Gjest LeiaO Skrevet 4. november 2019 #10681 Del Skrevet 4. november 2019 (endret) På 1.11.2019 den 22.25, Glemtbrukernavnet skrev: Leiligheten ble solgt i 2018. De la ut leiligheten i 2017, jf. https://www.carolinebergeriksen.no/2017/06/06/vi-selger-leilighet-noen-sparetips/ I annonsen (som de lenket til i blogginnlegget) - https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=97929481 - kan man gå inn på "hva ble boligen solgt for ...", og se at den ble solgt 07.06.2018. Det står der - https://www.finn.no/realestate/ownershiphistory.html?finnkode=97929481 - at boligen ble solgt for kr 950.000,- mer enn de betalte.Vi vet ikke om gevinsten er tatt med på driftsinntektene til Treasures AS eller lagt til den personlige inntekten deres. Fakta: Omsetningen til Treasures AS falt med 1,5 mill ifølge DN, jf. https://www.dn.no/medier/caroline-berg-eriksen/lars-kristian-eriksen/influenser/caroline-berg-eriksens-omsetning-falt-med-15-millioner-kroner/2-1-627850 I dag skriver de at Caroline Berg Eriksen dyttet ned Sophie Elise og Marna fra inntektstronen, jf. https://www.dn.no/medier/caroline-berg-eriksen/vegard-harm/sophie-elise-isachsen/caroline-berg-eriksen-dytter-sophie-elise-og-marna-haugen-ned-fra-inntektstronen/2-1-697276 Dvs personlig inntekt og formue økte på tross av fall i omsetningen i bedriften. Hva kan det bety? Hvis de eide leiligheten privat, kan det forklare økning i inntekt og formue, men det vet vi altså ikke. Hvis gevinsten er ført på bedriften, vil det bety at "influencer-biten" har dratt inn mindre omsetning, men det vet vi heller ikke. Det eneste vi kan forholde oss til er at personlig inntekt og formue ikke sier oss noe om omsetningen i Treasures AS,. Da må man se på de tallene, som tidligere dokumentert viser fall på 1,5 million fra 2017 til 2018. Ser at enkelte blander sammen personlig inntekt med firmaets økonomi, derfor siterer jeg svaret jeg har gitt tidligere i tråden. Endret 4. november 2019 av LeiaO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 5. november 2019 #10682 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) CBE kan sikkert ikke noe for det, men hun ser bare så malplassert ut foran den omvendt julenisse-bilen. Designerbelte for flere tusen kroner, bloggerfoten og julebordsminken på plass, stylet til tusen....Litt sånn "se vi er så rike, men samtidig så snille som tenker på de trengende i jula". Samt en snerrende LKE. Det er bare noe som skurrer på det bildet. Endret 5. november 2019 av Monimoni 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. november 2019 #10683 Del Skrevet 5. november 2019 1 time siden, Monimoni skrev: CBE kan sikkert ikke noe for det, men hun ser bare så malplassert ut foran den omvendt julenisse-bilen. Designerbelte for flere tusen kroner, bloggerfoten og julebordsminken på plass, stylet til tusen....Litt sånn "se vi er så rike, men samtidig så snille som tenker på de trengende i jula". Samt en snerrende LKE. Det er bare noe som skurrer på det bildet. Det er helt vanlig i mange land å drive veldedighet. Rike mennesker som altså også gjør noe som kommer andre til nytte. Mange av disse menneskene er mye rikere og har langt høyere status enn dette paret. Det de gjør er en god ting, men uansett hva de gjør eller ei, så blir det selvfølgelig kritisert og mistenkeligjort av flere her inne. Det er blindt, og ikke rasjonelt eller objektivt. Tilmed at de er "gjerrige" blir nevnt her. Jeg tenker at mye av det som skrives i denne tråden er ren underholdning på den måten at en virkelig ser hvor ivrig/avhengig noen er til å kritisere absolutt alt disse gjør. Ikke en eneste ting fortjener hederlig omtale 🙂 Så ser jeg med glede at en del av de skarpeste kritikerne her i tråden faktisk er saklige, og at de endog sier fra om noen blir helt urimelige. Det blir litt som med et visst norsk parti: en drar med seg "røkla". Så jeg vil faktisk gi tommel opp til dere som bremser det verste og mest usaklige her! Veldig bra. Men omvendt julenisse er et veldig godt tiltak. De trenger ikke kritikk for å få satt i gang det. De trenger støtte og at folk stiller seg bak. Bare forvillet meg inn her en tidlig morgen for å oppdatere meg litt. Mye er ved det vanlige, men ble jammen litt positivt overrasket over at det er de med litt mer autoritet her som tar ansvar for at det skal være mest mulig saklig og velbegrunnet kritikk her. Så det var tross alt fint å se. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. november 2019 Forfatter #10684 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) 1 time siden, Monimoni skrev: CBE kan sikkert ikke noe for det, men hun ser bare så malplassert ut foran den omvendt julenisse-bilen. Designerbelte for flere tusen kroner, bloggerfoten og julebordsminken på plass, stylet til tusen....Litt sånn "se vi er så rike, men samtidig så snille som tenker på de trengende i jula". Samt en snerrende LKE. Det er bare noe som skurrer på det bildet. Ja, kontrasten er ganske stor. Jeg tror det er mye å vinne for CBEs omdømme med å bli assosiert med dette, men jeg er tviler på om det er så bra for Omvendt nisse. Hun sender smuler-fra-de-rikes-bord-vibber, og det er vel ikke akkurat det de trenger (de=Omvendt nisse, ikke de trengende). Endret 5. november 2019 av MissLucy 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 5. november 2019 #10685 Del Skrevet 5. november 2019 13 timer siden, Klink skrev: Men hun har vel ikke kontroll over hva hun mottar? Hun kan vel motta mye dritt hun ikke velger å ha i kommentarfeltet? Eller? Frua sa tidligere at hun også redigerte kommentarer..... Så hun har full regi på hva som blir stående i kommentarfeltet 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 5. november 2019 #10686 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Altså. Det er veldig vanlig å drive med veldedighet for å styrke renomméet til firmaet sitt, bygge merkevare og nå ut til nye kunder, og i dette tilfellet få mer innhold på bloggen. Samtidig vil jeg tro at ekteparet gjør dette for at de ønsker å bidra og hjelpe i lokalsamfunnet. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig sies det ofte i tråden her, og det har nok CBE også i dette tilfellet. Må bare legge til, hvorfor rakke ned på omvendt julenisse slik noen gjør her nå? Tråden har et dårlig rykte pga slike kommentarer. Endret 5. november 2019 av Oline12 La til kommentar 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 5. november 2019 #10687 Del Skrevet 5. november 2019 9 timer siden, Lana01 skrev: Hvis du er seriøs. hvorfor i all verden, tar du det her på KG? Det virker bare veldig lite proft. Litt enig, men samtidig er det ikke så hemmelig lenger (Beklager ellers min noe upassende og spekulative kommentar om paret, her ble jeg litt revet med, og kommenterte impulsivt og som privatperson. Den ble derfor slettet.) Grunnen til at det blir luftet her er deres engasjement i Omvendt Julenisse og bruk av Fretex (som vi samarbeider med) ved levering av klær. Vi liker dessuten gavefri jul, og at barna får opplevelser og morsomme oppgaver i adventskalenderen i stedet for gaver. Derfor ble nettopp CBE plukket ut som kandidat til åpent julehjem evt. kokk-servitør julaften. Men seriøst er det, og vi har flere små og store prosjekter på gang når det gjelder influensere: Besøksvenner hos fortrinnsvis eldre, aktivitetsvenn hos psykisk og fysisk utviklingshemmede, sommeren 2020 leir/camp for barn og unge (der har vi allerede en stor og populær profil med på laget! ) bare for å nevne noe. Slike tiltak kommer til å bli mer og mer vanlig, og en del influensere trenger sårt å få vist andre sider ved seg selv enn bare evnen til å pushe produkter på følgerne Ja, man kan jo tenke seg, som nevnt i tråden her, at influenserne vil bruke slike tiltak til meling av egen kake, men vi har trua på at tiden er kommet der folk flest ønsker å engasjere seg i samfunnet rundt seg, og sine medmennesker, og at disse ikke er noe unntak. Kanskje de tjener litt ekstra på økt oppmerksomhet i media og selvsagt vil de skrive om det på blogen, men hva gjør vel det?Sånn tenker vi De influenserne vi har vært i kontakt med er faktisk svært positive, og ønsker å bidra. Så vi har godt håp om at CBE og LK ser på dette som en nydelig løsning på julaften, en dag der ufattelig mange sliter og vil sette stor pris på deres engasjement. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 5. november 2019 Forfatter #10688 Del Skrevet 5. november 2019 7 minutter siden, Oline12 skrev: Altså. Det er veldig vanlig å drive med veldedighet for å styrke renomméet til firmaet sitt, bygge merkevare og nå ut til nye kunder, og i dette tilfellet få mer innhold på bloggen. Samtidig vil jeg tro at ekteparet gjør dette for at de ønsker å bidra og hjelpe i lokalsamfunnet. Det går an å ha to tanker i hodet samtidig sies det ofte i tråden her, og det har nok CBE også i dette tilfellet. Må bare legge til, hvorfor rakke ned på omvendt julenisse slik noen gjør her nå? Tråden har et dårlig rykte pga slike kommentarer. Hvis du mener meg, så rakker jeg ikke ned på Omvendt nisse. Jeg diskuterer omdømmespørsmålet. Hvem har fordel av å knytte seg til hvem er et ganske interessant spørsmål. Er det alltid positivt å knytte seg til en influencer pga følgerne og omtalen de gir, eller er det en risiko for omdømmet? Det er ikke opplagt at det er positivt å knytte seg til en influencer, og det har vi sett eksempler på før. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 5. november 2019 #10689 Del Skrevet 5. november 2019 Ser at CBE er på inntektstoppen av influencerne. Noen som har sett hva LKE kommer ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 5. november 2019 #10690 Del Skrevet 5. november 2019 22 minutter siden, MissLucy skrev: Hvis du mener meg, så rakker jeg ikke ned på Omvendt nisse. Jeg diskuterer omdømmespørsmålet. Hvem har fordel av å knytte seg til hvem er et ganske interessant spørsmål. Er det alltid positivt å knytte seg til en influencer pga følgerne og omtalen de gir, eller er det en risiko for omdømmet? Det er ikke opplagt at det er positivt å knytte seg til en influencer, og det har vi sett eksempler på før. Det får de ta på sin egen kappe tenker jeg, men syns det er bra at det blir diskutert. Er dog ikke helt enig i kommentaren om smuler fra rikes bord, jeg får ikke den vibben, men det er min personlige mening, jeg anser ikke CBE som rik. Jeg tror med omvendt julenisse blir det noe annet enn det eks. Sophie Elise har gjort opp igjennom årene. Det jeg kjenner på nå er at jeg begynner å bli enig med visse personer her at alt skal kritiseres. Syns omvendt julenisse er kjempefint, hadde ikke ventet det av CBE. Det er så mye annet som kan kritiseres med den bloggen at jeg forstår ikke hvorfor dette skal opp. CBE er etter min mening en av de verste på barneeksponering, dårlig merking, kroppspress, miljø og materialisme. For å ikke glemme manipulering og hvordan de svarer kunder på i kommentarfelt. Omvendt julenisse er bra for dem og bra for lokalmiljøet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 5. november 2019 #10691 Del Skrevet 5. november 2019 44 minutter siden, Jonas Bie skrev: Litt enig, men samtidig er det ikke så hemmelig lenger (Beklager ellers min noe upassende og spekulative kommentar om paret, her ble jeg litt revet med, og kommenterte impulsivt og som privatperson. Den ble derfor slettet.) Grunnen til at det blir luftet her er deres engasjement i Omvendt Julenisse og bruk av Fretex (som vi samarbeider med) ved levering av klær. Vi liker dessuten gavefri jul, og at barna får opplevelser og morsomme oppgaver i adventskalenderen i stedet for gaver. Derfor ble nettopp CBE plukket ut som kandidat til åpent julehjem evt. kokk-servitør julaften. Men seriøst er det, og vi har flere små og store prosjekter på gang når det gjelder influensere: Besøksvenner hos fortrinnsvis eldre, aktivitetsvenn hos psykisk og fysisk utviklingshemmede, sommeren 2020 leir/camp for barn og unge (der har vi allerede en stor og populær profil med på laget! ) bare for å nevne noe. Slike tiltak kommer til å bli mer og mer vanlig, og en del influensere trenger sårt å få vist andre sider ved seg selv enn bare evnen til å pushe produkter på følgerne Ja, man kan jo tenke seg, som nevnt i tråden her, at influenserne vil bruke slike tiltak til meling av egen kake, men vi har trua på at tiden er kommet der folk flest ønsker å engasjere seg i samfunnet rundt seg, og sine medmennesker, og at disse ikke er noe unntak. Kanskje de tjener litt ekstra på økt oppmerksomhet i media og selvsagt vil de skrive om det på blogen, men hva gjør vel det?Sånn tenker vi De influenserne vi har vært i kontakt med er faktisk svært positive, og ønsker å bidra. Så vi har godt håp om at CBE og LK ser på dette som en nydelig løsning på julaften, en dag der ufattelig mange sliter og vil sette stor pris på deres engasjement. . Du sier du vil jobbe med influencere og få disse til å bidra , men å sitte i tråder på rampelysforum og kommentere negativt på disse influencerne fremstår vel ikke akkurat som det smarteste da eller ? Både i denne CBE tråden , og også i Sophie Elise og kokkejævel tråden ? Hvordan mener du det henger sammen da ? Bare tull og rør 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. november 2019 #10692 Del Skrevet 5. november 2019 Det er viktig med nyanser - og jeg er enig i at det å kritisere alt, gir tråden et dårlig rykte, og ødelegger fullstendig for de gode, men kritiske argumentene. Hvis vi skal ha en god og saklig mediedebatt - i settingen rundt en av Norges største influencere, er det viktig med nyanser. Hvis ikke, blir jo denne tråden det noe allerede hevder at den er - nemlig usaklig og ensidig. Jeg håper at dette prosjektet tar av - julen er en typisk anledning hvor det blir veldig tydelig for noen at de har mindre enn andre. At hele prosjektet drives av kjente fjes, skaper medieoppmerksomhet og helt sikkert gavmildheten til handelsstanden. Jeg håper også at de klarer å skille denne virksomheten fra bloggvirksomheten, slik at det ikke blir noe kryss i vekslingen rundt når spons skal merkes. Jeg er for øvrig ikke veldig overrasket over at CBE fronter dette. Hun snakket om dette allerede for flere år siden - før de flyttet til Østfold, hun er litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av jul - og hun trenger litt positiv oppmerksomhet. Dette blir et slags kinderegg for henne - hun får gjøre noe bra som hun sikkert synes er morsomt rundt den høytiden hun digger, - og hun får positiv medieoppmerksomhet. Jeg håper vi får bilder av henne mens hun pakker, lagrer eller distribuerer - og at barna ikke inkluderes i det som postes om dette på sosiale medier. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaputt Skrevet 5. november 2019 #10693 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) 12 timer siden, pøbelsara skrev: Avsporing? Vedkommende driver et veldedig juleprosjekt og ønsker publisitet rundt det og tenker å spørre CBE om å bli med. Hvorfor er det avsporing? Jeg er kritisk til det meste bloggeren gjør, men dersom hun ikke vil ha fremmede inn i eget hus kan jeg forstå henne godt. Selv er jeg paranoid og i tillegg redd for bakterier, så at en haug fremmede hadde fått boltre seg i mitt hus hadde nok ikke skjedd. Endret 5. november 2019 av Kaputt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 5. november 2019 #10694 Del Skrevet 5. november 2019 22 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er viktig med nyanser - og jeg er enig i at det å kritisere alt, gir tråden et dårlig rykte, og ødelegger fullstendig for de gode, men kritiske argumentene. Hvis vi skal ha en god og saklig mediedebatt - i settingen rundt en av Norges største influencere, er det viktig med nyanser. Hvis ikke, blir jo denne tråden det noe allerede hevder at den er - nemlig usaklig og ensidig. Jeg håper at dette prosjektet tar av - julen er en typisk anledning hvor det blir veldig tydelig for noen at de har mindre enn andre. At hele prosjektet drives av kjente fjes, skaper medieoppmerksomhet og helt sikkert gavmildheten til handelsstanden. Jeg håper også at de klarer å skille denne virksomheten fra bloggvirksomheten, slik at det ikke blir noe kryss i vekslingen rundt når spons skal merkes. Jeg er for øvrig ikke veldig overrasket over at CBE fronter dette. Hun snakket om dette allerede for flere år siden - før de flyttet til Østfold, hun er litt mer enn gjennomsnittlig opptatt av jul - og hun trenger litt positiv oppmerksomhet. Dette blir et slags kinderegg for henne - hun får gjøre noe bra som hun sikkert synes er morsomt rundt den høytiden hun digger, - og hun får positiv medieoppmerksomhet. Jeg håper vi får bilder av henne mens hun pakker, lagrer eller distribuerer - og at barna ikke inkluderes i det som postes om dette på sosiale medier. Nettopp. Carolines enorme glede over jula er en av grunnene til at vi velger å ha henne med også i vårt prosjekt. Ser i grunnen på åpent julehjem som en naturlig forlengelse av omvendt julenisse. Eller, om hun ikke føler seg bekvem med å ha fremmede hjemme i jula - stille på kjøkkenet i de lokalene vi har leid For det er jo sånn med oss nordmenn, vi hjelper gjerne før jul med både det ene og det andre, gaver og penger til Frelsesarmeen, men selveste julaften - den vil vi ha i fred. Da skal vi lukke oss inn i de koselige stuene våre, og la røkla få klare seg selv, samme hvor utrivelig det blir. Det er denne tradisjonen vi vil utfordre, og mitt inntrykk av Caroline er at hun har et stort hjerte for de som er vanskelig stilt. Vil legge til at selv om det er presse og tv-produksjon involvert, så holdes naturligvis barna utenfor. Dette gjelder ikke bare CBE, men alle influenserne vi skal jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. november 2019 #10695 Del Skrevet 5. november 2019 28 minutter siden, Kaputt skrev: Jeg er kritisk til det meste bloggeren gjør, men dersom hun ikke vil ha fremmede inn i eget hus kan jeg forstå henne godt. Selv er jeg paranoid og i tillegg redd for bakterier, så at en haug fremmede hadde fått boltre seg i mitt hus hadde nok ikke skjedd. Nå vet vi ikke om hun vil ha fremmede inn til seg eller ikke, da. Men folk har ulike grenser for hva de er komfortable med - så jeg er ikke for noen for for shaming av folk som ikke ønsker å be fremmede hjem til seg i julen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 5. november 2019 #10696 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) På 1.11.2019 den 19.40, Minnie Mus skrev: Der skrev du det jeg tenker. De er så gjerrige sånn ellers i hverdagen året rundt, så det blir så lite troverdig når dem faktisk prøver å hjelpe andre og å gi litt til andre.... Ingen får meg til å tro at dette paret virkelig vil hjelpe andre uten å få kred for innsatsen, på en eller annen måte, de gjør det liksom ikke fordi dem er godhjertede mennesker Det sier jo litt om hvilket inntrykk folk har om dama, når flere blir så overrasket over dette samarbeidet. Og når folk blir overrasket er det ikke alltid positivt, det kan like gjerne virke ekstremt falskt. Jeg opplever denne givergleden som falsk, fordi: - dama for bare noen dager siden prøvde å selge PeppaGris-temating via sine kanaler. Vi snakker om en blogger med millioninntekt som selger ting til en verdi at 30,-... - LKE klager stadig over prisene på ting i programmer som "bloggerne" og på videoer på Snap. De ringer og bestiller mat opp til sitt sponsede hotellrom og han klager over at det koster 300,- for en hovedrett... - På ferie samler ekteparet på absolutt alle kvitteringer, selv på små iskrem til 3$ slik at de kan skrive av litt av verdien og få det igjen fra det offentlige. Fra andre skattebetalere altså. Deg og meg. Jeg gjentar... Iskrem til 3$... - Frua reklamerer for en intimspray og lager verdens kleineste innlegg om hvor svett hun blir i musa. - Frua har redigert seg tynnere og fått omtale og gratis reklame pga dette. Jenter har levd opp til et usunt og uoppnåelig "forbilde" og flere psykologer sier at denne bloggeren har vært en trigger for spiseforstyrrelsesklientene sine. - Bloggerparet selger barna sine for penger ved å eksponere og utlevere detaljer om livet deres så til de grader. Det finnes uendelig mange eksempler på at dette ekteparet skraper til seg alle pengene de kan få tak i. Når de da liksom skal fronte noe slikt som omvendt julenisse får jeg en bismak av det hele. Spesielt når frua samler inn penger og gaver i et antrekk der bare beltet koster 5000,-. Pakket hun inn beltet og la det som gave ned i nissevogna er det jo greit. Men tviler på det. Konseptet er bra, men jeg hadde prøvd å finne mer passende ambassadører. Dette samarbeidet er dessverre ikke bare flaut for CBE og LKE, men også litt uheldig for omvendt julenisse. Beklager. Jeg håper at CBE ble valgt fordi hun liksom har mange lesere og var et litt blindt valg? Dessverre har man bommet når det kommer til hvilket signal det gir. Omvendt julenisse gjør en fin og viktig jobb, derfor er det så synd at dette samarbeidet har gjort at jeg har lyst til å bidra "på tross av" og ikke "på grunn av"... Men men. Endret 5. november 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 5. november 2019 #10697 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Jeg tror de har tatt initiativ til Omvendt nisse-prosjektet selv. Endret 5. november 2019 av pøbelsara 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 5. november 2019 #10698 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) 11 minutter siden, pøbelsara skrev: Nå vet vi ikke om hun vil ha fremmede inn til seg eller ikke, da. Men folk har ulike grenser for hva de er komfortable med - så jeg er ikke for noen for for shaming av folk som ikke ønsker å be fremmede hjem til seg i julen. Naturligvis. Om noen ikke ønsker fremmede hjemme, skal de selvsagt få slippe det. Vi har mange oppgaver på julaften, så vi finner noe som passer for alle All maten skal tilberedes og serveres. Bord skal dekkes og pyntes (Midt i blinken for Caroline?) Gaver skal pakkes inn Nissen kommer med pakker til barna (Vi trenger nisse - Lars Kristian?) Vi trenger sjåfører tur-retur Lokalene skal ryddes og vaskes etter bruk. Så her er det noe for absolutt alle Endret 5. november 2019 av Jonas Bie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 5. november 2019 #10699 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) 4 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg tror de har tatt initiativ til dette selv. Sikkert. Men jeg klarer ikke tro at de gjør dette for noe annet enn penger. De vet hva folk mener om dem, de leser i denne tråden. Så har de prøvd å gjøre noe for å fikse opp i omdømmeproblematikken og bruker omvendt julenisse. Bloggerparet fremstår ikke som folk som gir noe uten å møysommelig har regnet ut hva de får tilbake. Endret 5. november 2019 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. november 2019 #10700 Del Skrevet 5. november 2019 2 timer siden, Kleenex skrev: Frua sa tidligere at hun også redigerte kommentarer..... Så hun har full regi på hva som blir stående i kommentarfeltet Ja, dette vet jeg. Men folk kan vel skrive mye dritt til henne som hun ikke publiserer. Altså mottar hun kanskje mye stygt var poenget mitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå