (41 minutter siden): Hva er greia med at hun snakker så rart? Synes ikke hun snakket slik før, men hun klarer jo ikke å si "s"-lyd lenger. Har noen her prøvd restylane eller lignende i leppene og opplevd at det påvirker uttalen? Eller kan det være fiksing på tennene? Jeg har lagt merke til at den del amerikanske kjendiser tilsynelatende har fått satt på skallfasetter på tennene som ikke passer helt, og de får lignende problemer virker det som. Det er "lipflip", dvs botox satt i musklene som snurper leppene sammen. Det gir et løft til overleppen og inntrykk av mer fylde. Men bivirkninger, spesielt viss dosen er høy, blir talevansker og vansker med å drikke uten å søle 8 10
~ Ada ~ Skrevet onsdag kl. 21:53 #108551 Skrevet onsdag kl. 21:53 Frisk Frosk skrev (4 timer siden): Ikke bare fremstiller hun seg selv som sin egen fullvoksne barbie-dukke som skal objektiviseres og seksualiseres i omtrent ett og alt. Nå er hun også godt i gang med å lage samme innhold med minikloner av egen barbie-avatar. Det skulle vært straffbart! Ja! 3 2
Svartfugl Skrevet onsdag kl. 22:08 #108552 Skrevet onsdag kl. 22:08 tøydokka skrev (16 minutter siden): Det er "lipflip", dvs botox satt i musklene som snurper leppene sammen. Det gir et løft til overleppen og inntrykk av mer fylde. Men bivirkninger, spesielt viss dosen er høy, blir talevansker og vansker med å drikke uten å søle Huff. Alt folk gjør for å se ut som noen andre enn seg selv. 17
Snødronninga Skrevet onsdag kl. 23:15 #108553 Skrevet onsdag kl. 23:15 Sjekka snapchat'en hennes tidligere, da sa hun at hun hadde filmet et samarbeid. Etterpå var det kjøleskapsgrøt-laging, der hun brukte et produkt som kvarg, skyr eller noe i den kategorien. Tenkte for meg selv at det er vel nettopp det produktet som er en del av samarbeidet. Det er en typisk influencer greie, at produktet vises frem "tilfeldig" og plutselig viser det seg at det er et samarbeid involvert. Nå er snap stengt, og tiden vil vise om jeg har rett. 11 2
elisabeth30 Skrevet torsdag kl. 13:42 #108554 Skrevet torsdag kl. 13:42 Nå har hun stått på krakk bak kjøkkenbenken igjen. Og så er det tydeligvis nytt år så da er peanøttsmør greit igjen 🙄😂 14
Durancell Skrevet torsdag kl. 13:43 #108555 Skrevet torsdag kl. 13:43 elisabeth30 skrev (1 minutt siden): Nå har hun stått på krakk bak kjøkkenbenken igjen. Og så er det tydeligvis nytt år så da er peanøttsmør greit igjen 🙄😂 Må da være bedre å få mobilen høyere opp så hun slipper å stå dobbelt🤷♀️ 13 2
Hirondelle Skrevet torsdag kl. 14:03 #108556 Skrevet torsdag kl. 14:03 (endret) elisabeth30 skrev (1 time siden): Nå har hun stått på krakk bak kjøkkenbenken igjen. Og så er det tydeligvis nytt år så da er peanøttsmør greit igjen 🙄😂 Dette er så pro-ana at jeg syns det er direkte ubehagelig å se på. Sjelden man ser en så tydelig lollipop-figur. Endret torsdag kl. 15:16 av Sugar&Spice Skriveleif 22 15
Kollontaj Skrevet torsdag kl. 14:32 #108557 Skrevet torsdag kl. 14:32 Sugar&Spice skrev (27 minutter siden): Dette er så pro-ana at jeg syns det er direkte unehagelig å se på. Sjelden man ser en så tydelig lollipop-figur. Enig. Her er hodet bredere enn hoftene igjen og det ser rett og slett koko ut og påvirkningen er livsfarlig. Bokstavelig talt. 21 7
Stargaze Skrevet torsdag kl. 15:48 #108558 Skrevet torsdag kl. 15:48 Kollontaj skrev (1 time siden): Enig. Her er hodet bredere enn hoftene igjen og det ser rett og slett koko ut og påvirkningen er livsfarlig. Bokstavelig talt. Og kjøkkenbenken en halvmeter for lav. Dette er bare helt sykt å se. 10 4
Frisk Frosk Skrevet torsdag kl. 21:16 #108559 Skrevet torsdag kl. 21:16 Sugar&Spice skrev (7 timer siden): Dette er så pro-ana at jeg syns det er direkte ubehagelig å se på. Sjelden man ser en så tydelig lollipop-figur. Dette er så overlagt pro-ana at også dette burde vært straffbart. Caroline Berg Eriksen og Fitfemme publiserer nå innhold som har en helt klart tydelig anorektisk profil. Hjelper ikke å lenge ut litt kjøleskapsgrøt og en litt større middagsporsjon enn hun har vist på årevis. Dette er ren pro-ana! Og det er dette Caroline Berg Eriksen OG medeier Lars-Kristian Eriksen velger å selge som en del av dette konseptet de kaller Fitfemme. Av det de selv nå legger ut på Treasures AS sine kanaler så har det bikket over i svært helsefarlig innhold! Mens Sarpsborg 08 velger Lars-Kristian Eriksen til å trene barn og ungdom... og CBE og LKE via Treasures AS' kanaler driver karusell hvor det gis inntrykk av at egne barn nå skal klones til å bli mors eget sykelige barbie-forbilde, hvor kvinner og unge jenter kun skal objektiviseres. Pro-ana, seksualisering, barn, barnearbeid, barn alene i bar med kelner og vinglass i reklame... Dette har bikket over til å bli et ekstremt innhold, og mer og mer straffbart og farlig! Det er på sin plass å spørre hvor i h*lvete er norske myndigheter?? Arbeidstilsynet, Helsetilsynet, Forbrukertilsynet, Barneombudet, politiet? Og hvorfor velger norske medier og kommersielle bedrifter å sponse dette? 22 7
Kollontaj Skrevet torsdag kl. 21:40 #108560 Skrevet torsdag kl. 21:40 Enig, det er bare harry, ekkelt og usmakelig. 13 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå